Forum > Muziek

[Interview] Rank 1 (Benno de Goeij)

(63 reacties. Pagina 6 van 7)
Moderator(s): Dré
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
8-6-2005 09:54
Das waar wink ;) We wachten wel even af wat Fred hierop te zeggen heeft.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
8-6-2005 19:25

fredje schreef:

ach ,

groet
Nou fred, nou vraag ik me ook nog even iets af. Ik mag dan nog niet tot de volwassenen wereld behoren (en daar ben ik blij om). Maar Tiësto draait alleen op grote feesten, in grote clubs enz. Hoe kan zoiets dan underground blijven? hij gaat echt geen afterpary houden voor 150 mensen.

En als zijn underground producties zo goed zouden zijn, waarom zou hij die dan niet uitbregen? Je laat je beste auto toch ook niet altijd in de garage staan?

En verder ben ik het ook eens met Tim (niet om hem te verdedigen ofzo, maar gewoon om m'n eigen mening te geven). Je speelt inderdaad teveel op de man. Maargoed, iedereen maakt wel eens een uitgleider. En ik vraag me ook sterk af wat de modjes van dit topic vinden...
*Quukske*
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
8-6-2005 22:11
Zojuist eens de hele draad gelezen...

Maar kan toch echt niet ontdekken dat fredje op de man loopt te spelen.

Zijn post bevatten een vorm van cryptiek, maar is dat zo erg?

no offence jongens....

[edit]
Hmmz, ok die laatste van fred was idd wel op t randje ja....
Maar van de ene kant, je laat je toch niet gek maken door een bejaarde wink ;)
Kom op... t leven is te kort om je druk te moeten maken om zulke dingen....
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
8-6-2005 23:59
1 x bewerkt. Laatst door Fredje op 9-6-2005 00:24
nee,
als ik kaats dan moet ik de bal verwachten wink ;)
Een excuus zou mogelijk kunnen zijn maar deze zal goed afgewogen moeten worden sneaky :V
In mijn verhaal zou een gegeven kunnen zitten die ik over het hoofd heb gezien-ik ben ook maar een mens laugh :D
Dat punt genomen ben ik bereid om een excuus te maken maar puur vanwege dat feit!!
De rest sta ik achter.
------------------------------------
een verdere post,

Als jij niet kan begrijpen dat een mens die op de top leeft en geleefd word het meer dan heerlijk vind om onder kleine fijne kliek te zijn en te kunnen doen wat hij of zij wil zonder dat daar notie of aanstoot van genomen word dan kan ik daar verder niets mee.
Dat bewijst juist dat jij het underground gebeuren niet kent.
Dat is niet mijn probleem wink ;)
Jij ziet het als ....hij zal niet voor 150 man optreden als hij dit of dat kan sad :(
Dat is juist het punt-jij vind dat hij geleefd moet worden.
Dat is niet kwalijk bedoelt maar het is wel de realiteit.
Hard maar eerlijk.
En juist die gedachtes en de mensen die daaraan vast zitten zijn niet welkom in het underground of ons kent ons scene.
Want dan kan je namelijk niet doen wat je zo lekker vind shut up :X

Bij deze-Mijn excuses voor het feit dat ik Tentamens associeerde met een bepaalde leeftijd.
Bij deze-Mijn excuses dat ik niet in de gaten had dat je ruim 10 jaar draait of intensief met muziek bezig bent.

Maar daar gaat het niet over sneaky :V
Welliswaar heb ik dat meegenomen in mijn reply en zou dat aan kunnen passen maar ach..ik pretendeer eerlijk te zijn dus laat ik dan maar zien wat ik verkeerd doe.

groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
9-6-2005 00:00
en bejaarde is wel heeeel laugh :D laugh :D
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
9-6-2005 01:19
Fredje, ik waardeer het dat je mans genoeg bent om je excuses aan te bieden... en bij deze ook aanvaard. Gelukkig hoef je het niet altijd met elkaar eens te zijn, in het leven. wink ;) Hoewel ik je opmerkingen ABSOLUUT niet rielekst vond. Soit, fijne nacht nog!
Beauty hides in the deep
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
9-6-2005 01:20
Generatieconflict kennelijk opgelost.
Back on topic please.
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
9-6-2005 01:27
Damn, Syl, je gaat er bijna tussenuit.... maarre, moet je daarom je nachtrust zo verkl*ten??? laugh :D tsss wink ;)
Beauty hides in the deep
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
9-6-2005 13:28
Ok, excuses aanvaard van Fred, mag het ook wel als iemand de ballen heeft zijn excuses aan te bieden, voor de rest blijf ik van mening verschillen met Fred over het "underground" gebeuren, maar denk dat dat niet erg is. Gelukkig hebben we allemaal andere opvattingen in het leven en je hoeft elkaar niet altijd te overtuigen van standpunten.

Goed, voor mij in dit geval geldt ook, terug naar het topic.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
9-6-2005 22:01

mr_jows schreef:

Als je Johan Gielen een sul had genoemd, dan had ik dat met je eens geweest. Die gozer is namelijk echt arrogant en loopt overal op te zeiken.
Alleen is het in een echt een hardstikke aardige rustige (en volgens mij zelfs een ietwat verlegen) gezellige belg. De manier waarop iemand overkomt of zich gedraagt op het podium/"en public" hoeft niets te zeggen over de manier waarop hij in het echt is. Lekker belangrijk dat z'n mixtechniek niet bij de hoogste regionen hoort. Hij weet hoe hij het publiek naar z'n hand kan zetten EN hij weet hoe hij daar z'n centjes mee kan verdienen. Kudos!

PS: Er wordt vaak nogal grof gesproken over mensen in dit soort topics. Wellicht is het een optie in overweging te nemen dat we het over mensen hebben EN misschien zelfs in het achterhoofd te houden of we de tekst die geschreven wordt ook zouden schrijven als de persoon in kwestie tegenover je stond.

PS: Als je heel erg geleefd wordt (en bij mensen zoals Tiesto kun je je wellicht voorstellen dat daar absoluut sprake van is) dan kan ik me voorstellen dat zo'n select clubje mensen op een verder niet toegankelijk feestje BEST wel eens lekker kan zijn. Zie het maar een beetje als die bekende voetballer die het heerlijk vindt om af en toe een balletje te trappen met de jongens op de "hoek". Geen werkdruk maar gewoon even lekker terug naar de "roots" ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)