Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 67 van 80)
Moderator(s): Dré
SkevdudeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-6-2004
Laatste: 15-11-2024
29-12-2008 21:28
Als je het over een slechte ervaring hebt... Succes met je spullen!
Dré: "Neem nooit zo maar wat aan, tenzij het om een fooi gaat!" || Geef eens een ander woord voor synoniem...
Watt-XtraStandaard Lid
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
29-12-2008 21:48

Melo-G schreef:

Balen..

Weet je de dj naam van die gozer of tijden wanneer hij gedraait heeft?

Die geintjes kom je helaas steeds vaker tegen, de organisatie schiet in de min en peert 'm, en laat het feest voor wat het is. Dj's krijgen dus geen centen en nemen dus cd spelers of draaitafels mee. Rare gewoonte...
Het betreft een bekende dj in de hardcore scene, Welleswaar uit italie maar draait zeer geregeld in Nederland. In januari al een 5keer zeker.. en dan ook op de grotere feesten.
Ik weet alleen niet of het geoorlooft is zijn naam hier bekend te maken?

Ja rare bedoeling he? Zadelen ze eveneens gedupeerde met nog meer gekloot op!!
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
JeroenVDVVIP Lid
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
29-12-2008 22:09
Aangifte bij politie gedaan?

(Yep, I know, die luilakken voeren niets uit wat dit betreft, maar altijd even aangifte doen).
Light Image
LEDesignStandaard Lid
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
29-12-2008 22:15
Sowieso van mishandeling en diefstal.
Vergeet niet te lachen
RonnieBStandaard Lid
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
29-12-2008 22:29

Watt-Xtra schreef:

Melo-G schreef:

Balen..

Weet je de dj naam van die gozer of tijden wanneer hij gedraait heeft?

Die geintjes kom je helaas steeds vaker tegen, de organisatie schiet in de min en peert 'm, en laat het feest voor wat het is. Dj's krijgen dus geen centen en nemen dus cd spelers of draaitafels mee. Rare gewoonte...
Het betreft een bekende dj in de hardcore scene, Welleswaar uit italie maar draait zeer geregeld in Nederland. In januari al een 5keer zeker.. en dan ook op de grotere feesten.

Ja rare bedoeling he? Zadelen ze eveneens gedupeerde met nog meer gekloot op!!
achterlijk, als het een bekende is in de scene, dan zal ie zelf toch ook wel snappen dat de apparatuur gehuurd is, en niet van de organisatie?

sterkte iig met het verhaal halen bij de organisatie...
Music is what feelings sound like...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 21-11-2024
29-12-2008 22:32
bij dit soort boekingen voel je toch aan je water dat het mis gaat?
Feest voor 600 man in een zaaltje en er is niemand om je op te vangen en wegwijs te maken op het moment dat jij gaat opbouwen?
Nu dan voer ik geen moer uit voordat er mensen zijn, en afspraken nagekomen worden.
Dan maar later starten, in je kontrakt staat neem ik aan toch wel de tijd die je nodig hebt om op te bouwen?
En als er niet aan de afspraken voldaan word, je rechts omkeert kan maken, wat geen reden hoeft te zijn om je niet te betalen?

Erg vervelend voor je dat je met alle goede bedoelingen van jouw kant zo belazert word sad :(
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
29-12-2008 22:42

Watt-Xtra schreef:

Tegen half 1 wordt me een cdj 1000mk3 speler gejat door een van de dj's omdat hij niet betaald zou hebben gekregen. Ik erachteraan, verhaal halen en m'n cd speler, krijg me een paar trappen in de rug. Tegen 3 man kan ik niet op!
Daar had je 112 voor mogen bellen (heterdaad diefstal en mishandeling). Of ze meteen met loeiende sirenes waren gekomen is een ander verhaal, maar niet gebeld is zeker mis én je eerste melding wordt meteen geregistreerd. Is tenminste ook duidelijk waar je voor komt als je later een afspraak maakt bij de pliezie voor aangifte.

Verder kun je, met aangifte in de hand, proberen de organisatie aansprakelijk te stellen (als die tenminste bestaat) en contact opnemen met je verzekering (als je die tenminste hebt).

Watt-Xtra schreef:

Zou ik niet doen. Voor je het weet krijg je een beschuldiging van laster/smaad om de oren.
MifexStandaard Lid
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
29-12-2008 22:44

Watt-Xtra schreef:

Tegen half 1 wordt me een cdj 1000mk3 speler gejat door een van de dj's omdat hij niet betaald zou hebben gekregen. Ik erachteraan, verhaal halen en m'n cd speler, krijg me een paar trappen in de rug. Tegen 3 man kan ik niet op!
HEE! waar ken ik dit van. Discotheek waar ik werk (tijdens het evenement: allywood): Mijn baas komt naar me toe en zegt hah waar zijn die pioneer spelers nou? Ik dacht dat het een grapje was, maar nee het was echt: Huh waar zijn de pio spelers nou? Collega: Ik kom net van buiten en ik zie iemand weglopen met 2 pioneers? zijn dat die van ons?

JA!

Er speelde een band tussendoor, dus tijdens de band heeft die dj gewoon de 2 spelers opgepakt en is naar buiten gelopen. Omdat er constant in tijdens de avond met apparatuur in en uit werd gelopen (van de band) wisten de portiers ook niet meer wat van wie was.

Helaas tot op heden spelers nog niet terug. Dader is wel bekend en ook bekend in de HipHop scené. Die gast komt er bij ons niet meer in. Politie doet ook niet veel terwijl er genoeg bewijs is (videomateriaal en ooggetuigen).. tsjah, afwachten hoe het afloopt.
I Love House Music!
Watt-XtraStandaard Lid
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
29-12-2008 22:47
Aangifte is snachts meteen gedaan, meisje bij de kassa zag het gebeuren en heeft 112 gebeld.

Tom: achteraf is het idd gewoon dom om niet rechtsomkeert te gaan idd. Maarja wij met ons goed gedrag gedroegen ons dus weer tegoed!

Ik heb het hele handeltje bij de rechtbijstand liggen, de organisatie per brief aansprakelijk gesteld en factuurtje gestuurd. Nu 10 werkdagen afwachten en dan grijpt de rechtsbijstand in.

Via de agenda op de site van de dj al gekeken waar hij de komende tijd staat te draaien. Over een eventueel bezoekje wordt hier nog overlegd. Contact met de organisaties van betreffende feesten wordt er in ieder geval opgenomen met het verhaal en de situatie.

Op de politie kun je idd lang wachten, zij hebben gewoonweg te weinig bevoegdheden.. al werd er snachts wel snel ingegrepen, binnen notime waren er enkele politie wagens in de omgeving ingelicht en op de hoogte. Zowel in Nederland als ook Duitsland, het feest vond plaats net over de grens in Isselburg.
Betrof Madmax hardcore feest.

op partyflock is nog veel meer te lezen over het feest zelf.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
29-12-2008 22:48

Mifex schreef:

HEE! waar ken ik dit van.
Het gebeurt vaker. Ik heb ook wel eens een vage gast de deur uit zien lopen met een hele dikke bult onder zijn bomber jack, was een dj die wel vaker op die lokatie draaide. Een vrij bekende dj zelfs en ik moest hem van meet af aan al niet. Hij wilde persé gratis naar binnen en toen ik hem wilde laten betalen (maar liefst E 3,50) kreeg ik een "weet je wel wie ik ben" om de oren. Vriendje barman van die meneer laat hem er alsnog in. Ik liet hem weer uit.

DJM-600 pleite.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)