Forum > Off-Zone

hoe haal jij je moeder over?

(116 reacties. Pagina 6 van 12)
Moderator(s): Dré
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
19-9-2004 13:31

DjFx schreef:

Ik ben zelf 13 jr. heb ook nog 7 dagen in een kas gewerkt
Dat ze je voor zo'n korte tijd aannemen... zal wel zwart zijn dan. wink ;)
Ik heb zelf ook de hele vakantie gewerkt en een leuke mille binnengehaald ermee, maar heb toch weten te besluiten dit NIET in de drive-in te stoppen. Volgend jaar ga ik studeren en daarom haal ik dan liever een fatsoenlijke laptop. Aan mijn studie heb ik in de toekomst meer dan de drive-in, dus prioriteiten stellen wordt nu wel belangrijk. Wat ik wel nog doe is wat kleine dingetjes aanschaffen voor de afwerking, zoals cases en snapfasteners en fatsoenlijk kabelwerk etcetc.
Volgende keer Peter!
Sick NickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 27-8-2005
Berichten: 5
19-9-2004 14:35
Mijn ouders zeuren eigelijk nooit. Mijn vader is zelf ook geintresseerd in al die apparatuur en me moeder vindt dat als ik er plezier aan heb, het dan gewoon moet doen. Toen ik laatst geslaagd was hebben ze zelf bijgedragen aan mijn nieuwe speakers.

En mijn vriendin vindt het allemaal wel goed zolang ik om de tijd ook eens wat voor haar koop sneaky :V En ook aandacht voor haar heb:P
I love tha base
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
19-9-2004 18:33
Hmm, me ouders zeuren best veel vind ik..
Gelukkig is me pa wel zo lief om me overal te brengen en te halen, en hij helpt met opbouwen laugh :D
Me moeder, nou zeuren vooral over het nieuwe kopen
Bijv. me licht: je mag wat nieuwe lichten kopen, het moet wel aan je statief pasen, en het mag niet groter zijn dan wat je nu hebt (me moomflower).
Nou, sorry het is iets groter laugh :D razz :p

Voorlopig mag ik ff niks groots kopen, nouja dan klein he razz :p
Over dat kleingoed zeiken ze niet, cd's (LEGALE) mag ik gewoon kopen wanneer ik geld heb,verleningen,reserve onderdelen ook
Er zit al wat vooruit gang in happy :)

Groetjes,
Patrick
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
19-9-2004 18:36
ach joh komt vanzelf allemaal wel, ik had dat gezeur ook,nu gaan de bestellingen her en der voor van alles en nog wat hier zo de deur uit, zonder dat me ouders er ook maar iets van weten want die weten toch ook wel dat ze er nix tege kunnen doen wink ;) en weten nu ook wel dat ik alleen maar nuttige dinge koop laugh :D
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
19-9-2004 22:09
hehehe, ik heb t tegenwoorig ook wat makkelijker. Ik bestel gewoon, en ik zie verder wel. Al kreeg ik laatst wel flink op m'n donder omdat ik een kabelcase had gekocht, maar waar ik em kwijt moet weet ik nog niet. Dus staat ie nu al een ruime 2 weken in de woonkamer, wat mijn moeder niet echt leuk vond ;-)

We hebben nu besloten dat we hem maar in de schuur gaan zetten (dat gaat noooit passen)

Op de kist na, vinden ze het allemaal wel best. Pa gaat mee naar grote klussen, als chauffeur, roadie, en sjouwer ;-). vind t allemaal wel best, als ie er ook maar wat aan over houd laugh :D

Moeders doet de boekhouding voor me. Dus mij hoor je over haar ook niet klagen.

Al met al heb ik het dan wel weer aardig getroffen geloof ik laugh :D
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
20-9-2004 18:41
was ooit een probleem, nu niet meer, nu is het wel goed.

vroeger: koop je nu alweer wat?? maar je heb toch al van alles! je bent toch niet professioneel bezig...aha... djfx kent het wel wink ;)

nu: wat heb je gekocht??? laat is zien!! ik heb ze enthousiast gekregen, toen ik me nieuwe lichtset ging ophalen ging me pa zelfs mee. hij vind het tegenwoordig helemaal geweldig en zal me altijd helpen ben ik al achter.

en opzich heb ik het in huis wel fijn voor elkaar, we hebben beneden nog een slaapkamer, daar sliep eerst me zus, die gaat binnekort het huis uit, je raad het al... (idee van mijn vader) dat word mijn opslag-plek! er komt naar de garage (die staat al bijna vol met allemaal zooi, niet van mij btw) een deur zonder drempel waar alles zo doorheen kan op wieltjes en zo de wagen ingeladen kan worden, die kamer is zo'n 4 bij 5, is wel beter dan een loods huren (gebruik stukje loods van iemand nu, maar daar moet ik beetje voor betalen)

mijn ma die vind het allemaal wel best, zolang ze er maar geen last van heeft!
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
21-9-2004 17:17

pietje schreef:

was ooit een probleem, nu niet meer, nu is het wel goed.

vroeger: koop je nu alweer wat?? maar je heb toch al van alles! je bent toch niet professioneel bezig...aha... djfx kent het wel wink ;)
Ja dat ken ik, en nu hebben ze een nieuwe reden om te zeggen dat ik niet mag uitbreiden: vervoer(sruimte)
Nou, pa koop s een grotere auto laugh :D
Me pa vind t allemaal prachtig (omdat ie vroeger radio dj is geweest)
Soms loopt ie nog s t klooien aan me app.
Hij helpt sjouwen,opbouwen,afbreken,en heen en terug rijden wink ;)
Niks te klagen, 1 dingetje; koop een andere auto, dan kan ik weer wat kopen, oja als je dan toch bezig ben bouw r dan ook ff een stukie huis aan t huis vast wink ;)

Me ma, vind t best zolang ze er maar geen last van heeft

Zelf doe ik bijna alles zelf.
Ook de boekhouding (NETJES!!!! En zeker niet in mijn voordeel ofzo)

O ja, ik heb pas weer foldertjes laten drukken door me pa (geheel gratis) dus me pa is toppie hoor laugh :D
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
21-9-2004 19:25
ben benieuwd wat voor boekhouding je nodig heb voor een hooby showtje met paar feestjes razz :p
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
21-9-2004 20:24
Vergis je niet; als je alles goed op papier wilt hebben:

- offertes (wanneer opgesteld, voor wie, akkoord ja/nee)
- contracten (handtekening van beidde partijen, wanneer opgesteld, kopie naar andere belanghebbenden?)
- facturen (wanneer opgesteld, welke betalingsvoorwaarden, voldaan ja/nee)

- garantiebewijzen/aankoopfacturen apparatuur
- bankafschriften met drive-in gerelateerde uitgaven/inkomsten (evt. overschrijvigsbewijzen naar partners)
- agenda/belangrijke data/ opties-reserveringen / boekingen
- huurplichten, betalingsbewijzen daarvan
- gegevens evt partners, informatie klanten(adres, rekeningnummer)
- verzekeringen

en voila, daar heb je al een hele boekenkast vol mappen...

Hoef je niet persé 'groot' voor te zijn. Alleen zodra het een beetje begint te lopen heb je meerdere mappen voor hetzelfde nodig wink ;)

(ben zelf ook ooit heel dapper met 1 multomapje genaamd 'Fusion' begonnen, tegenwoordig heeft de boekenkast last van overgewichtlaugh :D)

Mark.
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
22-9-2004 08:41
Hmm, langleven de pc laugh :D
Natuurlijk hou ik t nog niet allemaak bij zo als t echt moet, maar ik ben op weg.
Klant/evenent-gegevens,facturen,in komste en uitgaven (meer uitgaven sad :( ) dit wordt op PC (in een beveiligde map) en in 1 map bewaard (elke klant/evenement heeft zo'n eigen, hoe heet dat? zo'n insteek mapje in een grote map?)
Afschriften enzo bewaar ik, mja dan in een persoonlijk postbak afschriften mapje razz :p

Terug naar forum Reageer (zonder quote)