Forum > Newbie Forum

"in 't rood draaien"

(67 reacties. Pagina 7 van 7)
Moderator(s): Dré
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
3-3-2004 16:15

sylvia schreef:

Ach, 't is weer eens wat anders dan met de Jog in Cuestand door een cd heenfietsen met de schuif open laugh :D .
Of heel enthousiast op de "eject"-knop van je cdj100 drukken en er dan achterkomen dat je toch de andere cd-speler had moeten hebben waarvan de schuif dichtstond... sad :( Gebeurt je overigens ook maar 1x laugh :D
Beauty hides in the deep
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
3-3-2004 22:15

Sjapper schreef:

sylvia schreef:

Ach, 't is weer eens wat anders dan met de Jog in Cuestand door een cd heenfietsen met de schuif open laugh :D .
Of heel enthousiast op de "eject"-knop van je cdj100 drukken en er dan achterkomen dat je toch de andere cd-speler had moeten hebben waarvan de schuif dichtstond... sad :( Gebeurt je overigens ook maar 1x laugh :D
Het gebeurd mij toch bijna iedere week wel een keer. Komt gewoon omdat ik op een gegevn moment niet meer sta op te letten en drukker ben met andere dingen. Verkeerde draaitafel uitzetten. Verkeerde schuif. Te laat over mixen.
Iedere week gebeurd zoiets wel een keer -> Erg? -> Nee niet als je het snel en correct weet op te lossen. En altijd ontkennen dat het een fout was want het hoorde gewoon zo wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
Berichten: 2195
3-3-2004 22:16
tja, een draaitafel uitzetten kan je nog wel creatief oplossen, maar een gestopte CD speler...
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
4-3-2004 02:11

nijhuisr schreef:

tja, een draaitafel uitzetten kan je nog wel creatief oplossen, maar een gestopte CD speler...
Gewoon achterom kijken en zeggen -> Vuile etterbak. laugh :D

Meestal gaat er wel een bekende van me mee of staat er een ander achter me mee te kijken. Moet je ze dan is rood aan zien lopen laugh :D
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
5-3-2004 13:47

Reind schreef:

nijhuisr schreef:

tja, een draaitafel uitzetten kan je nog wel creatief oplossen, maar een gestopte CD speler...
Gewoon achterom kijken en zeggen -> Vuile etterbak. laugh :D

Meestal gaat er wel een bekende van me mee of staat er een ander achter me mee te kijken. Moet je ze dan is rood aan zien lopen laugh :D
leuke vriend ben jij.... wink ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
ZzzzzzzzzzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-6-2003
Laatste: 31-3-2011
Berichten: 45
8-3-2004 19:30

nijhuisr schreef:

tja, een draaitafel uitzetten kan je nog wel creatief oplossen, maar een gestopte CD speler...
Ik wel eens de power knop van een d speler per ongeluk uit gezet..
Het was een dubbele JB systems met de power knop vlak tussen de twee eject knoppen. allemaal zonder verlichting.

het geluid van alleen een effect of een rookmachine is erg angstaanjagend :D
blaat het niet dan schaapt het niet
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
9-3-2004 16:28
Iemand met een beetje kennis van elektrotechniek maakt zo'n speler open, en verbindt erachter even de twee (of 4) draadjes op de schakelaar direct met elkaar in plaats van via de schakelaar..probleem opgelost. Ook in studio's is dit iets wat vaak gedaan wordt.
Stukkie gaffer over de knop voorkomt overigens ook dit soort geintjes (en natuurlijk een racklight bij je spelers happy :) )
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
11-3-2004 16:11
gooi hier ff een slotje op want het is al meer als een week off-topic en ik heb mijn antwoord. Bij deze iedereen bedankt die me advies heeft gegeven. razz :p
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)