Forum > Muziek

[Interview] Rank 1 (Benno de Goeij)

(63 reacties. Pagina 7 van 7)
Moderator(s): Dré
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
10-6-2005 00:07
Exact wink ;)
Ik begrijp het commentaar wel.
En ieder heeft recht op zijn/haar mening.

Maar vergeet niet dat mensen die ergens komen en op hun wijze de top halen daar alleen maar komen als ze wat ze doen ook met liefde doen sneaky :V
Als dat niet meer gaat dan is de koek snel op.
Dat zijn dan 1 dagsvliegen of moneymakers!!

Sportman/artieste/kunstenaar-allemaal eender.
Maar waar de commerciele belangen groot zijn is er geen wereld meer zoals wij die kennen.
Een Hard,Grof,Geleefde en eigenlijk een nietsontziende en medogenloze wereld-daar stand te houden is lastig-heel lastig.
Dat gaat meestal ten koste van relaties/gezondheid etc etc.
Daar kom je doorheen en je blijft een mens door back up te hebben in welke vorm dan ook,kan partner/geliefde/vertrouwensman zijn etc.

Mijnheer Verwest:
Mooi zo,moet op gaan letten,gaat heel snel allemaal.
Ga wat rustiger aan doen-zoek,moet meer tijd voor mijzelf hebben(en zn toekomstige-jawel-Vrouw.)

Dat is zn back up.
En daarnaast kan hij weer de liefde en de insparatie vinden door lekker met zijn grote liefde bezig te zijn.
DJ zijn en zichzelf en aanwezigen vermaken tezamen met dj vrienden/collega's.
Er is toch niks beter dan doen wat je zo leuk vind zonder afgerekend te worden of bang te zijn.
Omdat je toevallig dronken bent of een pretsigaret in je waffel hebt zitten.
Iedereen doet dat wel eens maar een beroemdheid word afgerekend.
Al die vervelende en bezitterige en grijpgrage mensen om je heen.
Niet lekker in je blote reet door je huis kunnen lopen anders zit die van Tellingen weer in die boom met zn fotocamera.

Believe me....Doen wat je lekker vind zonder druk is het lekkerste van alles.

en nu staak ik mijn relaas en heb wat moeite gedaan om het beter uit te leggen.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
10-6-2005 02:32
Nou Dré, ik ken Gielen toch een beetje anders. Hij kan zich echt vreselijk arrogant gedragen, plaatkeuze is heel goed, maar als je op zo'n hoog niveau plaatjes draait, vind ik dat je toch ook wel moet kunnen mixen, en dat laat bij Gielen echt heel veel te wensen over.
Maar het klopt wel wat je zegt, iemand afkraken waar hij niet bij is is erg gemakkelijk, maar als hij me op de man af zou vragen of ik vind dat hij kan mixen zou ik heel eerlijk antwoorden. Ik ken een paar mensen die zich echt heel leuk en normaal gedragen (ik noem maar even John '00'Fleming met een eigen forum en je kan aan de man merken dat hij tijd voor mensen neemt) en Laidback Luke en al helemaal niet uit te vlakken JP. Die neemt echt de tijd voor mensen, begeeft zich lekker in het publiek en is echt een hele fijne kerel!
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
10-6-2005 12:35
@ Hij is een paar x hier in de buurt komen draaien en elke keer was hij weer ergens anders over aan het zeiken. Die betreffende tent boekt hem sindsdien ook niet meer.

Was er zelf bij (was aan het kijken bij de booth) en hoorde alles wat hij zei tegen die mensen (dit is kut, dat is kut, niet de juiste cd-spelers). Dat vond ik pas niet echt van respect getuigen. Marco V, Tom Harding, Luna, Laidback Luke etc. hebben daar nooit lopen zeiken en altijd een fantastische set neergezet.

Voor de camera en voor zijn vrouw en karpers zal hij ontzettend lief/aardig zijn, maar ik geef alleen aan wat mijn ervaring met hem is geweest.

Nu zat het hem op al die keren misschien een beetje tegen in de liefde ofsow, of misschien was er wel een karper doodgegaan... Dan kan ik me nog wel voorstellen dat hij zo reageert :D
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
MutzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2004
Laatste: 1-4-2010
Berichten: 211
10-6-2005 14:49
Nogmaals het ging over Rank1!
Ik vind het erg respectloos om steeds af te dwalen om af te geven op andere DJ's/producers. Laten we het nou hebben over Rank1, hun manier van doen. Hun invloed op de dagelijkse muziek etc.

Overigens alle respect voor benno. Hij is zo ongelovelijk normaal, geinteresseerd in mensen, vriendelijk en al het positieve wat je kunt bedenken.

Overigens heeft iemand hun nieuwste productie al gehoord?

groet MutZ
niet nodig

Terug naar forum Reageer (zonder quote)