Forum > Licht

Verschil tussen de Scanmaster 1 en Scanmaster 2

(52 reacties. Pagina 6 van 6)
Moderator(s): Dré
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
30-9-2003 17:35

BENjpt schreef:

He Niek,

M.a.w.: aangepast proggen vanwege de beperkingen van de scanmaster1..
Of het z'n geld waard is, dat verschilt dus per persoon.. voor jou niet voor een ander wel..
Degene die die scanmaster2 hebben, kunnen dus ook proggen zonder verstand happy :)
nou lekker dan. heb je een scanmaster 2, denk je dat je zonder verstand kan proggen, kan het dus toch niet. want als ik de eerste en de laatste kleur wil hebben, zie je ze toch nog snel even voorbij komen. dus meteen op de goede kleur zal niet zo snel gaan, als bij de duurdere.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
NiekStandaard Lid
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
30-9-2003 17:47

Dré schreef:

Het zou wat wezen als ik blauw na rood wil hebben maar dat niet mag omdat de scancontroler dan tussendoor alle andere kleuren laat zien. IK ben de baas, niet dat domme ding ;-)
Kan wel zo wezen; sommigen stellen een bepaald budget voor een controller (of hebben simpelweg geen duizenden euro's) en dat heeft soms zo zijn beperkingen. OF we kunnen natuurlijk de fade-time uitschakelen...

Anyway: soms kan het zoals het moet, en anders moet het maar zoals het kan! Dus komt er ooit nog eens een SGM scancontroller o.i.d.
VictorVIP Lid
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 23-11-2024
30-9-2003 20:11
Ik ben wel met Niek eens dat het een absurd prijsverschil (zowat het dubbele) is voor een minimale software-aanpassing. Plus die wieltjes, die duidelijk ook inkoop nog geen euro per stuk kosten.

Aan de andere kant is een scancontroller waar de kleuren en gobo's alleen de totale fade-time kunnen volgen zo goed als waardeloos.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)