Forum > Algemeen Forum

Disco beurs 20 oh oh, 27! oktober 2004

(205 reacties. Pagina 8 van 21)
Moderator(s): Dré
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
11-10-2004 13:26
Het is in ieder geval een prima initiatief en dat kunnen we wel afzeiken, maar dat schiet ook niet op. Ik ga er gewoon kijken, het ergste dat me kan overkomen is dat ik € 10 lichter ben en twee uurtjes reistijd verknoei. Dat overleef ik ook wel weer.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
11-10-2004 13:52

Victor schreef:

Het is in ieder geval een prima initiatief en dat kunnen we wel afzeiken, maar dat schiet ook niet op. Ik ga er gewoon kijken, het ergste dat me kan overkomen is dat ik € 10 lichter ben en twee uurtjes reistijd verknoei. Dat overleef ik ook wel weer.
Benzinekosten delen?
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
11-10-2004 14:41
Mijn baas betaalt de benzine. Prima als je mee wilt rijden hoor.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
BlazerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 5-1-2011
Berichten: 81
11-10-2004 14:52
2 Martin (KVM): Het is geen wedstrijdje hoor! wink ;) Ik vind alleen dat Eureka wat scherper moet zijn....

2 Silvia: Boze mails zijn welkom!

2 Fredje: Soms moet het even he? wink ;)

2 Eureka: Ik zie dat je je huiswerk niet helemaal hebt gedaan mbt de andere beurzen.

De DJ-expo richt zich idd op de dance scene, NET als jouw doelgroep: drive in shows & discotheken!! Bovendien is de promotie voor de DJ-expo tot nu toe vele malen beter dan die van de discobeurs. (Mooie flyers, div publicaties in muziekbladen, en een hoop extra's)

Hieronder een stuk uit de folder van de MILE beurs:

Voor wie is mile 2004 bedoeld?
Zakelijke gezien is mile 2004 een uitstekende mogelijkheid om alle muziekmakers (en alle muziekliefhebbers in het algemeen) de laatste ontwikkelingen te laten zien en muziekanten, producers/DJ'sen technici te informeren over de nieuwste gear. (...) dj-gear (...) Licht en geluidverhuur

Jouw bewering dat deze beurs dus bedoeld is voor muzikanten die live muziek maken gaat dus niet helemaal op! Bovendien is er op de eerste dag van de MILE beurs een grote platen en cd beurs.

2 Victor: Mijn post was helemaal niet neerbuigend bedoeld: ik heb notabene zelf een stand op de discobeurs, dus ik heb er alleen maar baat bij dat er zoveel mogelijk stands worden verhuurd en er veel bezoekers komen! Ik vind het alleen jammer dat de organistatie naar mijn meningte weinig van zich laat horen. Ik kan me herinneren dat jij ook nog al wat kritiek had op de PA-mark dit jaar???
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
11-10-2004 14:55

Victor schreef:

Mijn baas betaalt de benzine. Prima als je mee wilt rijden hoor.
Als jij mij tzt dan mede wil delen hoe en wat-volgaarne.
Geen benzine-broodje+koffie onderweg dan maar?
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
BlazerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 5-1-2011
Berichten: 81
11-10-2004 14:56
2 Victor: sorry het was Tom die wat kritiek had ipv jij!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
11-10-2004 16:39
Ik heb helemaal geen moeite met je kritische kijk op de zaak, Blazer. Integendeel, de organisatie van deze beurs kan (lijkt mij) zo hier en daar inderdaad best een tandje scherper.

Alleen zegt het aantal verkochte kaarten in de voorverkoop (3, zie ik op de site: laat dat aantal dan weg, denk ik dan) en het nu geboekte aantal stands niet zoveel. Bij de 2e handsbeurs loopt dat ook altijd pas vlak van te voren vol.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
11-10-2004 17:10

blazer schreef:

2 Martin (KVM): Het is geen wedstrijdje hoor! wink ;) Ik vind alleen dat Eureka wat scherper moet zijn....
Dat het geen wedstrijd is is bekend, zo was mijn opmerking ook niet bedoeld.

@Silvia: bij mij zie je geen mail adres, bij jou wel razz :p Maar als er een mail gestuurd moest worden naar aanleiding van mijn mening, prima.

Hier wordt niets afgezeken er wordt gewoon geobserveerd en daaruit zijn conclusies te trekken.

Een nederlandse beurs met buitelandse te vergelijken slaat natuurlijk nergens op. De beurzen hebben totaal een andere opzet en wat anders te bieden dus dat daar meer entree gevraagd wordt prima.

Eureka]Niet alle stands nog verkocht... Nou en... De eerste PA-markt waren er maar 18 bedrijven die deelnamen... Ze willen allemaal de kat uit de boom kijken bij zo'n eerste editie.

Dit zou een vervolg worden van de Discoh beurs, die na een paar jaar als een kaartenhuis in elkaar storte, en doorgezet is in AHOY Rotterdam als muziekbeurs.

Op disco gebied mis ik namen als Highlite,Fairlight en eventueel als aanvulling, Voerman, De Grooth audio peavey etc.etc.

@Victor
Een beetje beurs wordt ruim van te voren opgezet en is al (bijna) vol met standhouders voordat de beurs wordt aangekondigd.

Een tweedehands beurs is heel wat anders, daar heb ik zelf ooit ook gestaan en is alleen lonend als je veel of interressante winkeldochters hebt. Vandaar dat dat wel op het laatst besproken wordt.

Martin.
kvm entertainment
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
11-10-2004 17:22
De tijd zal het leren!
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
HermanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-7-2002
Laatste: 17-3-2009
Berichten: 26
11-10-2004 19:23
1 x bewerkt. Laatst door Victor op 11-10-2004 19:54
De DJ-expo richt zich idd op de dance scene, NET als jouw doelgroep: drive in shows & discotheken!! Bovendien is de promotie voor de DJ-expo tot nu toe vele malen beter dan die van de discobeurs. (Mooie flyers, div publicaties in muziekbladen, en een hoop extra's)
Ja...en een hele fijne berg spam.....de hufters!

Terug naar forum Afgesloten topic