Forum > Muziek

nieuwe knaller van dj tiësto?

(539 reacties. Pagina 8 van 54)
Moderator(s): Dré
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
17-9-2003 19:07

Mr. Edie schreef:

Eerlijk gezegt vind ik zelf niet veel aan Dj Tiesto, gewoon niet mijn muziek. Ik hou wel ervan (wel alleen met feest) Gigi D'Agostino te draaien en sommige nummers van Dj Dana, waar ik absoluut een bloed hekel aan heb is aan de Klubheads, naja: dat gaat soms nog, maar aan Dj Boozy Woozy, bah,,,
Ik ben bang dat je iets te kort door de bocht bent, de Klubheads maken een heleboel producties onder pseudoniemen. Zo maken ze ook de nummers voor dj Jean, en doen ze diverse andere producties in clubland waar jij- en ik niet alles van weten.

De Klubheads zijn gewoon vaklui die alles kunnen maken, maar hun eigen nummers zijn vaak erg clubby en simpel geweest in het verleden omdat dat lekker verkocht, je dacht toch zeker niet dat ze dat zelf mooi vonden?

Evenals G-spot die nu de taak van de Klubheads heeft overgenomen om voor dj Jean te produceren.

Kortom: denk niet dat de klubheads alleen maar simpele goedkope domme clubplaatjes maken.

Trouwens, zo ook met dj Peran, tijd niks van gehoord sinds 1997 met dat hitje "Let Yourself go" samen met Jean.

Peran produceerd o.a. onder de namen Acer en Breeeze, check maar eens van Acer Massive pad en van Breeeze "ready for Love" dat zijn echt lekkere catchy plaatjes die het ten allen tijden in de clubs goed doen.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
17-9-2003 21:20
Veel DJ's werken onder pseudoniemen.
Armin van Buuren werkt o.a. als Airwave, L-Vee, Rising star, Perpetuous Dreamer.
Ferry Corsten o.a.:System F, Moonman, Ayu, Eon, Gouryella.

Ik werk onder het Psuedoniem DJ Tiësto wink ;) razz :p .
Just kidding laugh :D
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
17-9-2003 22:04
Omdat veel dj's onder pseudoniemen werken, ben ik altijd wat voorzichtig met uitspraken of ik het goede of slechte producers vind. Ik moet eerst de man achter het pseudoniem weten en ook andere platen beluisterd hebben voordat ik uitspraken doe.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 1-7-2024
Berichten: 13459
19-9-2003 01:23

DJ Tim schreef:

Omdat veel dj's onder pseudoniemen werken, ben ik altijd wat voorzichtig met uitspraken of ik het goede of slechte producers vind. Ik moet eerst de man achter het pseudoniem weten en ook andere platen beluisterd hebben voordat ik uitspraken doe.
Hmmm. Da's volgens mij bijna hetzelfde als zeggen "merk XXX is een goed merk".

Ik luister altijd naar het nummer en bepaal dan zelf of ik het wel of niet leuk vind. En wie het dan gemaakt heeft zal me daarbij een worst zijn.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DJ HanSie VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2003
Laatste: 11-4-2015
Berichten: 219
19-9-2003 01:28

Dré schreef:

DJ Tim schreef:

Omdat veel dj's onder pseudoniemen werken, ben ik altijd wat voorzichtig met uitspraken of ik het goede of slechte producers vind. Ik moet eerst de man achter het pseudoniem weten en ook andere platen beluisterd hebben voordat ik uitspraken doe.
Hmmm. Da's volgens mij bijna hetzelfde als zeggen "merk XXX is een goed merk".

Ik luister altijd naar het nummer en bepaal dan zelf of ik het wel of niet leuk vind. En wie het dan gemaakt heeft zal me daarbij een worst zijn.
Haha ja idd, anders ben je toch verkeerd bezig happy :)
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
19-9-2003 23:55

Dré schreef:

Hmmm. Da's volgens mij bijna hetzelfde als zeggen "merk XXX is een goed merk".

Ik luister altijd naar het nummer en bepaal dan zelf of ik het wel of niet leuk vind. En wie het dan gemaakt heeft zal me daarbij een worst zijn.
Ik ben het zeker met je eens, maar ik sprak meer in de trand van producers en of deze producers wel of niet goed kunnen produceren.

Zo zijn er producers die qua stijl niet altijd, of slechts met bepaalde producties, mijn voorkeur genieten maar wel verdomd goed zijn in de (diverse) genres waarin ze produceren.

Om een voorbeeld te geven: Ik vind de nummers die DJ Peran in het verleden heeft gemaakt voor meer commerciele doeleinden te simpel dus ik zou ze niet aanschaffen. Toch heeft hij onder eerder genoemde pseudoniemen platen gemaakt waar ik wel degelijk platen van in de bakken heb liggen omdat deze mijn voorkeur genieten.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 1-7-2024
Berichten: 13459
20-9-2003 01:34

DJ Tim schreef:

Dré schreef:

Hmmm. Da's volgens mij bijna hetzelfde als zeggen "merk XXX is een goed merk".

Ik luister altijd naar het nummer en bepaal dan zelf of ik het wel of niet leuk vind. En wie het dan gemaakt heeft zal me daarbij een worst zijn.
Ik ben het zeker met je eens, maar ik sprak meer in de trand van producers en of deze producers wel of niet goed kunnen produceren.
Je hebt ook wel gelijk (maar ik had zin in een gecharcheerde reactie (en jij kan het hebben ;-)).

Ik heb tijden lang zo ongeveer alles dat op Digidance uitkwam gekocht. Gewoon omdat de bollebozen daar op DAT moment een inkoopsmaak hadden die overeenkwam met mijn smaak.

Ook vond ik (toendertijd) bijna alles wat DJ Isaac maakte (of verbouwde) gewoon "lekker" ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
20-9-2003 08:09

Dré schreef:

Ik heb tijden lang zo ongeveer alles dat op Digidance uitkwam gekocht. Gewoon omdat de bollebozen daar op DAT moment een inkoopsmaak hadden die overeenkwam met mijn smaak.
Daar kwamen een tijd lang bijzonder lekkere platen op uit: ken je het nummer van Instant Double-Go right back?

Nog steeds komen er dj's en publiek naar me toe hoe die plaat heet als ik hem draai.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DesconStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2002
Laatste: 20-4-2009
Berichten: 179
21-9-2003 13:45

Coen schreef:

DJ Tiesto - Traffic

heej ivan, je moet ff kijken op

www.radio538.nl/538/muziek/maakkraak.jsp

daar staan alle nieuwe "tips".. ;)

zie je vrijdag in de soos!
Dan loop je alsnog achter.
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
21-9-2003 16:12

descon schreef:

Coen schreef:

DJ Tiesto - Traffic

heej ivan, je moet ff kijken op

www.radio538.nl/538/muziek/maakkraak.jsp

daar staan alle nieuwe "tips".. ;)

zie je vrijdag in de soos!
Dan loop je alsnog achter.
hangt er ook maar vanaf... wij draaien allround feesten, van foute nederlandstalige hits tot hardhouse enz.
Meestal draaien we dan de bekendere nummers, die kennen de meeste mensen wel en daar reageren ze dan het beste op, die nummers zijn nu net de wat nieuwere bekende nummers, voor ons dus perfect.
vaj-ta-lie-tie

Terug naar forum Reageer (zonder quote)