Forum > Geluid

Einde Technics SL-1200?

(153 reacties. Pagina 7 van 16)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 9473
10-4-2007 11:14
ik weet niet of het iets seriematigs was, of iets door hobbybob gebouwd,
maar het was wel supermechanisch.....en eng shocked 8O
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
10-4-2007 14:00

Fossalta schreef:

[offtopic] Reind, had je mijn mailtje nog gehad betreffende een zekere domeinnaam ? Anderhalve week geleden gestuurd, maar nog geen reactie gehad..[/offtopic]
Zit net even mijn spam folder door te spitten en daar vond ik hem in terug. Mail je daar nog wel even over ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
12-4-2007 13:54
Ik kreeg vandaag een forward-mailtje binnen van een freelancer die kennelijk met technics gemaild heeft. Hieronder de vraag en antwoord.
Hello,

There are a lot of rumours that Technics stops it's entire production line,
except for the headphones. The distribution of the SL-series is getting more
difficult by the day, the cd-players are already unavailable and dealers don't
know why they don't recieve new products anymore either.

Can you confirm this or tell what else is going on?

With kind regard,
Thank you for your email enquiry,

In response, I can confirm that Technics are still manufacturing headphones as well as turntables. We currently do have stock of the Hi-Fi systems but we are not manufacturing them any more.

I trust that the above information will be of assistance to you. However, of course, if you should have any further queries, please do not hesitate to contact us on ... or ... and we will endeavour to assist.

Regards,
Customer Support
Vergeet niet te lachen
DJ JBStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 24-10-2005
Laatste: 17-5-2010
Berichten: 191
12-4-2007 14:45

Melo-G schreef:

Ik kreeg vandaag een forward-mailtje binnen van een freelancer die kennelijk met technics gemaild heeft. Hieronder de vraag en antwoord.
Maar je mailt me wel terug met de mededeling of ik het voor je kan vertalen? laugh :D
Lichtje erbij?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 13459
12-4-2007 14:56
Ik vind de reactie van fabrikant er nogal omheen draaien (weinig "to-the-point").
-- Pardon my French, I'm Dutch --
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
12-4-2007 16:34

DJ JB schreef:

Melo-G schreef:

Ik kreeg vandaag een forward-mailtje binnen van een freelancer die kennelijk met technics gemaild heeft. Hieronder de vraag en antwoord.
Maar je mailt me wel terug met de mededeling of ik het voor je kan vertalen? laugh :D
Sterf... razz :p

Mijn engels is achteruit gegaan sinds ik van school af ben, toch maar eens kijken naar een bijspijker cursus. happy :)
Vergeet niet te lachen
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
12-4-2007 21:20

Dré schreef:

Ik vind de reactie van fabrikant er nogal omheen draaien (weinig "to-the-point").
Ach, ze hebben nog voorraad, maar maken ze niet meer.
De bedoeling is natuurlijk om eerst van die voorraad af te komen.

Als men had gemeld dat men definitief stopt met totale Hi-Fi productie, dan heb je meteen de klad erin.
Daarintegen is een (kleine) mogelijkheid dat een ander merk eventuele zaken overneemt. ...Wie zal het zeggen.
(dat laatste verwacht ik niet, maar je weet nooit)

Martin.
kvm entertainment
DJ JBStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 24-10-2005
Laatste: 17-5-2010
Berichten: 191
12-4-2007 21:56
Ondertussen staat er wel dat de productie van de draaitafels dus nog in volle gang zou moeten zijn. Blijft dan toch verdacht dat het exporteren de afgelopen tijd is ingezakt, terwijl er nog steeds genoeg vraag naar is.

@Melo-G: ach, je hebt nu toch wat tijd over voor zulke bijspijkercursussen? wink ;)
Lichtje erbij?
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
12-4-2007 22:21

DJ JB schreef:

Blijft dan toch verdacht dat het exporteren de afgelopen tijd is ingezakt, terwijl er nog steeds genoeg vraag naar is.
Wat is genoeg vraag?

Enig idee hoeveel je per dag kunt maken?
Denk dus zeker niet dat men de gehele week hieraan werkt.
Men zal aan de hand van de vraag een eventuele planning maken. Als de uiteindelijke vraag dermate in elkaar zakt is het goed mogelijk dat men zo lang mogelijk wacht met produceren, of zelfs de productie stopt.

Eigenlijk wel logisch dat daar geen uitspraken over gedaan worden.

Martin.
kvm entertainment
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 13459
13-4-2007 08:50

DJ JB schreef:

Ondertussen staat er wel dat de productie van de draaitafels dus nog in volle gang zou moeten zijn.
Dat wordt NIET gezegd! Er wordt gezegd dat ze nog steeds draaitafels maken. Er wordt NIET gezegd welke draaitafels EN er wordt ook niet gezegd hoeveel. Kan zo maar zijn dat de machines op volle gang draaien en daarbij precies 0 draaitafels per uur produceren om daarmee te voldoen aan de vraag. Er wordt immers ook gezegd dat er nog voorraad is...
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)