Forum > Algemeen Forum

Mixing Skills

(53 reacties. Pagina 6 van 6)
Moderator(s): Dré
WaypointStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 16-7-2013
Berichten: 134
14-12-2004 19:23

mr_jows schreef:

Waypoint schreef:

Ja okeej een backspin moet je zeker niet te vaak gebruiken. Ik kan dat niet eens, omdat dat niet kan met m'n cdj-20's razz :p!

Ik heb de cd van Daft Punk - Alive 1997 (dacht ik), nou daar wordt er ook lekker op gemixt hoor damn! shocked 8O
Studio mix jah! Dat is echt niet moeilijk hoor ;) Kan iedere mongool met twee armen en minimaal 3 vingers :D
Nou toevallig hoor je het publiek ook in de breaks meegillen/ reageren . Dus hij is wel degelijk live, tenzij ze dat er ook in de studio bijgeplakt hebben natuurlijkrazz :p....
Infected SoundsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2004
Laatste: 18-3-2008
Berichten: 295
14-12-2004 21:55
Het kán wel laugh :D
Thanx Dré !
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
15-12-2004 01:02
Nou stikt het op deze aardkloot van de mon....n met twee armen en minim drie vingers.
Daarom zijn er ook zo veel studiomixen,maar het is net zoiets als met DJ's.
Daar zijn er nog meer van met twee armen en minim drie vingers,maar o zo weinig die werkelijk wat betekenen.

Daar komt dat gezegde ook vandaan-er zijn meer DJ's dan kerken.
En ze lopen allemaal naar binnen maar een enkele vind daar zijn/haar verlichting.
Uiteindelijk zitten de meesten gewoon thuis achter hun dj setje en formuleren hele carrieres en ervaringen op een of ander forum.
Dan komt er zo'n opmerking voorbij als-DAT KAN IEDERE MONGOOL sneaky :V
Probeer dan in ieder geval het een gehandicapt mens te noemen dan ben je wat dat betreft al op de goede weg en hebb je weer s wat opgestoken op dit DJ forum.

met gezegende groet van Pater Fred
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
15-12-2004 02:50
Daarom zeg ik in plaats daarvan ook altijd..... een aap die een banaan kan pellen kan ook leren draaien wink ;)

En ach de meesten zullen inderdaad nooit iets betekenen maar het houd ze in ieder geval wel van de straat wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)