Forum > Algemeen Forum

Drive-in show: wat is nog meer handig?

(79 reacties. Pagina 7 van 8)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
27-12-2005 00:21
1 x bewerkt. Laatst door KVM op 27-12-2005 00:25

CyberDance schreef:

Qua telefoon hou ik het ook op een standaard ding, om foto's te maken en te filmen heb ik een camera, en voor de multimedia en planning shit een laptop, dat gepriegel op die telefoons allemaal... laugh :D .
Het is misschien gepriegel maar wel handig, veel losse dingen zoals een agenda heb je niet nodig, tevens is die ingebouwde camera ideaal bij bijvoorbeeld een aanrijding. (om maar iets op te noemen) Een telefoon heb je altijd bij je.
Voor goede foto's gebruik je uiteraard een degelijke camera, en heb je thuis ook een agenda in je computer,laptop of op papier. Telefoon moet je dan ook zien als extra handigheid.

Sylvia]Even over die Tom Tom's. Wat is er eigenlijk mis met de bewegwijzering op de autosnelwegen en een (recent)stratenplanboek?

Er is niets mis met een stratenboek of stads plattegrond.
het is een kwestie van Luiheid maar ook gemak. Bovendien worden sommige evenementen kwa (opbouw)tijdsduur krap berekend. Het niet hoeven zoeken in een stratenboek of op een plattegrond is dan tijdsbesparend.

Martin.
kvm entertainment
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
27-12-2005 00:23

CyberDance schreef:

laugh :D laugh :D laugh :D
Maar om dan toch nog even ontopic te blijven:
Handig: flitpsaalinformatie in de tomtom (luchtalarm gaat af bij het naderen van zon ding binnen 400m omtrek)
Kwam vandaag tot de ontdekking dat de A12 tegenwoordig ook al trajectcontrolle heeft, toch al flink wat keren langs geweest..

Zie trouwens steeds minder flitspalen langs de weg...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
27-12-2005 00:29
Je merkt het direct aan het verkeer als je op een voor jou onbekend stuk met trajectcontrole rijdt. Gaat alles aan BMW's, Audi's, dikke Volvo's en Mercedessen op de meest linker rijstrook in ene heel keurig rijden, in plaats van dat je ze alleen maar eventjes op de rem ziet trappen voor een flitspaal. Dat laatste was altijd wel erg handig, ik pikte ze er zo tussenuit, de bestuurders die wisten waar ze rustig moesten rijden. Een kwestie van aankleven op afstand, lekker doorrijden (niet te aso scheuren natuurlijk) en even remmen als zij dat ook doen. Met die trajectcontroles is dat feest ook voorbij.
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
27-12-2005 00:32
Trajectcontroles zitten gelukkig ook op de TomTom sneaky :V , die op de A12 is er inderdaad al enige tijd.
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
27-12-2005 01:21

CyberDance schreef:

Qua telefoon hou ik het ook op een standaard ding, om foto's te maken en te filmen heb ik een camera, en voor de multimedia en planning shit een laptop, dat gepriegel op die telefoons allemaal...
Ik heb zo'n alles in een geval.. TomTom, Telefoon, Agenda, Camera etc.. ideaal gewoon altijd alles bij me en kan (bijna) overal de weg vinden wink ;)
SandervandermaatStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2004
Laatste: 23-4-2007
Berichten: 520
27-12-2005 08:29
grote combinatie langs de kant zetten in de binnenstad, is meestal niet zo gelieft in dat geval is een tomtom toch wel handig....... als die het doet
liever een ster in me voorruit dan een ster in me gril
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
27-12-2005 09:48

CyberDance schreef:

wilde dat ding geen sattelieten vinden, dan sta je ook ff te kijken... Amsterdam binnenstad tussen de opeengepakte huizen en smalle straatjes wil ie zn signaal ook nog wel es verliezen.
Ik heb een Tomtom One gekocht, de kleinste. Deze heeft een nieuwe satellietontvanger ingebouwd, die een heel stuk beter is dan die van de oude Tomtom Go. Behalve in een tunnel heb ik nog nergens gehad dat hij onvoldoende verbinding met satellieten had..

Inderdaad is een Tomtom een aanrader in de categorie "wat is nog meer handig voor je drive-in show"!
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
27-12-2005 11:34
TomTom Go heb ik meerdere negatieve reacties over gehoord, maar TomTom Mobile voor op mn Nokia 6600 is echt ideaal! Het komt wel eens voor dat hij de (bluetooth) GPS ontvanger niet vindt, maar dat is een kwestie van even uit en weer aan zetten. Kost even een paar minuutjes maar ach, als dat alles is.

En wegenkaarten? Moet er niet aan denken om alleen door een stad als Utrecht of Amsterdam te rijden met al zn éénrichtingsweggetjes! En vergeet TomTom traffic niet; files, werkzaamheden ofzo? Gewoon alternatieve route berekenen. Rijdt je per ongeluk verkeerd (ook zonder traffic), wat op zich al knap is met zo'n ding? Ook binnen een paar seconden een nieuwe route!

Maar vergeet niet dat je zelf ook nog wel een beetje moet kunnen nadenken, want soms weet je TomTom het ook niet meer. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een afrit werd opgestuurd, maar wel dat een stuk snelweg opeens was afgesloten en je door de politie eraf werd gedirigeerd. Het enige wat de navigatie kon zeggen was "keer om" sad :(

Al met al zou ik niet meer zonder zo'n ding willen!
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
JoenisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-12-2005
Laatste: 27-12-2005
Berichten: 2
27-12-2005 15:27
Blaadjes over JOU DRIVE IN DISCO (Reclame maken)doe ik dna he sneaky :V
>>DJ Joenis<<
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
27-12-2005 15:32
Visite kaartjes!
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)