Forum > Newbie Forum

grote party organiseren hoe en wat??

(311 reacties. Pagina 8 van 32)
Moderator(s): Dré
DesconStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2002
Laatste: 20-4-2009
Berichten: 179
10-1-2004 19:00

roberto schreef:

ja waardeer ik wel, maar bij die agency had je ook zoiets van het gaat toch niet lukken enzo. Maar hoeveel ervaring heb je zelf met feesten organiseren enzo, dus hoe kan je weten dat het fout gaat?

back on topic
Ik zie kutkop niet echt als waardering............

Ik heb door mijn werk als LJ genoeg feestjes gezien om te zien waar je op moet letten. Ik ben op het moment bezig met een studentenfeest die een flink budget heeft ( genoeg om bekende namen te laten komen) en daar loop ik geen risico mee omdat we ons hebben ingedekt met een grote sponsor.
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
10-1-2004 19:03
kutkop noem ik je niet hoor, ik zei dat je je k*op moest houden wink ;)
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
MEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 2-12-2009
Berichten: 358
10-1-2004 19:07
En das nog wel een goede tip. Sponsering. Kledingzaken en cafe's willen VAAK wel iets bijdrage (Tip, neem de winkels die zelfstandig zijn, dus niet kruidvat maar gewoon die onafhankelijke kledingwinkel). Je moet er dan wel wat tegenoverstellen. Meestal willen ze 1 kant van je Flyer, ook mogelijk is het dat ze vlaggen e.d ophangen bij het feest. Ik zou het gewoon proberen. 100 euro per sponser is makkelijk te doen.
correct me if I'm wrong...
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
10-1-2004 19:34
ik wil ook wel laten sponsoren, als alles rond is ga ik naar music house, perry sport, freerecord shop enz. om te vragen of poster op mag hangen bij hun in de winkel.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
MEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 2-12-2009
Berichten: 358
10-1-2004 19:37

roberto schreef:

ik wil ook wel laten sponsoren, als alles rond is ga ik naar music house, perry sport, freerecord shop enz. om te vragen of poster op mag hangen bij hun in de winkel.
Dat bedoel ik, ga niet naar freerecord, music house en perry. Dat zijn namelijk allemaal winkelketens. Deze bedrijfen kunnen veel minder snel geld weggeven voor sponsoring. Daar beslist het Hoofdkantoor dan weer over. En je moet altijd de bedrijfsmenager ofzo spreken. Dan heb je nog klein kansje. Dus afspraak maken met bedrijsmenager. VEEEL meer kans maak je bij die kleine winkels. Die hebben namelijk ook geen geld voor radioreclames enz.(terwijl ik freerecordshop constant op de radio hoor) Voor hun is zo'n feest een veel betere mogelijkheid om te sponsoren
correct me if I'm wrong...
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
10-1-2004 19:39
dan zou ik niet precies weten waar ik heen moet gaan, winkels voor jongeren uh..aah weet het al, thanks voor je tip, ga ik zeker doen.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
Jan2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 29-9-2015
Berichten: 146
10-1-2004 20:31
Ga gewoon bij onafhankelijke winkels langs. Ik woon niet bij jou in de buurt, dus ik kan niet bepalen welke winkels er wél of niét afhankelijk zijn.
Je kan bij grote, afhankelijke langs gaan, maar dan niet met de vraag: Wilt U mij sponseren? Maar wel met de vraag: Zou ik een poster op Uw raam mogen plakken?
Ik had gelezen dat het een feest is voor studenten, dus het feest is niet openbaar. Het idee om posters op te plakken bij grotere winkels is dus niet zo'n goed idee.
Het idee om je te laten sponseren door kleine, onafhankelijke winkels is wél een goed idee. Van HUN krijg je geld (Hou er wel rekening mee dat er wat tegenover moet staan(Uiteraard)), van de afhankelijke winkels niet.
Kijk/Wandel even door het centrum naar winkels waar je zeker van weet dat je onafhankelijk zijn. Loop hier naar binnen, en misschien is die winkel wel jouw sponsor wink ;) Veel succes Roberto!

P.S. Iedereen geeft hier kritiek, vat dit niet op als in-de-grond-trappertje, maar als informatie. ZIJ willen vast niet dat zo'n groot evenement in de soep loopt.
Kijk ook nog even naar de posters, en haal de spelfoutjes eruit. Laat desnoods, als het nog kan door een Engelse leraar controleren.
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
10-1-2004 22:19
Hartstikke leuk wat je doet.
Wat vragen heb je al eens eerder iets gedaan?
Zit je al in de feestcomissie op school?
Weet je Echt ZEKER dat het zo weinig geld voor jou kost,
want als wij bij ons op shcool een feest houden raggen we er HEEL snel +- 1500 euro doorheen.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
10-1-2004 23:23

GoeieGast schreef:

Hartstikke leuk wat je doet.
Wat vragen heb je al eens eerder iets gedaan?
Zit je al in de feestcomissie op school?
Weet je Echt ZEKER dat het zo weinig geld voor jou kost,
want als wij bij ons op shcool een feest houden raggen we er HEEL snel +- 1500 euro doorheen.
ik zit niet in feestcomissies, heb geen ervaring met zulke grote feesten om te organiseren, weet zeker dat het niet meer gaat kosten. Kijk ik heb ff uitgerekend dat ik minimaal 100 man binnen moet hebben of binnen hebben gehad. Nou dat krijgt iedereen wel voor elkaar denk ik, al zijn het alleen maar je maten en hun maten ook nog.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
VisjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-11-2003
Laatste: 11-7-2005
Berichten: 88
11-1-2004 02:45
over die posters, ik vindt nr 2 beetje raar weet niet hoe ik het anders kan zeggen (Lame) Ik kan beter engels dan nederlands en het klinkt gewoon vreemd die texten met uplifting beats etc etc. doe mij dan maar die eerste :)
over dat spelling foutje (this party is exclusive for students)
je kan ook exclusively gebruiken :)

suc6 met je feest! (waar is het trouwens?)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)