Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 65 van 289)
Moderator(s): Dré
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
5-10-2004 23:50
Al dat "gezeik" hier over de speakers van die jongens....

Tuurlijk is het crap (sorry, maar het is zo). Maar ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat wanneer deze mennekes (niet kleinerend bedoeld) een klassefuif oid in hun garage geven dat het een knallend feest wordt.

Puur en alleen om het feit dat de (waarschijnlijke) doelgroep zich de ogen uitkijkt op de apparatuur en waaaaauw wat gaat dat hard en wat dreunt dat zeg reacties uit zal lokken.

(hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel)

Als ik zelf terug denk aan die klassefeesten van vroeger. Dan stond er in een garage een stereotoren flink te blazen en WAAAUW wat ging dat hard zeg......... :P (serieus)

maargoed, Nu, 10 jaar later kan je het allemaal wat beter relativeren en denk je bij jezelf...
sjonge jonge jonge wat een takkezooi.
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
6-10-2004 00:10

massive schreef:

Leg mij dan eens uit wat het verschil is tussen:

DAP MC12:
1x piëzo tweeter
1x 12" speaker met droevige t&s parameters
89 euro p/s

Gamma Boombox:
2x piëzo tweeter
2x 8" speaker met droevige t&s parameters
65 euro p/s

Ik zie er echt het nut niet van in om ook maar iets positiefs over die dingen te zeggen.. kan ze gewoon niet bedenken.
Eigenlijk geef je het zelf al aan, 2x 8" en 1x 12", in dit geval zal de 12" een iets "voller" geluid geven.

Martin.
kvm entertainment
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
6-10-2004 06:59
Bovendien wordt op de dap boxjes minder winst gemaakt, dus meer geld naar de drivers, denk ik zo. Bij de gamma krijg je minder voor je centen (als je die dingen koopt). Allemaal relatief natuurlijk. Want absoluut zijn het nog steeds bedragen die lager liggen dan de bekeuring voor door rood licht rijden.
Door internet beperkt
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 1207
6-10-2004 07:11
Wordt inderdaad veel winst op gemaakt.
Ik meen mij te herinneren ooit nog eens zo'n boombox aangeschaft te hebben voor 40 of 50 gulden.
Darth Crossfader
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
6-10-2004 08:13

DJ.T schreef:

Wordt inderdaad veel winst op gemaakt.
Ik meen mij te herinneren ooit nog eens zo'n boombox aangeschaft te hebben voor 40 of 50 gulden.
Het maken kost nog geen tien gulden laugh :D
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
GrooveloverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-3-2004
Laatste: 28-8-2010
Berichten: 462
6-10-2004 15:44

fredje schreef:

DJ.T schreef:

Wordt inderdaad veel winst op gemaakt.
Ik meen mij te herinneren ooit nog eens zo'n boombox aangeschaft te hebben voor 40 of 50 gulden.
Het maken kost nog geen tien gulden laugh :D
groet
Dat is dan dus minder dan € 5.00. razz :p wink ;) laugh :D
Pioneer cdj 800 mk2 - Synq SMX-2 - Pioneer cdj 800 mk2 - Technics RP-DH 1200
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 1207
6-10-2004 15:54

fredje schreef:

DJ.T schreef:

Wordt inderdaad veel winst op gemaakt.
Ik meen mij te herinneren ooit nog eens zo'n boombox aangeschaft te hebben voor 40 of 50 gulden.
Het maken kost nog geen tien gulden laugh :D
groet
Het zijn eigenlijk 2 losse opmerkingen, de eerst was er wordt inderdaad veel winst op gemaakt: het zou zo maar kunnen dat ze zelfs veel minder dan 5euro zijn om te maken.
Alles lekker groot inkopen en door kindjes onder de 8 in een fabriek ergens ver weg in elkaar laten zetten.
De 2e was gewoon een opmerking dat ik zo'n ding voor een guldentje of 40 ooit nog gekocht heb, ze maken er nu dus nog meer winst op maar eigenlijk bedoelde ik te zeggen dat het zelfs dat niet waard was. Ze hebben welgeteld 3 feestjes meegemaakt voordat ze ermee ophielden. Ik heb ze maar uit het raam gegooid. Voor 40 gulden was dat het enige wat ze het beste kunnen: stuk.
Darth Crossfader
RoOoYtJuHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2004
Laatste: 1-2-2015
Berichten: 164
7-10-2004 18:26
Okey dan! Site word aan gewerkt ( ik vond het zelf een redelijk goede site eigenlijk ashamed :$ Maarja) Ja spelling kan ik niets aan doen komt omdat ik van alles heb moeten over plaatsen door systeem crash en nu doet me spellings controle het niet meer shut up :X )

Maar die Dap Speakertjes ik vind ze nog een redelijk geluid hebben voor het geld...
Behalve die k*t tweeters dan...
We gaan zo snel mogelijk ook nieuwe kopen maar ja het geld is op, en met 2.75 per uur gaat dat niet erg hard...

Dat statief valt erg mee, en wederom als we wat meer geld hebben kopen we wel een nieuwe.

Maar op tafels draaien is dat niks? Want we hebben een meubel maar die doe ik al weer weg omdat die veels te klein is en we wouden eigenlijk in van die kisten draaien...

En we hebben eigenlijk nog alleen maar op feesten gedraaid van kennissen en familie enzo maar we hebben ook nog niet egt veel spullen( zeggen julie zelf ook al razz :p )

En kom op het was een hobby dus hobby spulletjes, iemand hoorde dat we dit hadden en vroeg ons om te draaien dit vonden we zo leuk dat we het vaker zijn gaan doen.
Beter spul komt er echt wel, ALS we wat meer geld hebben en als we wat meer gevraagd worden anders heeft het niet egt nut.
"En zoals mijn vader altijd zei: 's avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen"
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
7-10-2004 18:58

RoOoYtJuH schreef:

We gaan zo snel mogelijk ook nieuwe kopen maar ja het geld is op, en met 2.75 per uur gaat dat niet erg hard...
shocked 8O Hier komen toch nog wel kosten bij dan mag ik toch hopen??
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
7-10-2004 19:00
Als je maar 2,75e vraagt dan stop je er beter onmiddellijk mee!

GRTZ TOM V
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN

Terug naar forum Reageer (zonder quote)