Wat nemen jullie mee op een klus?
(98 reacties. Pagina 7 van 10)Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 14-9-2005 13:34 |
Ik neem mee. - Platentas waar het volgende in zit. FS, iBook, Pakket platen van +/_ 30 stuks en een slappa case met pak um beet 20 cd's. - Headphone - Elementen - Mobiel - Sigaretten - Routebeschrijving en indien van toepassing een contract. - Geld in de kontzak - Droog shirt, deo, lucht in een flesje, m'n wax voor in mijn haar (na 2 uurtjes koptelefoon zit je haar tenslotte voor geen meter meer). | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
VoltcontrolStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-6-2005 Laatste: 29-11-2011 Berichten: 465 | 15-9-2005 08:30 |
Ik neem mee: Platen (meestal +-80) en/of Cd's, koptelefoon, tape, pen+papier, telefoon, routeprintje, kauwgom, single (7") adaptortjes, extra naalden. Ps; het liefst geen wax in je haar VOOR het draaien iig toch? dan krijg je niet zo'n plakkerige zooi aan je koptelefoon. | |
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek. | |
Dj compactStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-1-2004 Laatste: 22-11-2007 Berichten: 117 | 15-9-2005 20:26 |
Wat ik zelf meeneem? Mijn telefoon, zwart bouw en breek shirt, crew-shirt, soms een trui en natuurlijk wat te lezen | |
SpikezStandaard Lid Uit: België Sinds: 4-4-2005 Laatste: 11-2-2013 Berichten: 5 | 15-9-2005 22:31 |
Als ik een setje ergens ga draaien is dit het zowat Het standaard zowat denk ik: - UDG slanted gevuld met plaatjes - Eventueel tweede UDG small gevuld (hangt er van af hoelang het draaien duurt) - Leatherman Wave - Kleine Maglite (1*AAA) - Single adaptors (hoewel niet nodig :D) - allerlei verloopjes - deo - wax - klein handdoekje - telefoon - klein flesje water - iets kleins te eten (koek of wafel...) - reserve stanton 500 naalden - mijn shure whitelabels - HD25 koptelefoon - vriendin (soms) - oorstopjes (gewone van 3M) - zakdoek - Sony Cybershot U30 - eigen slipmatjes (ik haat het wanneer er van die afgeragde volledig versleten liggen, mijn vinyl verdiend beter :-)) dit alles meestal in de zakjes van de UDG gepropt, soms ook een aparte kleine schoudertas | |
no hope, no dreams, no love, my only escape is underground - Somewhere in Detroit - Underground Resistance | |
DjmouseStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-6-2003 Laatste: 6-2-2008 Berichten: 892 | 15-9-2005 22:35 |
spikez schreef: Als ik een setje ergens ga draaien is dit het zowatHet standaard zowat denk ik: - UDG slanted gevuld met plaatjes - Eventueel tweede UDG small gevuld (hangt er van af hoelang het draaien duurt) - Leatherman Wave - Kleine Maglite (1*AAA) - Single adaptors (hoewel niet nodig :D) - allerlei verloopjes - deo - wax - klein handdoekje - telefoon - klein flesje water - iets kleins te eten (koek of wafel...) - reserve stanton 500 naalden - mijn shure whitelabels - HD25 koptelefoon - vriendin (soms) - oorstopjes (gewone van 3M) - zakdoek - Sony Cybershot U30 - eigen slipmatjes (ik haat het wanneer er van die afgeragde volledig versleten liggen, mijn vinyl verdiend beter :-)) dit alles meestal in de zakjes van de UDG gepropt, soms ook een aparte kleine schoudertas dj mouse | |
nog 10 berichten en ik word VIP!! | |
BarbaraStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-6-2005 Laatste: 30-9-2009 Berichten: 439 | 15-9-2005 22:51 |
waar ik vandaan kom noemen ze dat een "opblaasvriendin" | |
Potverdorie | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 13474 | 17-9-2005 13:02 |
In mijn tas (want koffer gebruikte ik niet) zaten:
Soldeerbout ging NIET mee. Als een kabel stuk gaat pak je een ander. Als een apparaat defect gaat gebruik je het niet. Als een kritisch apparaat defect gaat heb je pech (maar in dat geval helpt een soldeerbout ook niet aangezien iedereen z'n kritische apparaten altijd in absolute nieuwstaat houdt... (toch??)). Elk apparaat had z'n eigen extra reservezekering (hetzij in de zekeringhouder, hetzij met een clip vast in of aan de behuizing). | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
SpikezStandaard Lid Uit: België Sinds: 4-4-2005 Laatste: 11-2-2013 Berichten: 5 | 17-9-2005 20:28 |
waar ik vandaan kom noemen ze dat een "opblaasvriendin" real life vriendin, en niet in de UDG gepropt natuurlijk,maar ze is soms wel handig om die tweede tas te dragen :D | |
no hope, no dreams, no love, my only escape is underground - Somewhere in Detroit - Underground Resistance | |
Max-dj-psychoEx Lid Uit: Nederland Sinds: 1-3-2005 Laatste: 16-2-2008 Berichten: 94 | 19-9-2005 17:16 |
op een klus neem ik meestal het volgende mee : - koptelefoon ( hp - 700 ) en microfoon - me ipod + me gsm - me portomonee , visitekaartjes - wat lege cd's om voor het geval dat - schroevendraaiers tangen mes enz.. - gel , kauwgom , aftershave en deo - me maglite ( 4 cell ) - wat dubbele plugjes en lampjes zet binnekort anders wel een foto online indien intresse | |
It's all about house music, and it always will be | |
H.Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-10-2003 Laatste: 17-12-2009 Berichten: 326 | 19-9-2005 17:27 |
Nemen jullie ook eten/drinken mee? Ookal hebben we in het contract staan dat we drinken krijgen van de opdrachtgever en dat we bij shows van langer dan 5 uur ook van eten voorzien moeten worden... je krijgt het niet altijd op tijd en dan heb ik geen zin om uit te drogen (of te sterven van de honger wij hebben dus altijd wat flessen spa blauw/rood voor noodgevallen bij ons en koekjes | |