afscheid...
(96 reacties. Pagina 9 van 10)Moderator(s): Dré
QuincManStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 1-8-2003 Laatste: 15-5-2010 Berichten: 784 | 29-10-2003 16:16 |
idd ging op xclusief wat houterig heb vandaag dus eerste fysio gehad... ging brak slecht.. komt natuurlijk ook om dat jejezelf moet aanleren dat er vingers zijn maar toch ook weer niet en dat is heel maf.. het is me iig gelukt om men wijsvinger 1 cm omhoog te krijgen en de fysio vond dat al een enorm goed begin.. | |
BramcomStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-10-2003 Laatste: 29-12-2008 Berichten: 73 | 31-10-2003 13:53 |
ik ben blij om te horen dat je al vorderingen maakt...mijn neefje heeft al vanaf zijn geboorte geen vingers aan zijn linkerhand (ja ik ben er aan gewend maar toen mn vriendin het zag moest ze wel slikken dus ik weet wel ongeveer hoe de reakties zijn van andere bij jou). Hij is nog jong maar gaat waarschijnlijk ook ooit wel dat doen wat jij hebt gedaan. Ik ben dus heel benieuwd wat het gaat worden! ik vindt het echt gek gewoon, dat de techniek zover is dat je gewoon met ''machine'' je vingers weer kan bewegen! in ieder geval suc6 met je revalidatie! Bram.. | |
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link! | |
PowersoundStandaard Lid Uit: België Sinds: 9-2-2003 Laatste: 3-3-2010 Berichten: 255 | 31-10-2003 16:55 |
Zou je je niet direct op de PCDJ kunnen aansluiten ? Nog veel sterkte ! | |
Shake your ass around, cause here we come with PowerSound! | |
RiteshStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-5-2003 Laatste: 29-5-2024 Berichten: 77 | 1-11-2003 00:57 |
het is spijtig om het te lezen ook al ben ik er laat bij, veel sterkte, veel suc 6 en nog meer sterkte , ik hoop dat er toch nog een oplossing komt om optimaal te kunnen Drive innen. | |
Niet LEZEN wat hier staat aub... | |
QuincManStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 1-8-2003 Laatste: 15-5-2010 Berichten: 784 | 2-11-2003 20:47 |
heb laatste tijd niet veel kunenn updaten vanwege intensieve fysio en omdat men netwerk op zen gat lag... en nu men eigenste pctje tegen werkt... lukt het ook niet om veel te updaten dus moet ik op de roestpc van men pa internettten... maar het gaat langzaam.... heeel langzaam... het lukt al net om een beker vast te houden maar als ik mijn arm optil dan glipt de beker er 9 van de 10 keer weer terug uit... ik heb dus nog een lange weg te gaan... en ik wil iedereen bedanken hier op het forum. jullie zijn een enorme steun voor mij! | |
GupyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 17-9-2008 Berichten: 271 | 3-11-2003 07:02 |
QuincMan schreef: maar het gaat langzaam.... heeel langzaam... het lukt al net om een beker vast te houden maar als ik mijn arm optil dan glipt de beker er 9 van de 10 keer weer terug uit... ik heb dus nog een lange weg te gaan...Jij weet ondertussen ook wel dat je leven vanaf dat ongeluk niet meer hezelfde kan zijn. De mobiliteit van je hand zal alleen maar beter worden, al is het dat je nog moet leren hoe. Ik heb met mijn topleasie een half jaar in het verband gelopen en zeker twee jaar voordat ik er niet meer zoveel aan dacht bij elke beweging. Nu een jaar of 12 later kan ik nog steeds niet alles met mijn vingers, maar zeker een stuk meer als 5 jaar geleden. En hoe dan ook, je zit er toch de rest van je leven aan vast. en ik wil iedereen bedanken hier op het forum. jullie zijn een enorme steun voor mij! Ik denk dat het voor veel forumgasten een voorrecht is om met jouw hierover te schrijven. | |
GoeieGastStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-4-2003 Laatste: 24-1-2010 Berichten: 696 | 4-11-2003 18:27 |
Jongen, wij leven allemaal ontzettend met je mee. Iedere keer als ik dit forum bedreed denk ik aan jou en aan degene wie van de trap gevallen is. en dat is zon 8 maal per dag. We vinden het ontzettend ja erg dat iemand die je ja hoe noem je dat kent zoiets gebeurd. We kennen je natuurlijk niet maar toch beschouw ik je als een... ja collega of bekende of vriend. Tis moeilijk uitleggen. We (sinds wanneer ben ik meervoud?) leven mte je mee en zijn blij dat je zoveel vooruitgang boekt. En jonge, met zo`n mentaliteit als jij hebt ben je er zo weer bovenop! | |
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming. | |
GupyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 17-9-2008 Berichten: 271 | 4-11-2003 18:38 |
GoeieGast schreef: Iedere keer als ik dit forum bedreed denk ik aan jou en aan degene wie van de trap gevallen is.We vinden het ontzettend ja erg dat iemand die je ja hoe noem je dat kent zoiets gebeurd. We kennen je natuurlijk niet maar toch beschouw ik je als een... ja collega of bekende of vriend. No offence...dat "ja" mag je er uit laten, leest wat makkelijker.Tis moeilijk uitleggen. We (sinds wanneer ben ik meervoud?) leven mte je mee en zijn blij dat je zoveel vooruitgang boekt. En jonge, met zo`n mentaliteit als jij hebt ben je er zo weer bovenop! Dat is waar. | |
GoeieGastStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-4-2003 Laatste: 24-1-2010 Berichten: 696 | 4-11-2003 19:16 |
Gupy schreef: Over wie heb je het nu? | |
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming. | |
QuincManStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 1-8-2003 Laatste: 15-5-2010 Berichten: 784 | 9-11-2003 14:39 |
>>updateje<< het gaat steeds beter :D bekers vasthouden, (zelfs mengpaneel aansluiten lukt :D, alleem met potmeters nog beetje moeite) maar het lukt wel aardig, mixen dus ook steeds beter :D en we gaan in januari weer beginnen met wat > licht < drive in werk. en als het goed is aan eht einde van dit school jaar een hele grote doen. ohja check ook ff men topic in licht forum ;) mag voor de kerstvakantie definitief men prothese mee naar huis nemen, op de fysiotherapie leer ik nu omgaan met mengpaneel (raar maar waar, en dat rijmt ;)) want in de lokale fysiotherapie praktijk? of heo noem je dat. is ook een dansschool, en daar staat ook wel wat apparatuur, en daar oefen ik dan een beetje op terwijl de fysio tips geeft. | |