Forum > Off-Zone

strippaal

(64 reacties. Pagina 6 van 7)
Moderator(s): Dré
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
27-8-2006 20:11
waar dat op slaat vraag ik me af sad :( , jorrit bied iemand aan wat steigermateriaal te gebruiken en jij zeikt dat gelijk af... (beetje domme reactie)

neem aan dat jorrit niet mega bende aanbied dus dat zal wel goed zitten...

sommige mensen kunnen niets positief opvatten... helaas...
nog 10 berichten en ik word VIP!!
DJ baseStandaard Lid
Sinds: 21-1-2004
Laatste: 11-8-2009
28-8-2006 07:20
ik wil gewoon waarschuwen, in dat stukje wordt nogal nonchalant geroepen "een meter of 20 aan steigermateriaal"...als je het voor zoiets wil gaan gebruiken moet het al per sé nieuw zijn, ik weet niet wie zoiets zomaar weggeeft...
Watt-XtraStandaard Lid
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
28-8-2006 12:04
jammer dat je zo reageert "base" zoals je wellicht hebt kunnen lezen in een van mijn vorige posts heb je kunnen lezen dat ik wel vaker met dit soort materiaal werk.
Nee ik werk niet in de bouw.. ik moet rondkomen van de verhuur van mijn apparatuur, daarnaast ga ik zo nu en dan ook nog eens naar school, maar dat doet er niet toe.

Dat jij zo snel een conclusie trekt is erg spijtig zeker omdat je waarschijnlijk niet alle posts leest en zo lukraak een reactie geeft.
Dat dingen er goed uit moeten zien ben ik volkomen met je eens, echter dat alles nieuw moet zijn is een hoop gezwam om niets.. ook gebruikte materialen kunnen in goede staat zijn, mits je ze onderhoud. Is dit niet het geval,... met een beetje gereedschap en goede wil kun je ook een hele hoop.
(Kijk eens in het zelfbouw forum wat mensen maken)

Mijn materialen zitten niet onder het cement maar zijn ook niet nieuw, echter ben ik van mening dat het prima te gebruiken is.

mijn aanbod geldt nog steeds, "base" eerst lezen en niet vroegtijdig concluderen graag.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Watt-XtraStandaard Lid
28-8-2006 12:07

DJ base schreef:

ik wil gewoon waarschuwen, in dat stukje wordt nogal nonchalant geroepen "een meter of 20 aan steigermateriaal"...als je het voor zoiets wil gaan gebruiken moet het al per sé nieuw zijn, ik weet niet wie zoiets zomaar weggeeft...
oja en er bestaan echt nog wel aardige mensen hoor die elkaar wel eens iets gunnen en niet altijd minachtig naar de ander kijken en lopen af te zeiken.

offtopic: "malle pietje" ben je weer eens in de buurt kom maar een kop koffie halen!
Malle PietjeStandaard Lid
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 9-10-2024
28-8-2006 14:50

Watt-Xtra schreef:

DJ base schreef:

oja en er bestaan echt nog wel aardige mensen hoor die elkaar wel eens iets gunnen en niet altijd minachtig naar de ander kijken en lopen af te zeiken.

offtopic: "malle pietje" ben je weer eens in de buurt kom maar een kop koffie halen!
Doe ik zeker; kan ik gelijk die kisten weer terugbrengen laugh :D
Heb jij die foto's daarvan toevallig nog?
Zo ja, mail me die even aub.
Dan kan ik er een ander blij mee maken!
Alles komt goed....
DJ baseStandaard Lid
28-8-2006 17:11
srry dat ik zo op je overkwam Watt-Xtra, dit was echt niet mijn bedoeling. Ik had ook niet zomaar die conclusies mogen trekken, maar ik heb wel echt alle posts gelezen...ik wist gewoon niet goed watvoor stijgermateriaal jij had liggen. Als je gebruikt stijgermateriaal voor een dergelijke danspaal wilt gebruiken zul je tog al gauw een tijdje aan het vijlen zijn wil je dat ding een beetje lekker glad hebben. Ik weet natuurlijk niet watvoor iets jij hebt liggen, maar aluminium is bij gebruik vrijwel meteen al gedeukt/gekrast, en gegalvaniseerd staal komt uit de fabriek al vrij ruw. Ik hoop dat je mijn bezorgdheid wel een beetje kan begrijpen, mssg leest er wel een stripper/stripster mee...ik denk dat die het ook wel op prijs zou stellen als er toch wel met een beetje beleid materiaal gekozen wordt. En ookal weet jij in deze situatie dat het om goed stijgermateriaal gaat...iemand die deze informatie later wil gebruiken weet dat mssg niet.
DjmouseStandaard Lid
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
28-8-2006 17:13
is natuurlijk geklets dat gebruikt steigermateriaal altijd flink gevijlt moet worden

heb hier ook aantal meters liggen dat gebruikt is in combie met steigerklemmen en dat heeft ook echt niet aan alle kanten bramen en krullen staal eraan...

maargoed;) toch net dat je er op terug kwam wink ;)
nog 10 berichten en ik word VIP!!
DJ baseStandaard Lid
28-8-2006 18:11

djmouse schreef:

is natuurlijk geklets dat gebruikt steigermateriaal altijd flink gevijlt moet worden

heb hier ook aantal meters liggen dat gebruikt is in combie met steigerklemmen en dat heeft ook echt niet aan alle kanten bramen en krullen staal eraan...

maargoed;) toch net dat je er op terug kwam wink ;)
Ik heb het ook niet over bramen of krullen, in het geval van staal in ieder geval zeker niet. Aluminium wil nogal makkelijk een braampje geven met een klemmetje, dat weet ik uit ervaring, als je alle materiaal goed gebruik zal dit niet vaak voorkomen maar het gebeurt wel. En zoals ik al zei, de echte "steigerpijp" die is gegalvaniseerd zoals jullie weten, en bijna alles wat gegalvaniseerd wordt heeft hier en daar een lelijk plekje wat niet echt netjes glad is(toch zeker ruw te noemen). Ik weet niet of ik daar met me bloten benen langs zou willen glijden wink ;)
Ik weet niet goed watvoor reputatie ik hier op dit forum heb opgebouwd...maar ik hoop dat jullie toch wel een beetje zullen inzien dat ik dit met goede bedoelingen gezegd heb. En ik wil best uitleg geven waar mijn kritiek dat vereist.
Watt-XtraStandaard Lid
28-8-2006 21:57
foto's ga ik even zoeken en komen dan jouw kant op.
ben niet de beroertste dus zand erover.
hiero alleen metaal liggen geen aluminium. Mocht het niet geheel glad zijn en het zekere voor het onzekere willen nemen. een Mouse met schuurpapier 240 eroverheen en klaar. oja helemaal netjes doen?? dan even een doekje Komedant erover heen halen.

en nu iedereen zelf zn conclusies trekken en creatief wezen, ben benieuwd hoe de paal gaat worden!!
Malle PietjeStandaard Lid
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 9-10-2024
29-8-2006 11:26
Ik begrijp niet zo goed waarom je zelf een paal wilt maken....
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar als er zo'n act komt, hoef jij dat toch niet te regelen?
Of ga je er vaker mee op pad?
Alles komt goed....

Terug naar forum Reageer (zonder quote)