Forum > Algemeen Forum

dj's gezocht

(158 reacties. Pagina 9 van 16)
Moderator(s): Dré
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
4-11-2003 19:18
Hallo,

techno dj's zoeken we nog.

2 dsalembier, ik denk dat jij beter niet bij ons boekings bureau kan: a: omdat je uit belgie komt en we een nederlands "bedrijf" zijn. B: omdat je toch al resident bent in de grootste discotheek van België (volgens jou woorden), C: je wilt het teveel op je eigen manier doen.

we zoeken dus echt dj's die nog bijna geen draaiervaring hebben op feesten.

Jongens zoals: Mr. Jows enz willen we wel graag hebben..
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
NielsracingStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-10-2003
Laatste: 13-1-2006
Berichten: 1
4-11-2003 21:03
Haha, ik denk dat ik de man ben die jullie zoeken wink ;)
Ik draai Techno/Trance/Hardhouse.
Maar omdat er veel (administratie) bij komt kijken, ben ik toevallig ook nog eens aan 't studeren in Accountancy aan de HES Amsterdam wink ;) Dus dat boekhoudgedoe moet lukken razz :p
Maar ik meldt me dus niet aan bij deze want ik zie 't eigenlijk zo.
Mensen bellen jullie op, jullie regelen alleen tijdstip + DJ en whoplaa, jullie zijn tiental/hondertal Euro's rijker.
De DJ's moeten dan 't echte werk doen en staan de hele avond alles te geven om er een goede party van te maken.
Hoe denken jullie dan over het percentage dat jullie verdienen t.o.v. de DJ's?
Booth
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
4-11-2003 22:21
we zijn nu bezig met een tabel, 50 euro per uur=bijv. 45% erboven op. Het word steeds minder voor hoe hoger je tarief is.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
BoellieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 174
4-11-2003 23:54
2 x bewerkt. Laatst door Boellie op 5-11-2003 00:18
Ik ben Roel Willems van Cs-overflow. eveneens een Dj boekkingsbureau wink ;)
Wij zijn opzoek naar vinyl Dj's eigelijk in alle housegenre's
Dus van Funky house tot hardstyle.

Dj's kunnen zich geheel vrijblijvend bij ons opgeven!

Stuur gewoon een mailtje naar info@cs-overflow.com (ohja spammers van nederland, 't is strafbaar voortaan wink ;)) met je:

Dj Nickname
naam *echte naam*
Leeftijd
Adres (optioneel)
Telefoon nummer
website
e-mail
Biografie
Muziekstyle(n)
aantal jaren ervaring (geen vereiste, maar kwaliteit is wel een vereiste)
Discografie

Wij nemen dan contact met je op voor een demo

WIJ ZIJN GEEN MANAGMENT BUREAU, Wij boeken dj's voor onze feesten en feesten die wij voor derde geven.
Er zijn bij aanmelding geen verplichtingen, voor jou niet en voor ons ook niet. ik kan je dus niet garanderen dat wij Gig's voor je hebben.
Verder hanteer jij gewoon je eigen prijs, wij beoordelen met de klant of dit past binnen hun wensen.

Ik hoop dat wij een aantal aanmeldingen mogen ontvangen.

Groeten
Roel Willems
Cs-overflow
www.cs-overflow.com
info@cs-overflow.com

p.s. Drive-inn's zijn natuurlijk op de zelfde basis bijdeze uitgenodigd om een mail te sturen.
gear: A&H Xone:32, 2*Akiyama Acura, Redsound Soundbite, Stanton Finalscratch 2.0, Ableton Live 5.2, Sennheiser HD-25, Syrincs M3
BoellieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 174
4-11-2003 23:58
ik wil overgens geen Dj's bij roberto weg te pikken, ik vond het alleen overbodig om een nieuw topic te openen met het zelfde onderwerp

Dus bij deze heel veel succes met de onderneming roberto, mocht je een keer iets willen weten dan laat het maar horen!

Groeten Roel

p.s.

roberto schreef:

Heb je msn ofzo dat praat makkelijker?

Kvk, We willen eerst kijken of het gaat lopen en dan kvk. Wij zijn ook nog niet zo heel oud 14 en 15 jaar dus dat wordt ook al moeilijk. Maar we kunnen ook altijd nog doen dat dit een onderdeel van Bax light&sound (onze drive in) en daar hebben we wel kvk
Kvk oprichten vanaf 14/15 kan wel alleen moeten je ouders tekenen (dus eigelijk is het hun bedrijf dan) dit betekend ook dat mits je geen BV, NV, of stichting (wat alle 3 verre van relevant is) opricht je ouders hoofdelijk voor het geheel van de schulden aansprakelijk zijn. dus als er iets fout gaat gaat het goed fout....

Natuurlijk moet je niet te negatief zijn en ik vind het super dat jullie hier al mee bezig zijn, maar het zou niet het eerste eventbureautje zijn dat "kopje onder gaat"

Let overgens ook op boekhoudkundig gebied op, want al heb je nog geen belasting plicht. je moet wel een degelijke boekhouding kunnen tonen, omzo je nietbelastingplicht aan te tonen. (en zeker gezien apparatuur en dj's/personeel kan dat voor niet-economen aardig lastig zijn, ik heb daar mischien wel een klein voordeeltje met m'n heao belastingrecht wink ;))
gear: A&H Xone:32, 2*Akiyama Acura, Redsound Soundbite, Stanton Finalscratch 2.0, Ableton Live 5.2, Sennheiser HD-25, Syrincs M3
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
5-11-2003 08:25
hallo,

kvk lijkt ons nu nog iets te riskant, jocha ook van dit forum is mijn drive in maatje hij studeert ook iets in die richting. Als we er niet uitkomen helpt hij ons heeft ie gezegd dus.

Als we willen kunnen we nog een nevenbedrijf worden van Bax light&sound, maar het lijkt voor beide verstandiger om eerst even te zien.

Overigens zijn ze nu bezig aan de site en wij aan contracten voor de dj´s
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
5-11-2003 08:57

roberto schreef:

in de grootste discotheek van België (volgens jou woorden)
niet mijn woorden, want die zeiden dat ik en in een grote discotheek sta, niet verdraaien hé happy :) al wou ik wel dat je gelijk had wink ;)

roberto schreef:

we zoeken dus echt dj's die nog bijna geen draaiervaring hebben op feesten.
dat wou ik je laten inzien nadat ik www.new-line.nl/forum/read/?m=73014#73014 gelezen had happy :)

suk6!!!
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
BramcomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-10-2003
Laatste: 29-12-2008
Berichten: 73
5-11-2003 10:09

roberto schreef:

we zoeken dus echt dj's die nog bijna geen draaiervaring hebben op feesten.

Jongens zoals: Mr. Jows enz willen we wel graag hebben..
dan vindt ik dit een beetje dubbelzinnig. eerst zeg je dat je draaiervaring moet hebben en dat je ook ervaring met feestjes moet hebben. En nu wil je weer dat je mensen neemt zonder draaiervaring.... wink ;) en tja als je wilt doorbreken als dj...moet je wel een paar dingen hebben:

1. contacten
2. eigenwijs zijn (ja tis een must zonder kom je niet ver)
3. eigen stijl (je moet niet teveel naar je idolen kijken maar echt je eigen ding doen)
4. veel oefenen en ervaring opdoen.
5. meedoen aan dj contesten en je inschrijven bij dj booking bureau's zodat ze je weten te vinden
6. en deze is het belangrijkst: LUISTER NAAR JE PUBLIEK (EN FANS)!!!!!

waarom nou eigenwijs? je bent heel kneedbaar in het begin, zodat ze alles met je kunnen doen. Je moet jezelf onderscheiden van anderen zodat je ''opvalt''. een beetje attitude kan nooit kwaad....

maar terug naar jou roberto: je hebt mij wel aan het lachen gekregen met je dubbelzinnige opmerking :)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Tha DjStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-10-2003
Laatste: 6-2-2004
Berichten: 1
5-11-2003 14:50
Zoals ik al zei: ik doe het niet voor nop, ik moet er wel wat aan over houden, ik ben wel eens voor meer dan 25 euro per uur mijn nest uitgekomen maar niet vaak voor minder wink ;)

Bovendien, een jaar ofzo? Je kan me wel bij de top dj's of wat ook zetten in je lijstje maar hoeveel ervaring hebben jullie "top" dj's? Ik wil zeker niet arrogant overkomen maar heb al een tijdje (8 jaar) ervaring met plaatjes mixen en ook op feesten en in clubs gedraaid, als jullie top dj's willen zal je dus ook je tarieven wat moeten opschroeven want voor 25 euro per uur (mits het lang achter elkaar draaien is, dan denk ik er misschien over na) draai ik me nog lekker een keertje om in mijn warme bedje....Er wordt naar jong talent gezocht. Als je zelf een jaar of 14-15-16 bent, ben je al heel blij dat je een kans krijgt en dat je tussen de 7.50 en 15 euro per uur verdient. Vergelijk dat maar eens met het loon in een modale supermarkt. Draai je al 8 jaar, dan kun je naar mijn id beter een ander boekingskantoor zoeken. Het is een goed initiatief, maar grotere jongens zoals jij kunnen ze waarschijnlijk toch niet betalen. Met alle respect voor jou, maar ze moeten ergens beginnen!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
5-11-2003 16:56
hallo,

even op jou reactie, wij geven dj's de kans op meer te draaien. Tim is er daar ook 1 van. Het gaat nu niet meer om dat je 8 jaar draait of niet. Enige ervaring moet je wel hebben.

dj's zoals tim kunnen we inzetten voor bijv. de hooizolder enz, deze boekingen staan voor de zomer en misschien ook nog in de winter
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!

Terug naar forum Afgesloten topic