Forum > Off-Zone

Welke schoenen voor het draaien???

(91 reacties. Pagina 7 van 10)
Moderator(s): Dré
That_Dj_SjokkieEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 27-6-2005
Berichten: 190
9-6-2005 16:21
gewoon puma's laugh :D
Hardcore is a feeling that's inside of us, it's the key of paradise!
Dj_eerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-4-2003
Laatste: 13-7-2012
Berichten: 99
9-6-2005 17:55
Ik weet dat je dit er van kan krijgen , fasciitis plantaris ( er is niet een Nederlandse benaming voor, www.heelspurs.com/dutch.html). Ik heb dit zelf en het is een beetje pijnlijk het voelt als een ontsteking in je voet mar dat is het niet. Ik loop hiervoor bij de fysio. Ik van die schoenen met dunne zolen van die puma's.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
9-6-2005 18:01
Daar is wel degelijk een Nederlands woord voor: hielspoor.

De fysio zal je er hoogstwaarschijnlijk niet definitief vanaf kunnen helpen, je moet eigenlijk naar de podoloog om dempende inlegzolen te laten maken zodat de ontsteking de kans krijgt om te genezen.

Hielspoor kan inderdaad onwijs veel pijn doen en lopen of lang staan op die modieuze troep met dunne zooltjes zoals Puma's of Allstars is dan een regelrechte ramp. Overigens onstaat hielspoor hier niet persé door: aanleg, verkeerde houding en bijvoorbeeld overgewicht spelen een net zo grote rol.
Dj negativeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2003
Laatste: 14-4-2009
Berichten: 145
9-6-2005 21:12
Misschien is dit ook wat ik heb.

Altijd na een feestje heb ik ook takke veel last van mijn poten. Dan kan ik soms zowat niet lopen shocked 8O

Ik heb er eigelijk nog nooit iets mee gedaan omdat ik het echt alleen heb na feestjes..... Misschien komt het doordat ik niet onwijs veel beweeg tijdens het draaien en dus gewoon 5 uur lang op mijn poten sta te leunen.

Overgewicht is denk ik niet het probleem bij mij happy :) Ik ben namelijk 15 jaar, weeg ongeveer 65 kilo en ben 1.85 meter lang.... lijkt mij toch geen overgewicht...

Voortaan dus wat meer springen tijdens het draaie razz :p

M.v.g. Chris Groenveld
Yesterday is Yesterday. If we try to recapture it we wil only lose Tomorrow
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
9-6-2005 21:27
Ik heb normaal altijd mijn afgetrapte sportschoentjes aan. Maar sinds vandaag ben ik in het bezit van veiligheidschoenen. Ik denk dat ik die voortaan maar aantrek met het oog op 'amprackje laten rusten op de voetjes' wink ;)
Door internet beperkt
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
9-6-2005 22:00
Eigenlijk best nog een groot verschil tussen Nederlanders en Vlamingen.
Wij dragen hier eigenlijk echt bijna allemaal skateschoenen (terwijl 95% niet skate of zo) ; Vans, Globe, DVS, ...

Jullie dragen daar allemaal van die sportschoentjes happy :)
Die rage is hier al een jaar of vijf passé razz :p
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
9-6-2005 22:05
België loopt toch echt achter op de Nederlanders hoor Joris wink ;)

5-8 jaar geleden was iedereen zowat fanatiek aan het skaten, skaten was "ThA bOmB" en als je geen "skate-kleren" & en goede skates had hoorde je er niet bij... laugh :D

Gelukkig is dit lang geleden en is vrijwel iedereen van het skaten afgegaan. Soms zie je nog wel eens van die figuren lopen, maar niet zoveel meer als vroeger!
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
9-6-2005 22:10
Bij ons is het net omgekeerd.
In de jaren '90 zeer veel gabbertjes en dgl.
Allemaal basketschoentjes aan :d puma, nike, noem maar op...

Nu is skate zelfs redelijk populair in de techno-scene.
Mss raar om te zeggen maar er zijn veel "hardtek-dj's" die de wijdste jeans broeken hebben met bijhorende skate schoenen.
Ik hou in elk geval wel van skateschoenen om te draaien. Zitten lekker comfortabel en met een vette wijde broek erboven.. het heeft wel iets. (terwijl ik eigenlijk nooit van m'n leven meeloop met een rage; toch vind ik het echt cool razz :p )

groetn
(mss hebben de rages zich verplaatst :d)
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
That_Dj_SjokkieEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 27-6-2005
Berichten: 190
9-6-2005 22:36
Niet verplaatst, rages komen altijd terug. Skaten zal bij ons in Nederlands ook een keer weer terugkomen. Dan zie je dat ook weer meer komen. Rages van vroeger in kleren kom je nu ook weer tegen. Hoge pijpen etc. Is gewoon per tijdslimiet verschillend in elke streek.
Hardcore is a feeling that's inside of us, it's the key of paradise!
MSSSStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2003
Laatste: 10-5-2010
Berichten: 108
9-6-2005 23:52
Ik loop iedere dag de hele dag door op werkschoenen, met hardplastic neuzen ( naar mijn idee net zo veilig als stalen neuzen) maar dan wel weer met een stalen onderplaat razz :p
Liefde moet van twee kanten, zowel voor- als achterlangs!:P

Terug naar forum Reageer (zonder quote)