Forum > Algemeen Forum

Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om...

(178 reacties. Pagina 9 van 18)
Moderator(s): Dré
Dj rabeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-6-2004
Laatste: 25-10-2015
Berichten: 108
30-5-2005 20:48
ik werk op een boom kwekerij ik doe daar van alles. ik werk mij der dan ook hemaal kapot om zo veel moglijk geld te verdienen, maja het is ook alemaal zo weer uit gegeven laugh :D ik verdien dan ongeveer 50 euro in de week overdag ga ik naar school maar de uurtjes dat ik vrij heb ben ik weg ook s avonds ben ik aan het werk wink ;)

mvg mathijs
DYNACORD SOUND,MARTIN LIGHT
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
30-5-2005 23:17
Hmmz..

Ik verdien HEEL weinig en dat kan je ook zien aan me apperatuur:
± 5 uur per week bij c1000 werken (3.09 per uur) (heb me contract niet verlengt dus ben er vanaf 1 juni weg)
Elke maand tienerdisco werken in een discotheek ongeveer 4 tot 5 uur per avond (7 tot 8 euro per uur).
Mijn eige drive in, 1x per 2 maanden ofzo (misschien nog minder) laugh :D , 100-150 euro per keer.
Dus ongeveer maandsalaris 70 tot 100 euro per maand.
Ik ben zelf 16 jaar en moet hoog nodig werk hebben iets wat met licht en geluid te maken heeft.
Gr
I Love House Music!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
30-5-2005 23:31

Rademakers schreef:

Gewoon lekker gaan genieten van je jeugd en wachten tot je in de 20 bent razz :p, dan gaat het allemaal een stuk sneller. Helaas nog niet snel genoeg uiteraard wink ;).

Mvg Johan
Bij mij is het anders %tueel gezien anders. Als ik kijk naar mijn loonstijging van mijn 16é tot aan mijn 20é en vanaf mijn 20é tot aan mijn 25é (nu is er vorige maand weer wat bij gekomen maar dat mag je net zo hard weer in leveren aan premies) dan ging ik er harder op vooruit toen ik onder de 20 was.

Ach nog 1 jaartje, dan werk ik 10 jaar voor deze baas.... mooi moment om de gouden handdruk aan te pakken en op te donderen uit de horeca en is een keer echt werk te gaan zoeken waarin ik ook is een feestdag vrij ben en ook is een keer in de weekenden vrij ben. (de feestdagen die ik vrij ben geweest in de afgelopen 9 jaar kan ik namelijk op 1 hand + 3 vingers tellen wink ;) )
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
MvdbStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 22-8-2008
Berichten: 91
31-5-2005 00:24
Wil toch ff reageren op dit topic. Ik ben nu 23 jaar en heb een redelijk goede baan, dan is het toch een stuk makkelijker om je spullen te kopen. Mijn eerste drive-in ( was toen 16 ) heb ik bij elkaar verdiend door bijna elk weekend ( soms vrijdag en zaterdag ) muziek te draaien in café-tjes. Kreeg toen zo'n 7,50 per uur. Mijn eerste spullen waren dan ook niet super. Ben op dit moment bezig met een nieuwe drive-in te bouwen en kan nu meer investeren dan op m'n 16e.

Soms is het beter om klein te beginnen en van het geld wat je dan verdiend rustig aan verder te gaan en verder te investeren lijkt mij.
Music is live - Live is music
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
31-5-2005 07:26
En ik ben de laatste jaren steeds minder gaan verdienen sad :(
Maar wat een rust laugh :D
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
31-5-2005 09:10
Ik heb sinds maart een goede baan met goede doorgroeimogelijkheden. Ik heb altijd al veel gewerkt en kon dus altijd al veel kopen. Ik heb iig een groter budget dan mijn leeftijdsgenoten.

Ben nu 23 ;) Woon echter nog wel thuis, maar wil (zodra ik een vast contract krijg) gaan kijken voor een huisje. Ook daar ben ik nu flink voor aan het sparen.

Sparen is het sleutelwoord ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
WarfaceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 13-7-2014
Berichten: 179
31-5-2005 15:15
ik ben nu 16 en werk al 3 jaar in de zomervakantie in een keuke als keukenhulp.
hier verdien ik 5 euro per uur. (plus kost en inwoning)
Ik vind dit echt niet slecht.

Maar wat ik mij afvroeg, Als ik hier een lees zie ik dat er flink geinvesteerd word in de drive in`s.

Ik zie ook dat er HEEL VEEL jeugd is die een eige "drive in" hebben(en hier veel geld inpompen).
Wat ik me afvroeg is: WAT IS JULLIE DOEL??? willen jullie deze drive in uit blijven breiden en "later"proffesioneel worden???
of doen jullie dit meer als hobby????

ik zelf draai puur als hobby, ik steek er ook niet supper veel geld in, ik heb nog meer hobby`s zoals m`n scooter en sporten. m`n scooter kost ook geld, maar het is niet zo dat ik bakken met geld hieraan uitgeef, simpel om het feit dat je het geld toch nooit terug verdiend, net zoals met drive in. Wil je profesioneel worden moet je flink inveeren en dan nog is het de vraag of je kan overleven gezien de enorme concurentie.

Wat denken jullie?
Meh me lêpke!!!
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
31-5-2005 16:04
Ik besteed ook rustig het overgrote deel van mijn loon aan de drive-in. Dit komt doordat ik het mij kan veroorloven en het gewoon een leuke hobby vind.
De een spaart postzegels en de ander heeft een drive-innetje.
De beloning voor mij is het draaien zelf en het spelen met alle spullen die je hebt kunnen kopen door hard te werken.
Dit geeft een vorm van voldoening.
Ik kan er ook van genieten om gewoon rustig te gaan zitten met 100m kabel om daar verlengsnoeren van te knutselen.
(voordat alle kabels en onderdelen mijn kant opkomen: er is een grens! laugh :D )
Darth Crossfader
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
31-5-2005 16:55

DJ.T schreef:

Ik besteed ook rustig het overgrote deel van mijn loon aan de drive-in. Dit komt doordat ik het mij kan veroorloven en het gewoon een leuke hobby vind.
De een spaart postzegels en de ander heeft een drive-innetje.
De beloning voor mij is het draaien zelf en het spelen met alle spullen die je hebt kunnen kopen door hard te werken.
Dit geeft een vorm van voldoening.
Ik kan er ook van genieten om gewoon rustig te gaan zitten met 100m kabel om daar verlengsnoeren van te knutselen.
(voordat alle kabels en onderdelen mijn kant opkomen: er is een grens! laugh :D )
Heel flauw, maar hier sluit ik me volledig bij aan happy :)
Light Image
Dj compactStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2004
Laatste: 22-11-2007
Berichten: 117
1-6-2005 12:31
Ik heb mijn spullen kunnen kopen door krantjes te lopen, in een pretpark gewerkt te hebben en nu koop ik mijn spullen met geld dat ik verdien bij een licht en geluidsbedrijf en op de DJ School happy :)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)