Beach-Bop te Bloemendaal
(120 reacties. Pagina 6 van 13)Moderator(s): Dré
FredjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2003 Laatste: 20-5-2008 Berichten: 1195 | 3-8-2004 11:09 |
ze gaan nog 1x zitten en praten. Voorzichtig is er sprake van dat er toch nog een allerlaatste komt eind august. maar...vele mensen en meningen. groet | |
it's just one of those Day's ,they come and they Go. | |
HesselStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-3-2003 Laatste: 7-11-2013 Berichten: 61 | 7-8-2004 20:07 |
Zag op Mtv dat hij toch doorgaat, op 29 augustus. | |
FrisbeeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-12-2002 Laatste: 29-9-2010 Berichten: 377 | 7-8-2004 22:50 |
Het is trouwens Beach-Bop | |
FredjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2003 Laatste: 20-5-2008 Berichten: 1195 | 7-8-2004 23:00 |
Frisbee schreef: Het is trouwens Beach-BopWoodstock-Steef en Bjorn hebben aangegeven om de laatste toch nog te volbrengen. Hier(wij) hebben het wel over de FINAL!!!! Dus hou t er maar op dat 2004 het laatste jaar is,dat deze nog doorgaat is al heel bijzonder. groet kaartverkoop is officieel vandaag begonnen,en moet helemaal uitverkocht worden,daar worden alle registers ook voor open getrokken. Beste Line-Ups van de laatste jaren-The Final groet | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 8-8-2004 02:13 |
Frisbee schreef: Het is trouwens Beach-BopMaar ondanks dat ik het zelf dondersgoed weet dat het geen pop is zeg ik wel altijd beachpop. Das er gewoon met de jaren in geslopen. | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
FredjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2003 Laatste: 20-5-2008 Berichten: 1195 | 9-8-2004 01:07 |
ik dank u vriendelijk,maar had het aan uncle Tom gevraagd om te doen. Deze Digibeet?? lukte het weer s niet. Reind, met wat mazzel lukt het ze om voor elkaar te krijgen wat ze willen,dan word deze wel heel speciaal. Daarbij gonst het van de geruchten dat vele eerstgedienden deze final erbij willen zijn. Dus al jou toenmalige stapgenoten etc etc. Dan kan het zo maar zijn dat er weinig of geen jeugd is,geen ruziezoekers etc. Gemeente Bloemendaal/Overveen laat t zo overkomen als zijnde de Final-de afsluiting van toch uniek gebeuren. Zij wensen totaal geen shit,zij zijn positief in grote getale aanwezig temeer daar er sprake is van Filmopnames etc etc. Het zit er zo maar in dat ik-jawel ik met mn partner die dag lekker ga feesten. Met wat mazzel kan ik overdag invullen van 12.00 tot 16.00 uur,lekker club/tribal/latin draaien met stevige inslag en wat pieken,en daarna partytime.Deze week krijg ik uitsluitsel.Maar zelf feesten en zeg maar afscheid nemen van BeachBop ga ik zeker doen. Het ziet er ook naar uit dat we een mooi nazomer houden. Dan moet het zo zijn,laatste feest met vele oudfeestgangers van de eerste jaren,geen shit,mooie line-ups,supersfeer,mooi gemidd. leeftijd en lekker weer. groet | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 9-8-2004 03:07 |
Ik houd het wel bij de herinderingen die ik er aan heb over gehouden en laat beachbop lekker voor wat het is. Zo goed als een jaar of 5 á 6 terug kan het toch nooit worden. Ten eerste moet je betalen voor je kaartje en dat is iets wat mij zwaar tegen de borst stoot. Al die jaren is het gratis geweest en sinds dag 1 dat die geldwolven van ID&T er zaten is het idee er geweest om mensen te gaan laten betalen en dat verrek ik gewoon. Die paar € die ID&T aan mij verdiend en waarmee ik ze dus in princiepe steun om de zooi naar z'n grootje te helpen gun ik ze niet want dan lazer ik die paar € net zo lief de prullenbak in. En dat Woodstock zich nu ineens weer aan het bedenken is vind ik ook slappe hap en zwichten voor de commercie en dat is juist iets wat BeachBop al die jaren niet geweest is. Het was een feest van iedereen en door iedereen en niet van een stel bobo's die makkelijk geld willen verdienen door iets naar de knoppen te helpen vanwege een hype die ze er om heen hebben gecréeerd. Nee dank je vriendelijk en ik denk dat velen er net zo over denken die de "oude" beachbop tijd mee hebben mogen maken. | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
FredjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2003 Laatste: 20-5-2008 Berichten: 1195 | 10-8-2004 00:15 |
Moet je anders zien- Woodstock..heeft niets te maken met slappe hap!!! als ondernemer heb je ook te voldoen aan de vraag van je gasten en je partners in dit feestgebeuren!!! Daarbij is het wat kort door de bocht van je,alles had woodstock al betaald. Ditto de andere ondernemers-alle kosten zijn op voorhand voor 3x BeachBop al betaald!! De reden dat woodstock alsnog het afmaakt is onder andere voor de mede strandpachters(buiten ID&T om!!) daar is een goede verstandhouding mee en is besloten om samen uit-samen thuis te volbrengen. Dat samen is door Bloomingdale al verneukt,maar ondanks alles is het keurig opgelost. Waar jij geen erg in hebt is dat oa Woodstock de laatste jaren aan het vechten is tegen Duncan en dat was en is niet het uitgangspunt. Samen dit gebeuren doen en niet beconcureren of kapot maken. Dat vechten en de daaraan gekoppelde problemen heeft Woodstock maar ook Lido etc etc helemaal geen zin in. Vorig jaar liep dat al hoog op. Sorry Reind-ben het meestal met je eens maar in dit geval moet ik woodstock verdedigen. Ik geef zelfs mijn respect aan Steef en Bjorn van Woodstock,maar weet ook wat er zich al heel lang achter de schermen afspeelt. groet | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 10-8-2004 12:27 |
fredje schreef: Moet je anders zien-Woodstock..heeft niets te maken met slappe hap!!! als ondernemer heb je ook te voldoen aan de vraag van je gasten en je partners in dit feestgebeuren!!! Daarbij is het wat kort door de bocht van je,alles had woodstock al betaald. Ditto de andere ondernemers-alle kosten zijn op voorhand voor 3x BeachBop al betaald!! De reden dat woodstock alsnog het afmaakt is onder andere voor de mede strandpachters(buiten ID&T om!!) daar is een goede verstandhouding mee en is besloten om samen uit-samen thuis te volbrengen. Dat samen is door Bloomingdale al verneukt,maar ondanks alles is het keurig opgelost. Waar jij geen erg in hebt is dat oa Woodstock de laatste jaren aan het vechten is tegen Duncan en dat was en is niet het uitgangspunt. Samen dit gebeuren doen en niet beconcureren of kapot maken. Dat vechten en de daaraan gekoppelde problemen heeft Woodstock maar ook Lido etc etc helemaal geen zin in. Vorig jaar liep dat al hoog op. Sorry Reind-ben het meestal met je eens maar in dit geval moet ik woodstock verdedigen. Ik geef zelfs mijn respect aan Steef en Bjorn van Woodstock,maar weet ook wat er zich al heel lang achter de schermen afspeelt. groet Nu tonen ze helemaal geen ruggegraat want ze nemen eerst een besluit en vervolgens zwichten ze toch weer voor de druk die er op hun uit geoefend word. Dat ze al jaren aan het vechten zijn tegen ID&T is leuk maar er was geen enkel protest van een strandtent oen ID&T daar Bloomingdale open gooide en dat dit zou gebeuren en dat er een hype omheen werd gecréeerd kon een blinde zelfs al aan zien komen. Ik ben het dus niet met je eens als het gaat om samen uit samen thuis. Ze hebben eerder beslist om er mee te stoppen. Ze hebben daar toen ook besloten de rest te laten vallen en dan hadden ze nu ook ruggengraat moeten tonen en de laatste lekker af moeten gelasten. En dat van die kosten die al betaald zijn, Dat wisten ze ook al toen ze besloten er mee te stoppen. | |
FredjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-3-2003 Laatste: 20-5-2008 Berichten: 1195 | 10-8-2004 12:30 |
Gelukkig dat we niet allemaal hetzelfde denken,want dan zou de wereld verdomd saai zijn groet | |
it's just one of those Day's ,they come and they Go. |