Forum > Algemeen Forum

Logo's ontwerpen.

(108 reacties. Pagina 6 van 11)
Moderator(s): Dré
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
25-3-2010 15:20
Contactinfo zou ik niet in een logo stoppen. Verder is het wel een aardig logo, maar verre van origineel.

https://royvdbroek.nl/images/logo.gif
https://www.totalmusicsolutions.nl/images/tms_logo.png
It's time to play the music, It's time to light the lights..
MarijnStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-3-2005
Laatste: 4-9-2018
Berichten: 801
25-3-2010 15:37
Daarover hebben we het al gehad! (zie enkele pagina's terug!!!!!)
Ik zou graag advies willen + willen weten wat jullie er van vinden.

Ik ga het logo vooral gebruiken om materiaal te stickeren enz. dus dan lijkt het mij toch handig als er een tel. nummer op staat, niet?

Gr,
M.
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
25-3-2010 15:42

marijn schreef:

Daarover hebben we het al gehad! (zie enkele pagina's terug!!!!!)
WE?!? Ik zie anders geen enkele reactie van jou kant.
Ik zou graag advies willen + willen weten wat jullie er van vinden.

Ik ga het logo vooral gebruiken om materiaal te stickeren enz. dus dan lijkt het mij toch handig als er een tel. nummer op staat, niet?
Een tel nummer / website kun je er altijd nog bijzetten.. Daarmee hoeft het niet een onderdeel van het logo te zijn...
It's time to play the music, It's time to light the lights..
RoderickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2005
Laatste: 29-9-2014
Berichten: 164
25-3-2010 15:53

marijn schreef:

Daarover hebben we het al gehad! (zie enkele pagina's terug!!!!!)
Ik zou graag advies willen + willen weten wat jullie er van vinden.

Ik ga het logo vooral gebruiken om materiaal te stickeren enz. dus dan lijkt het mij toch handig als er een tel. nummer op staat, niet?

Gr,
M.
Wellicht is het dermate belangrijk dat er op terug gekomen moet worden. Een logo is juist kenmerkend voor jouw bedrijf, anders heb je helemaal geen logo nodig.
Robustsound
MarijnStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-3-2005
Laatste: 4-9-2018
Berichten: 801
25-3-2010 16:02
Buiten de Equalizer blokjes lijkt het toch niet zo hard op mekaar? tenslotte ben ik ook werkzaam in België (en dan nog vooral privé gelegenheden..).
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
25-3-2010 16:11
Tekst er onder met subtekst, zelfde verhouding, allebei een strak lettertype. Als je dit logo gaat gebruiken zou ik meteen vast een bijzonder goede rechtsbijstandsverzekering in de arm nemen. Of denk je dat Roy nooit in België werkt of niet voor privé feesten??
It's time to play the music, It's time to light the lights..
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
25-3-2010 16:16
Ik ben zelf bezig om het een en ander te veranderen binnen mn organisatie. Big Bang Showproductions blijft gewoon bestaan als productie bedrijf, verhuur naar collega's toe etc. Denk dus aan presentaties/live optredens/theater etc. etc.

Daarnaast vind ik drive-in shows nog steeds leuk om te doen. Gewoon lekker wat plaatjes draaien, feestje bouwen, je kent het wel. Om wat meer eigenheid te geven aan deze shows ben ik hiervoor naar een nieuwe naam op zoek gegaan. Uiteraard hoort bij een nieuwe naam ook een nieuw logo. Dit logo is dus uitsluitend voor DJ en drive-in show toepassingen. Deze zal ook op een nieuw meubel komen, en de show krijgt een eigen website. Nu verneem ik graag commentaar op mijn nieuwe logo, er zitten hier zeker mensen die er aardige kijk op hebben en ik claim nou ook niet bepaald een professioneel designer te zijn..

https://www.bigbangshow.nl/soundsgood/LogoSGsmall.jpg
It's time to play the music, It's time to light the lights..
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
28-3-2010 12:33
Ik vind het idee leuk, de naam is wel grappig en het logo met de smiley ook. Zelfs het lettertype spreekt me aan. En toch vind ik het niet professioneel overkomen, al weet ik niet waarom. Misschien omdat het zo simpel is (zwart op wit)...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
28-3-2010 14:00

YourLiVe schreef:

Ik vind het idee leuk, de naam is wel grappig en het logo met de smiley ook. Zelfs het lettertype spreekt me aan. En toch vind ik het niet professioneel overkomen, al weet ik niet waarom. Misschien omdat het zo simpel is (zwart op wit)...
Daar liep ik ook wat tegenaan, al denk ik dat ik dat gewoon zal moeten compenseren in de rest van de huisstijl en uitstraling. Voor mij was het een vereiste dat het logo ook in z/w goed herkenbaar was, vandaar in principe geen gekleurd logo (onpraktisch ivm meubelplannen).

Wellicht is het echter nog wat beter te krijgen, toevallig suggesties? happy :). Tnx voor je commentaar.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 2059
28-3-2010 20:46
Dat je logo in zwart/wit ook duidelijk moet zijn, betekent toch nog niet dat je niet ook een gekleurde versie mag hebben?
Niet goed, wel hard!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)