Forum > Geluid

Final Scratch 2

(155 reacties. Pagina 8 van 16)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
19-11-2004 14:34
Leuke is dat het zelfs op de site van Stanton magnetics zelf al stond voor men er bij de importeur iets vanaf wist volgens mij wink ;) .
Ik heb namelijk ok al een keer te horen gehad dat men het niet wist e.d.

Maar toen vond ik dit op de website van Stanton -> www.finalscratch.com/fs4/fs2_tradein.asp
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
19-11-2004 14:36
De importeur klaagde al dat ze zo weinig info kregen van Stanton. Lullig genoeg vonden ze het echter zelf NIET nodig WEL het goede voorbeeld te geven.

Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet dus...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
XLZStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2004
Laatste: 7-12-2004
Berichten: 19
19-11-2004 14:51

Dré schreef:

Verder is er niemand hier die je een domme prutser noemt. In plaats van je aangevallen te voelen (vreemde reactie IMO) kun je natuurlijk ook even kijken of je toch niet iets over het hoofd gezien hebt (want niemand is alleswetend).
Mijn excuses, ik ben redelijk geirriteerd aangaande de FS. Ik weet niet waar die persoon dit menuutje vandaan haalt maar dit zou mij idd erg helpen. Is dit een XP of een MAC versie?
-- ALWAYS OUTNUMBERED NEVER SCARED --
XLZStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2004
Laatste: 7-12-2004
Berichten: 19
19-11-2004 15:03

XLZ schreef:

Mijn excuses, ik ben redelijk geirriteerd aangaande de FS. Ik weet niet waar die persoon dit menuutje vandaan haalt maar dit zou mij idd erg helpen. Is dit een XP of een MAC versie?
XP versie, had ik moeten zien. Ik kan dit nergens in mijn MAC versie vinden. Iemand die weet hoe ik dit kan gaan vinden en/of oplossen?
-- ALWAYS OUTNUMBERED NEVER SCARED --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
19-11-2004 15:10
Waar kom je vandaan als ik vragen mag?

Mocht je toevallig in de buurt van Harderwijk wonen........ bind de hele zooi achter tussen de snelbinders van je fiets en fiets hier een langs. Probleem kan nooit groot zijn en moet makkelijk op te lossen zijn.

Ow en ik weet niet hoe het met de M44-7 club zit en of dat een high output element is maar probeer anders eens ergens een element te lenen met een hoge output en probeer het daar eens mee.
Als ik je problemen zo lees en goed begrijp is het dus dat ie af en toe geen signaal geeft, in zo'n geval ga je als eerste bij je element kijken als het om final scratch gaat.
Daarna kijken of de drivers van je USB poorten in orde zijn en daarna ga je pas schelden als het niet wil lukken ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
XLZStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2004
Laatste: 7-12-2004
Berichten: 19
19-11-2004 15:16
He Reind,

Als je mijn eerder posts ook hebt gelezen kan je lezen dat ik ook verschillende elementen heb gebruikt. Ik heb shure's gebruikt, stanton's, verschillende tonars en andere. Toch krijg ik bij alle elementen wel iets van hetzelfde probleem. En wat het weggooien bij het huisvuil betreft dat valt wel mee >> tuurlijk moet het op te lossen zijn maar ik probeer nu al anderhalf jaar een oplossing te vinden. Nog steeds zonder succes. IIG bedankt voor je tip maar dat had ik dus ook al geprobeerd, heb je eventueel andere tips?
-- ALWAYS OUTNUMBERED NEVER SCARED --
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
19-11-2004 15:19
Shure M44-7 is een PRIMA element voor FS (output is zo ongeveer het hoogste dat haalbaar is EN element trackt bij slechts 2.25 gram zodat de slijtage aan die (te) dure platen ook zo laag mogelijk is).

Ik heb al eens een lijstje gegeven van elementen waarvan ik WIST dat ze goed met FS werken (White Label, Stanton 500, Shure M44-7).

De screendump is inderdaad van een Windows versie. Kan me haast niet voorstellen dat de MAC versie deze optie niet heeft (wellicht toch nog even de handleiding erbij pakken? ;-).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
19-11-2004 15:40
4 x bewerkt. Laatst door Reind op 19-11-2004 15:52

XLZ schreef:

heb je eventueel andere tips?
Kijken of je geen I/Q conflicten hebt (als dat tenminste van toepssing is op een MAC, ik werk al ff niet meer met die dingen).
Wat voor draaitafel heb je? Ik spak laatst iemand die een setje synq's had en de draaitafel op line out had staan................. en dan doet ie het ook niet wink ;)

Zijn de drivers van je usb up to date? Ik heb tijdens het testen van de XP10 (heel ander apparaat maar ook USB) gedonder gehad door oude drivers. Trek ook alle andere apparaten er eens af die aangesloten zijn op je usb poorten, het kan namelijk ook dat als jij bijvoorbeeld gebruik gaat maken van je optische laser muis die zoveel stroom trekt dat FS raar gaat doen.

Zijn je chipset drivers in orde?

Probeer eens een compleet schone install + alle laatste drivers. Daarna alleen FS progsel er op gooien en alle aansluitingen rustig na lopen.
Zo kaal mogelijk testen dus.

Dré schreef:

Shure M44-7 is een PRIMA element voor FS (output is zo ongeveer het hoogste dat haalbaar is EN element trackt bij slechts 2.25 gram zodat de slijtage aan die (te) dure platen ook zo laag mogelijk is).
[edit]hier stond iets wat niet van toepassing is, ik had niet goed gelezen.
Ik dacht namelijk dat XLZ een M44-7G gebruikte in plaats van de normale M44-7.[/edit]
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
XLZStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2004
Laatste: 7-12-2004
Berichten: 19
19-11-2004 15:44
Ik denk dat ik idd dat maar even ga proberen hoewel ik net een schone install heb gedaan maar mischien moet ik ergens nog extra usb ondersteuning vandaan toveren bij osx. Bedankt iig.

PS Dre, ik ga idd toch maar ff een middagje de handleiding doorlezen al denk ik dat ik het alsnog niet ga vinden hoor.

Anyweez, ik ben al een stuk rustiger geworden, en ik ga t maar weer s proberen met die zooi. thnx allemaal.
-- ALWAYS OUTNUMBERED NEVER SCARED --
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
19-11-2004 20:19

XLZ schreef:

kvm schreef:

Met veel dingen uit america zie je dit, misschien verhuizen?
Het punt is dat je ook verzendkosten en invoerrechten moet betalen dus rond de 2x zo duur is vaak het geval, niets bijzonders.
Martin.
Je kan, als je even je best doet om goed cotact te maken, een bedrijf in AMERIKA vinden die een lager bedrag op de pakbon zet waardoor de invoerechten een heeeel stuk lager uitvallen. Dan kan je dus een FS2 kopen voor nog geen 600 euro. Het enige is dat je geen support krijgt in Nederland met hartdware problemen. Zoals ik nu dus.

Maar het is drinken of verzuipen in dit geval!
Tja, goedkoop uit en geen support. Da's dom dat je dat niet voor aanschaf bekeken hebt.

Tevens zijn er nederlandse groothandels die juist vanwege de grijze import geen ondersteuning geven.(mits het geboden serie nummer door de nederlandse groothandel is verkocht)

Dat wil overigens niet zeggen dat het altijd verkeerd gaat, Zelf heb ik mijn software ook rechtstreeks uit america, zonder tussen personen (direct van de makers)maar wel met persoonlijk contact, en dus een zeer goede ondersteuning (indien gewenst).

Dat software niet goed loopt ligt vaak aan de computer/ besturings systeem.(maar dat was reeds vermeld)

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)