Forum > Algemeen Forum

Logo's ontwerpen.

(108 reacties. Pagina 8 van 11)
Moderator(s): Dré
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
19-8-2010 20:59
Da's fijn, maar waarom dan? laugh :D
It's time to play the music, It's time to light the lights..
Dj_mvandisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2008
Laatste: 23-6-2020
Berichten: 326
19-8-2010 21:02
Linkse vind ik redelijk, hoe zeg je dat, een beetje kinderlijk, de middelste vind ik de letters niet zo mooi van, en de rechtste vind ik er strak uit zien, en zou ik (persoonlijk) leuk vinden op shirts / als logo! wink ;)
Nu ook op internet!
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
19-8-2010 21:43
Ik vind de rechtse ook de beste.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
GreendiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2010
Laatste: 30-3-2024
Berichten: 175
20-8-2010 09:10
Ik zou gaan voor de rechtse. Even een korte uitleg waarom wink ;)

De linker kom voor mij heel zakelijk over. Misschien wel te zakelijk voor een bedrijf in de entertainment industrie, maar dat is persoonlijk.

De middelste kom voor mij heel sjiek over. Hier is niets mis mee indien je je alleen op dit soort klussen richt.

Dan de rechtse. Voor een logo in de entertainment industrie heeft deze eigenlijk precies wat ik er van zou verwachten. Deze komt voor mij erg speels maar toch ook nog professioneel over. Dit straalt uit dat het om een gastvrij, leuk en spontaan bedrijf gaat. Om eerlijk te zijn vind ik hierin het lachende gezichtje ook het meeste naar voren komen.

Hopelijk heb ik zo een beetje kunnen onderbouwen waarom ik voor de rechtse ga wink ;)
sex in a cano is like english beer: fucking close to water
Master PartysStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2007
Laatste: 16-11-2017
Berichten: 143
20-8-2010 10:08
Ik zou de middelste sowieso niet doen aangezien dat lijkt op een restaurant lettertype. Het rechterlogo is leuk maar misschien weer te speels. Wellicht is het mogelijk om meer naar het lettertype van de linker te gaan maar de kinderlijke bolle oogjes van de OO's in minder 'kinderlijker' te maken. Een kwestie van een beetje uitproberen lijkt mij..

Gr.
De groeten uit het zonnige zuiden!
Koen gStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-3-2006
Laatste: 17-2-2018
Berichten: 163
20-8-2010 21:17
Hallo medeforummers happy :)

Na al een tijdje bezig te zijn met licht & geluid heb ik het licht laten vallen en ben ik me gaan richten op geluid.
Ik wil beginnen met het verhuren van simpele geluidssetjes tot zon 175/200 man.

Daar hoort natuurlijk een naam en site bij, en bijbehorend logo. Nu ben ik dus echt een hele grote leek op het gebied van photoshop en dergelijke. Het zou dus echt geweldig zijn als iemand voor mij het logo wat ik bedacht heb en ook soort van ''uitgewerkt'' op papier ( en even in paint ) zou willen ''afwerken'' en mij digitaal toesturen.

Ik heb dus al iets bedacht, het is eigenlijk een G en een T die in elkaar overlopen, klik .. nu is dit nog heel ruw , De T mag van mij iets lager en het streepje van de T in de G laatmaar zeggen shut up :X iets hoger.
Het liefste zou ik het logo in het zwart willen met gewoon een witte achtergrond. Het leek me een simpel en makkelijk herkenbaar logo happy :)
Het zou het echt heel fijn zijn als iemand met ervaring dit even voor mij zou willen doen

Alvast bedankt,

Groeten Koen
Well all right..
GreendiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2010
Laatste: 30-3-2024
Berichten: 175
21-8-2010 11:09
Nu ben ik ook geen held met photoshop, maar ik heb eens even iets geprobeerd voor je:

Klik

is dit een beetje wat je in gedachte had?
sex in a cano is like english beer: fucking close to water
Dj.raymondStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-3-2007
Laatste: 2-4-2024
Berichten: 128
21-8-2010 13:47

koen g schreef:

Hallo medeforummers happy :)

Na al een tijdje bezig te zijn met licht & geluid heb ik het licht laten vallen ...

Groeten Koen
...en nu is alles kapot natuurlijk,vandaar... laugh :D laugh :D shut up :X
Evert J.Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-6-2004
Laatste: 16-4-2024
Berichten: 58
21-8-2010 15:25
Ook even bezig geweest:

klik

klak

Moest je ze willen gebruiken, laat je het maar even weten. Dan 'krijg' je het logo in vector happy :)
Keyboard not detected. Press F1 to continue.
Koen gStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-3-2006
Laatste: 17-2-2018
Berichten: 163
21-8-2010 16:39
idd, al het licht kapot sad :( laugh :D

Greendiek en Evert J. allebei bedankt!
Het 1ste logo wat jij heb gemaakt Evert ziet er erg goed uit, ik zou deze graag willen gebruiken.
Ik weet dat ik lastig ben wink ;) maar ik zou graag 1x het logo zó ontvangen en als je het zou willen doen ook graag 1x met ''sound'' in kleine ( schuine ) letters achter de naam happy :)

Het domein is ook geregistreerd, dus binnenkort kan men geluidsapparatoer hoeren bij gt-sound wink ;) happy :)
Well all right..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)