Forum > Algemeen Forum

Feest tot 100man

(85 reacties. Pagina 9 van 9)
Moderator(s): Dré
SandervandermaatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
16-4-2005 12:39
waarom deze kick van 5 maanden????shut up :X
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
SebasVDVIP Lid
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
16-4-2005 12:41

dj_vincent schreef:

als ik jouw was zou ik gewoon naar een drive-in gaan die ook apparatuur verhuren hiermee kan je een leuke deal sluiten dus bv wat gratis erbij krijgen voor de standaard prijs
voor een zaal van 50 bij 30 zou ik geen parren huren voor een disco moet je effect lampen huren die gewoon op het geluid reageren ik raad je aan om een van deze 3 te huren
-mushroom
-derby
-honeycomb
deze zijn goedkoop in verhuur en geven veel licht effect.(2 keer 300 watt)

veel succes met het organiseren van het feest wink ;)
Wat een geblaat! shocked 8O
Geen parren huren? Als je geen parren zelf hebt is dat juist het eerste wat je moet huren. Basisverlichting is veel belangrijker dan effectverlichting (vind ik dan). Ten tweede zou ik niet gaan kijken voor mushrooms en derby's in de verhuur, die vind je niet zoveel. Eerder een leuk setje scan's oid.
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
16-4-2005 13:01
We zijn spijtiggenoeg van het plan moeten afstappen omdat we een budget-tekort hadden! En het was niet de bedoeling om van die "kinderachtige" effectjes te huren hoor! We gingen: 12 PAR-56 en 4 scans huren wink ;) Mja,.. geld hé
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
Dj_vincentStandaard Lid
Sinds: 8-7-2004
Laatste: 17-7-2005
16-4-2005 19:47

Tom. V schreef:

We zijn spijtiggenoeg van het plan moeten afstappen omdat we een budget-tekort hadden! En het was niet de bedoeling om van die "kinderachtige" effectjes te huren hoor! We gingen: 12 PAR-56 en 4 scans huren wink ;) Mja,.. geld hé
ik wil hier ff op reageren voor een klein budget heb je geen scanners,parcans,dimpacs en een lichtstuurtafel!!!
voor een feest met een wat kleiner budget had ik die effecten gehuurt want je moet dan ook nog een geluid installatie huren(dat zou ik dan doen heh)
maarja als je wensen te groot zijn kom je ook niet ver wink ;)
dj_vincent
DJJDStandaard Lid
Sinds: 19-7-2003
Laatste: 29-11-2012
16-4-2005 19:55

dj_vincent schreef:

Tom. V schreef:

ik wil hier ff op reageren voor een klein budget heb je geen scanners,parcans,dimpacs en een lichtstuurtafel!!!
voor een feest met een wat kleiner budget had ik die effecten gehuurt want je moet dan ook nog een geluid installatie huren(dat zou ik dan doen heh)
maarja als je wensen te groot zijn kom je ook niet ver wink ;)
Ik denk dat de op redelijk professioneel over wou komen. Als het budget hier niet voor is, dan is het naar mijn idee gewoon het beste om het af te zeggen anders staat het ook een beetje lullig.
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
16-4-2005 20:19
yep,... dat is hetgene wat onze ingesteldheid was! Kan het feest en materiaal niet aan onze strenge opgelegde eisen voldoen door budget)tekorten , dan ging het niet door! Dus ik wou absoluut niet on-professioneel overkomen! Omdat dit ons 1ste feest was, en dus ook het eerste contact voor de bezoekers met ons feest, dus dat contact moest PERFECT zijn wink ;)
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN

Terug naar forum Reageer (zonder quote)