Forum > PC related Forum

Lacie harddisk drive

(52 reacties. Pagina 6 van 6)
Moderator(s): Dré
Dj_mvandisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2008
Laatste: 23-6-2020
Berichten: 326
19-3-2010 10:10

Joniisr schreef:

'T ironische is dat ik bezig was alles op mijn PC te zetten en ik heb al eerder gehad dat hij gekke dingen ging doen. kleine bestanden no prob, grote bestanden zowel erop zetten als eraf halen kreeg ik op 'n gegeven moment kreeg ik steeds een i/o device error.
Eerste tekenen om dubbel te backuppen geleerd toch ;).. ..heb foto's hier een 2/3 dubbele backup liggen (Ext hd, op Netwerkschijf, en op Dvd.. ..en de foto's van 2009-2010 óók nog op mn laptop!)

Als ik dat nu nog kwijt raak!
(dvd'tjes liggen in redelijk brandwerende kluis.. ..als het huis afbrand zou het dus fout kunnen gaan, misschien nog maar een kopietje maken van de dvd's en ergens anders neer leggen ooit nog wink ;))
Nu ook op internet!
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
19-3-2010 14:18
Blijkbaar zijn er nogal wat misvattingen over de term Backup.
Als je wat verplaatst naar een externe schijf of het kopieert en vervolgens het origneel wegflikkert mag het duidelijk zijn dat dat geen backup heet. Bij een backup heb je je bestanden al 2x (1x orgineel 1x backup).
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
19-3-2010 21:43
Mensen gaan meestal pas de waarde inschatten van een degelijke backupvoorziening als het al te laat is. Je wilt niet weten, hoeveel bedrijven nog wat aanklooien. Mensen hebben een vreemde gedachte dat harde schijven onfeilbaar zijn...
I am a TimeDriver!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)