Forum > Newbie Forum

Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard?

(232 reacties. Pagina 6 van 24)
Moderator(s): Dré
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
11-6-2004 18:29
ff opgezocht de cleving 200,ze hebben ook die luxere versie met alujog.
wacht ff op Dre,die gaat kijken naar die bst importeur/dealer.
bst heeft die synq mixer ook nu in zn assortiment evenzo de superoemtt.
mocht dre daar wat mee gaan doen koop t dan bij hem daar bst in t verleden niet echt zn best heeft gedaan wat produkten en de afwikkeling daarvan-service/garantie etc.
weet je in ieder geval zeker dat er een gedegen bedrijf achter je staat.
ik wacht ook even of hij daar wat mee gaat doen.
die cleving 200-mits jouw mening ok is Dre over t produkt
en jouw prijs niet teveel afwijkt-wil ik er dan wel twee van hebben,ga je ze voeren in je assortiment en ze zijn ok
reserveer er maar vast twee voor me.
groet fred
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
11-6-2004 18:39
vandaar dat ik ook even niets los laat over waar deze verkrijgbaar zijn voor de door mij eerder genoemde prijzen-ik kan ze zelfs nu kopen voor 200 pstuk via een relatie maar t blijft bst wat erop staat,ondanks dat t een oemproduct is.
mijn afweging is dus-even wachten op Dre,zijn mening/review over/van t product,zijn afweging of hij t wel of niet gaat verkopen..is voor mij belangrijker dan nu 2 stuks te kopen voor 400.

al verkoopt dre ze straks voor 250 of wat hoger per stuk dan schaf ik ze toch bij dre aan alleen vanwege t feit dat er bst opstaat en eigenlijk had ik met mezelf afgesproken om t nooit meer over dat merk te hebben.
verder als hij ze wel gaat verkopen ga ik niet zijn handel versteren door een ander bedrijf en prijzen aan te bevelen.
groet
ps..Dre-hou je me op de hoogte.
bedankt alvast
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
11-6-2004 18:57
Ah, ik dacht dat je de prijs op de website van BST ofzo had zien staan, je hoeft de naam ook niet te noemen hoor, alleen leek het alsof de prijzen naar Duitsland ruikten. Heeft BST überhaupt eigenlijk een officiële site?

Overigens BST heeft een nieuwe catalogus, waar het eigenlijk alleen maar vol staat van OEM-producten. O.a. de superOEM draaitafel, de synq-mixer zoals al gezegd is geweest, de T3, verschillende DAPclones van speakers, de Soundmate 1 en 2 hebben ze zelfs met naam en al overgenomen wink ;) lijkt me.

Maarja, als ze ze niet kunnen leveren heb je er niet veel aan.

Ohja, heeft ie nou een scratchfunctie of niet? BST beweerd van wel, Reloop schrijft er niks over, Omnitronic schrijft van wel, Stanton is al helemaal mager met de features te vermelden en American Audio brengt een variant op de markt waar er maar 3 CUE-knopjes opzitten en de 4de een Scratch Aan/Uit functie is. Duidelijk is anders. shocked 8O
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
11-6-2004 19:05
1 x bewerkt. Laatst door Tom. V op 11-6-2004 19:08
Ja, ik heb die vraag al in verschillende topics gesteld en niemand heeft een antwoord geven,... Meneer Huisman moet dat toch weten!! En ik vind trouwens die van Stanton de mooiste (zie jogwheel,... shocked 8O ) www.stantondj.com/alpha44/load.asp?page=s450

GRTS TOM V
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
11-6-2004 19:06
scratchfunctie vraag is aan mij niet besteed,t zit er op maar voor mij is dat geen scratch of dat nou de pioneer cdj 1000/800 of de tascam is-waar ik 8 scratchfuncties op heb zitten of de pioneer 3000,
voor mij blijft t surrogaatscratch-ho ho velen zullen gaan reageren maar dat is mijn persoonlijke mening en ik ga daar ook niet over in discussie.
scratchen doe je met vinyl.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
11-6-2004 19:23
Ik heb de prijzen van de Stantons gevonden:

S350 Single CD Player top loader, large jog wheel, key correction € 369,00
LINK/ www.stantondj.com/alpha44/load.asp?page=s350

S450 Single CD Player DSP effects, digital out, touch sensitive jog € 579,00
LINK/ www.stantondj.com/alpha44/load.asp?page=s450

(ik vind ze wel veel kosten! T.o.v voorgenoemde prijzen (+/-200€ shocked 8O )

GRTS tom V
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
11-6-2004 19:47

fredje schreef:

scratchfunctie vraag is aan mij niet besteed,t zit er op maar voor mij is dat geen scratch of dat nou de pioneer cdj 1000/800 of de tascam is-waar ik 8 scratchfuncties op heb zitten of de pioneer 3000,
voor mij blijft t surrogaatscratch-ho ho velen zullen gaan reageren maar dat is mijn persoonlijke mening en ik ga daar ook niet over in discussie.
scratchen doe je met vinyl.
groet
En mijn mening is het tegenovergestelde, Nah happy :) Net zo'n nutteloze reactie. Er zijn trouwens genoeg filmpjes die laten zien dat het scratchen met de genoemde Cd-spelers zoals de CDJ-1000 meer dan behoorlijk is. Maar ik denk niet dat daarin het verschil ligt bij jou, jij wil nog het vinylgevoel hebben veronderstel ik?
Verder met je zinnetje 'en ik ga daar ook niet over in discussie' stel je je niet echt sociaal op. Op een forum hoort gediscussieert te worden.
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
11-6-2004 22:44
omdat jij t bent zal ik reageren...
t is mijn mening,deze mening is gevormd door mijn kennis/ervaring die in de afgelopen 20 jaar is opgebouwd door mij als dj.
door t vele werken met diverse gear,al zal t alleen maar zijn dat ik zelf veel koop ruil en weer verkoop,ik word er steeds beter van en bouw zo een meer dan uitgebreide dj studio.
door in t pro circuit de laatste 10 jaar te zitten daardoor in aanraking te komen met tovenaars uit de hele wereld,ik heb best een aardige naam als dj in dat wereldje maar vergeleken bij vele anderen ben ik best wel klein.deze personen hebben mij kennis laten maken met oa scratchen.

en inderdaad...ook dat vinylgevoel,dank dat je t begrijpt
dat is voor bijna alle dj's onder de 18 zo en zo niet te begrijpen,begin twintigers begrijpen t vaak niet eens.
uitzonderingen daargelaten,maar een echte club/underground dj die in t circuit zit ongeacht welke leeftijd dan ook begrijpt t meteen.
ok,zal t dan beetje -maar dan ook heel klein beetje-toegeven dat er dj's zijn die met cd- top kunnen scratchen
maar de de echte vinylscratcher-ik citeer;hey man..leuk setje maar toch mis ik wat.
waarom ik niet in discussie ga is omdat dit probleem niet op te lossen is,vele meningen en daarbij ook vele waarheden,al staan wij lijnrecht tegenover elkaar qua mening dan blijven wij dat staan-we hebben beide namelijk gelijk.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
SkitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 3-11-2002
Laatste: 13-2-2016
Berichten: 295
12-6-2004 00:51

fredje schreef:

omdat jij t bent zal ik reageren...
Bedankt, ik voel me vereerd wink ;)
en inderdaad...ook dat vinylgevoel,dank dat je t begrijpt
dat is voor bijna alle dj's onder de 18 zo en zo niet te begrijpen,begin twintigers begrijpen t vaak niet eens.
uitzonderingen daargelaten,maar een echte club/underground dj die in t circuit zit ongeacht welke leeftijd dan ook begrijpt t meteen.
Hehe, ik ben er 19, ik heb eigenlijk niet zolang gescratchd dus mijn skills zijn niet zo uitgebreid, maar toch behoorlijk. En dat was met vinyl (of course). Maar ik wilde iets anders, maar toch hetzelfde. Maar ik denk dat het vinylgevoel meer omvattender is als je hand op de plaat, want als het dat was, dan denk ik dat er veel meer mensen waren overgestapt. Het is ook het zoeken in je platenbak. Die grote zwarte schijf tussen je vingers beetpakken en met een sierlijke beweging hem in het spindle doen passen. En het CUE-en. De leuke samples op je platen zoeken en met een stickertje aanduiden. Ik ook heb het vinylgevoel ervaren maar ik ben iets te zwart-wit. Turntableism en Beatmixen en daar houd het op voor een platenspeler. Reloopen, samplen, stutter,... --> cdspelers.
ok,zal t dan beetje -maar dan ook heel klein beetje-toegeven dat er dj's zijn die met cd- top kunnen scratchen
maar de de echte vinylscratcher-ik citeer;hey man..leuk setje maar toch mis ik wat.
Wat mis je dan? Dit begrijp ik niet goed. Ik denk namelijk dat je een CD-speler set net zo goed kan laten klinken als een set op paar draaitafels.
waarom ik niet in discussie ga is omdat dit probleem niet op te lossen is,vele meningen en daarbij ook vele waarheden,al staan wij lijnrecht tegenover elkaar qua mening dan blijven wij dat staan-we hebben beide namelijk gelijk.
groet
Dat vind ik een gegronde reden.

Kijk mensen dit is een schoolvoorbeeld van hoe je een discussie op een forum voert. razz :p
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen.
Dj NathanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2002
Laatste: 23-1-2013
Berichten: 271
12-6-2004 07:43
Over de prijzen. Dit zijn nu advies prijsen ik heb al diverse winkels gezien waar de stanton/reloop goedkoper aangeboden werd. Ook is de prijs zo 'hoog' omdat dit introductie prijzen zijn. Meestal dalen die in de loop van de komende maanden.
Pearl 2000 in da house!!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)