Forum > Licht

Bandverlichting welke opstelling?.

(57 reacties. Pagina 6 van 6)
Moderator(s): Dré
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
19-8-2008 00:17
zelf gebruik ik de laatste tijd alleen maar 16 parretjes voor een simpel bandje.
en dan 2 blinders voor het effect.

dus 8 par front, 8 par back en 2 blinders

gaat prima. niet spectaculair maar dat zijn de bandjes zelf ook niet ;)
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
19-8-2008 00:39

Ferdi schreef:

Even reageren op de genoemde zaken hierboven.
Leuk allemaal, maar hij vergeet even de kennis die je nodig hebt. Kennis wat de andere bedrijven in Deventer zeker wel hebben.

Martin.
Ik vind dit een beetje omslachtig wat je hier zegt.
Omslachtig? Ik heb het puur over de aanwezige kennis.
Tevens quote je verkeerd, want wat daarboven stond hoort er ook bij.
Jij hebt namelijk duidelijk in een ander topic gemeld dat je wilt werken aan een "nieuw uiterlijk". Met slechts een nieuw uiterlijk ben je er nog lang niet.

In jouw lijstje staat wederom 2x vertical rookmachine, terwijl er 2 maal in dit topic iets anders voorgesteld word.

Daarnaast vraag je 2 keer over of multiparren geschikt zijn om een band uit te lichten, en dat terwijl Dieter(Pulse) 2 posts daarvoor het over multiparren heeft.
De kennis, daar hebben we het toch helemaal niet over.
Nou iemand met x lichten zal toch wel de kennis in huis moeten hebben om te weten wat hij in huis heeft.

Maargoed, misschien is datgene wat ik je duidelijk probeer te maken wel niet datgene wat jij horen wil.

Martin.
kvm entertainment
FerdiStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-12-2005
Laatste: 30-11-2012
Berichten: 66
19-8-2008 00:53
Ik ken het bandje en het bandje wordt meestal gecombineerd met een DJ. Ik denk dat ik nou steeds meer informatie geef, en dit direct beter had kunnen doen. Laat ik het eerst proberen ik kom er dan wel achter. Ook nog hulp gekregen via de Mail, wat ik zeker ga gebruiken.
"Een glimlach kost minder dan elektriciteit en verlicht zoveel meer." :-)
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
19-8-2008 01:08

Ferdi schreef:

Ik ken het bandje en het bandje wordt meestal gecombineerd met een DJ. Ik denk dat ik nou steeds meer informatie geef, en dit direct beter had kunnen doen.
Ah, dat maakt het al een stuk duidelijker.

Ik had meer begrepen uit alle verhalen dat je je verhuurbedrijf een "boost" wilde geven, met de gedachte dat je ook bandjes en toneelstukken (voorstellingen) kan voorzien van licht. Zo makkelijk is dat namelijk niet. Dan kijk ik naar verdiensten, en conculega's in de buurt plus datgene wat je eventueel aan zou kunnen schaffen en uiteraard de aanwezige kennis.

Martin.
kvm entertainment
FerdiStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-12-2005
Laatste: 30-11-2012
Berichten: 66
19-8-2008 01:10

KVM schreef:

Ferdi schreef:

Ik ken het bandje en het bandje wordt meestal gecombineerd met een DJ. Ik denk dat ik nou steeds meer informatie geef, en dit direct beter had kunnen doen.
Ah, dat maakt het al een stuk duidelijker.

Ik had meer begrepen uit alle verhalen dat je je verhuurbedrijf een "boost" wilde geven, met de gedachte dat je ook bandjes en toneelstukken (voorstellingen) kan voorzien van licht. Zo makkelijk is dat namelijk niet. Dan kijk ik naar verdiensten, en conculega's in de buurt plus datgene wat je eventueel aan zou kunnen schaffen en uiteraard de aanwezige kennis.

Martin.
Oké, Ik denk dat we nu op éen lijn liggen. Het is namelijk niet zo dat ik het ga verhuren maar dat ik standaard met een Muziekgroep(2 tot 3 man) meega om hun uit te lichten en een beetje discosfeertje in te brengen. Daarnaast is er ook af en toe een DJ en dan moet het echt gaan knallen. Als ik mijn eerste klus heb gehad zal ik gelijk een foto plaatsten ( van de opstelling + effect, natuurlijk) hier in dit topic. Reacties/opmerkingen zijn daarna van harte welkom!. Voor nu weltrusten wink ;) .
"Een glimlach kost minder dan elektriciteit en verlicht zoveel meer." :-)
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
19-8-2008 23:08

Ferdi schreef:

Oké, Ik denk dat we nu op éen lijn liggen.
Vreemd, ik krijg steeds meer de indruk dat mijn lijn haaks op die van jou staat.
Het is namelijk niet zo dat ik het ga verhuren maar dat ik standaard met een Muziekgroep(2 tot 3 man) meega om hun uit te lichten en een beetje discosfeertje in te brengen.
Je gaat niet verhuren? Even een quote van jou uit een ander topic,
Ook beginnen wij dan met een nieuwe bedrijfsformule dit houdt in dat wij ons ook meer gaan bezighouden met verhuur, bandverlichting, feestjes buiten onze woonplaats te accepteren
Tevens meld je dat je dit setje gaat gebruiken bij een bandje (bruiloftsband) die wekelijks optreed?
Als ik mijn eerste klus heb gehad zal ik gelijk een foto plaatsten /Reacties/opmerkingen zijn daarna van harte welkom!.
Laten we die maar afwachten dan.

Martin.
kvm entertainment
FerdiStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-12-2005
Laatste: 30-11-2012
Berichten: 66
20-8-2008 00:45
Dat staat toch los van wat ik hier ga doen. Ik vind dat je die quote van andere topic er niet bij moet halen. Het gaat hier om de opstelling voor een band. Niemand heeft gezegt dat ik dit wil gaan verhuren voor bands. En het verhuren is meer voor kleinere sets.

Ik ben door één bandje gevraagd om het verlichting te gaan doen en vraag hier om advies voor de opstelling.
quote
--------------------------------------------------------------------------------
Als ik mijn eerste klus heb gehad zal ik gelijk een foto plaatsten /Reacties/opmerkingen zijn daarna van harte welkom!.
--------------------------------------------------------------------------------

Laten we die maar afwachten dan.
Ok
"Een glimlach kost minder dan elektriciteit en verlicht zoveel meer." :-)
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
20-8-2008 09:29

Ferdi schreef:

Dat staat toch los van wat ik hier ga doen.
Nee, natuurlijk niet, het is een onderdeel van jouw bedrijf.
Ik vind dat je die quote van andere topic er niet bij moet halen. Het gaat hier om de opstelling voor een band. Niemand heeft gezegt dat ik dit wil gaan verhuren voor bands. En het verhuren is meer voor kleinere sets.
Ik heb het idee dat je niet begrijpt waarover ik het heb, je vraagt hier om "Bandverlichting welke opstelling?". Daarnaast wil je weten wat je zou kunnen toevoegen, uiteraard kijk je dan als bedrijf naar apparatuur wat je ook bij andere doeleinden zou kunnen gebruiken. Bovendien moet het product "lekker in de markt" liggen.

Ik mag toch aannemen dat je de totale set, of onderdelen daarvan wil verhuren.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)