Forum > Off-Zone

Oud & Nieuw 2005!

(133 reacties. Pagina 6 van 14)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
7-12-2004 18:24
"Voorverkoop" is in Utrecht ook heel gangbaar. Zo gangbaar zelfs dat je niet alleen voor een club, maar zelfs voor de meeste normale kroegen kaartjes moet kopen. Hoewel dit laatste volgens mij meer een manier is om ongewenste gasten buiten de deur te houden, ben tot nu toe altijd wel binnengekomen in mijn stamkroegen.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
7-12-2004 18:28
Kroegen verkopen hier in A'foort ook allemaal kaarten.
Iedereen denkt natuurlijk nog even naar de kroeg, zo kan je het wel regelen.
Maarja als je regelmatig in bepaalde kroegen zit kom je er wel binnen hoor, gewoon vriendjes worden met personeel/eigenaar.
Verder komen normale stamgasten er zonder kaart ook niet in.
Die kaarten zijn niet ontzettend duur (eurootje of 5) maar als je dan van verschillende kroegen wilt en je weet niet eens zeker of het wel zo gezellig is op die avond dan is het toch wel een beetje zonde van je geld.
Darth Crossfader
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
7-12-2004 18:32
Dat is sowieso iets waar ik elk jaar van baal, voor spontane uitgaansplannen met een groep zijn bijna geen mogelijkheden meer. Je moet alles zo lang van tevoren afspreken om nog aan kaarten te komen. Kroeg komt meestal wel goed, maar flinke party is een hoop gemail en gebel met vrienden om duidelijk te krijgen waar "iedereen" heengaat en wie de kaarten regelt.

En dan de week voor oud & nieuw, begint iedereen ineens te switchen of op het laatste moment nog wat viavia te regelen.

Nee, laat mij maar lekker draaien die nacht. Gratis entree, gratis drankjes, gratis aandacht, voorkruipen bij de wc en minimaal 2 vierkante meter helemaal voor mijzelf alleen om op te staan dansen happy :) .
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
7-12-2004 19:59

sylvia schreef:

Dat is sowieso iets waar ik elk jaar van baal, voor spontane uitgaansplannen met een groep zijn bijna geen mogelijkheden meer. Je moet alles zo lang van tevoren afspreken om nog aan kaarten te komen. Kroeg komt meestal wel goed, maar flinke party is een hoop gemail en gebel met vrienden om duidelijk te krijgen waar "iedereen" heengaat en wie de kaarten regelt.

En dan de week voor oud & nieuw, begint iedereen ineens te switchen of op het laatste moment nog wat viavia te regelen.

Nee, laat mij maar lekker draaien die nacht. Gratis entree, gratis drankjes, gratis aandacht, voorkruipen bij de wc en minimaal 2 vierkante meter helemaal voor mijzelf alleen om op te staan dansen happy :) .
Kijk, en daar doe je het voor!

Goed bezig....
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
PetertyuhStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-9-2004
Laatste: 9-5-2014
Berichten: 76
8-12-2004 08:32
Ik ben hardstikke jalours op jou Sylvia. In de kroeg waar ik terecht zal komen (omdat de rest allemaal besloten is met 20 euri entree) voel ik me net een kip in een overvolle legbatterij. Alleen hebben die kippen het nog luxer, daar komt eten drinken automatisch langs wink ;)
Wannabe DJ (ik heb al 6 platen :-p)
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
8-12-2004 09:14
Naar alle waarschijnlijkheid ga ik met O&N een avondje (naja nachtje) de LJ uithangen in een tent in Zwolle. Lekker met een Pearl 2000 spelen, wat muntjes die ik nog over heb er doorheen jassen en nog geld verdienen ook! laugh :D Kortom, (bijna!) al mijn hobby's combineren! wink ;)
Beauty hides in the deep
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
8-12-2004 10:03

petertyuh schreef:

In de kroeg waar ik terecht zal komen (omdat de rest allemaal besloten is met 20 euri entree) voel ik me net een kip in een overvolle legbatterij.
Daarom vind ik het nooit erg om te draaien, ook al verdien ik er niets mee. Tijdens veel andere Oud & Nieuwfeesten ging ik gewoon lekker achter de bar werken wanneer er geen dj's nodig waren. Ik word altijd een beetje ongelukkig van te volgepropte tenten, weet me geen raad meer zonder bewegingsvrijheid.
MC PartyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-11-2003
Laatste: 27-9-2009
Berichten: 102
8-12-2004 18:11

Sjapper schreef:

Naar alle waarschijnlijkheid ga ik met O&N een avondje (naja nachtje) de LJ uithangen in een tent in Zwolle. Lekker met een Pearl 2000 spelen, wat muntjes die ik nog over heb er doorheen jassen en nog geld verdienen ook! laugh :D Kortom, (bijna!) al mijn hobby's combineren! wink ;)
Betalen voor je drinken terwijl je aan ut werk bent op oud&nieuw, jij bende gek sneaky :V Btw welke tent is dat in Zwolle ?
Nu ook schuimparty's ! ;-)
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
8-12-2004 21:02

MC Party schreef:

Betalen voor je drinken terwijl je aan ut werk bent op oud&nieuw, jij bende gek
laugh :D Wij hadden laatst een feestje waar we de hele avond met 4 consumptie bonnen zouden moeten doen. Gelukkig kwam er om de 5 minuten ongeveer (ongevraagd) een mannetje aan met 2 flesjes bier (terwijl we eigenlijk vrijwel niet drinken tijdens het draaien (ik zowiezo trouwens heel weinig)). Aan het eind van het feest stonden er zo'n 10 flesjes bier (vrijwel allemaal vol) achter ons wink ;) Dus aan het eind van het feest maar even via de nooduitgang leeg gegooit, anders staat het ook zo lullig wink ;)

Voor het hongerloon wat we kregen hoefden we het niet te weigeren, schijnt trouwens ook onbeleefd te zijn in die cultuur om te weigeren wink ;)
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
8-12-2004 21:09
Dit jaar (sinds 2 jaar) weer een feest met Oud & Nieuw in een dorpszaal voor 200 personen (dus standaard show). En een vergoeding welke mede afhankelijk is van de entree gelden (dus klein beetje prestatieloon). Moet alles een x proberen laugh :D

Ben trouwens niet zo'n voorstander van draaien met Oud & Nieuw. Laat mij maar lekker bij vrienden zitten en daarna stappen...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)