Drive-in show websites
(630 reacties. Pagina 58 van 64)Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 8-8-2013 19:11 |
Te roze? Die kleur is meer naar de paarse kant dan naar knalroze (tenzij je het over de discomeubels hebt). | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com | |
DjbirdieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 10-6-2004 Laatste: 18-10-2023 Berichten: 372 | 8-8-2013 23:19 |
Op de iPad ziet het menu er niet goed uit: screenshot | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 8-8-2013 23:30 |
Ok bedankt voor je moeite... zo te zien is het menu nog net te breed. Ik heb even een woordje weggehaald, lost dat het probleem op? | |
DjbirdieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 10-6-2004 Laatste: 18-10-2023 Berichten: 372 | 9-8-2013 00:42 |
Jep, nu is het menu netjes | |
BomdesStandaard Lid Uit: België Sinds: 28-3-2011 Laatste: 5-7-2020 Berichten: 1331 | 9-8-2013 07:39 |
YourLiVe schreef: Te roze? Die kleur is meer naar de paarse kant dan naar knalroze (tenzij je het over de discomeubels hebt). | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 9-8-2013 08:27 |
@Birdie, nogmaals dank voor je moeite. @Bomdes, jij ook bedankt voor je feedback maar daarin verschillen we dan van mening, ik vind het wel een mooie kleur paars. De statistieken zullen binnenkort wel uitwijzen wat de bruidspaartjes ervan vinden | |
BomdesStandaard Lid Uit: België Sinds: 28-3-2011 Laatste: 5-7-2020 Berichten: 1331 | 9-8-2013 08:54 |
des gouts et des couleurs he ;) ik zou misschien ook eens een versie proberen met het menu boven de afbeelding als je dit formaat wil aanhouden, voor mij blijft het verschil met de content te klein om echt een scheiding te hebben. wat mij ook opviel, maar niet heel fel stoort, is dat je thumbnail afbeeldingen een border radius hebben maar de lightbox? vergroting ervan niet. ook heeft het lightbox frame een witte kleur en het frame in je content een geel/gouden. ik zou dit uniform maken. | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 9-8-2013 09:57 |
bomdes schreef: des gouts et des couleurs he ;)Ik zou misschien ook eens een versie proberen met het menu boven de afbeelding als je dit formaat wil aanhouden, voor mij blijft het verschil met de content te klein om echt een scheiding te hebben. Ik vind het menu duidelijk genoeg aangezien dit een sterk afwijkende kleurstelling heeft ten opzichte van de rest van de content. Maar zoals met alles zullen de statistieken ook dit wel uitwijzen (als het aantal bekeken pagina's niet boven de 2 uitkomt zal ik jouw suggestie eens proberen).wat mij ook opviel, maar niet heel fel stoort, is dat je thumbnail afbeeldingen een border radius hebben maar de lightbox? vergroting ervan niet. ook heeft het lightbox frame een witte kleur en het frame in je content een geel/gouden. ik zou dit uniform maken. Vooruit dan Ik moet alleen nog even uitvogelen waar die witte achtergrond staat in de css, die kan ik zo snel niet vinden. | |
VascoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-4-2012 Laatste: 10-12-2021 Berichten: 241 | 9-8-2013 13:30 |
De layout verschilt per browser. Firefox o.a.: - Geen header foto - Ronde hoeken Internet Explorer o.a.: - Wel header foto - Rechte hoeken En tja paars/roze, persoonlijk vind ik de kleurstelling ook te zoet/vrouwelijk. Hoorde laatst n.a.v. een onderzoek van Maurice de Hond dat het juist de mannen zijn die graag willen trouwen en niet de vrouwen. Jawel, ik was ook verrast toen ik dat hoorde. Mannen zijn meestal niet zo van de roze wolken maar meer zakelijke communicatie. Het gaat uiteindelijk om de inhoud. Statistieken zijn leuk maar hoeveel echte klanten komen bij jou via de website lijkt mij veel belangrijker en dat ligt nog altijd aan de verstrekte informatie en minder aan het gebruikte kleurtje. | |
Van alles wat ik heb verloren, mis ik mijn geheugen nog het meest. | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 9-8-2013 14:39 |
Dat vreemd, hier ziet hij er in alle browsers identiek uit. Welke versie van IE gebruik jij? IE8 ondersteund namelijk nog geen ronde hoeken (maar ja dat vind ik niet zo boeiend). De slider is gewoon een standaard wordpress plugin (jquery). Doet het hier prima in Firefox. Het gaat inderdaad vooral om de teksten en de foto's, maar je wilt natuurlijk als webdesigner wel een bepaald sfeertje neerzetten (in dit geval romantisch, feestelijk, luxe), het moet een beetje professioneel overkomen en het moet onderscheidend zijn. Bovendien moet het mensen niet afschrikken, ze moeten immers wel even op de site blijven hangen om een aanvraag te doen en dus niet direct wegklikken. Daarnaast heb ik usability, SEO en conversiegerichtheid altijd in het achterhoofd als ik website bouw. Om dat te blijven optimaliseren gebruik ik de statistieken: hoe lang blijven mensen op de site, hoeveel pagina's bezoeken ze, welke pagina's bezoeken ze en hoe komen ze daar terecht, hoeveel mensen haken af op een bepaalde pagina enzovoorts. Als het echt alleen om de content zou gaan hadden we geen webdesigners nodig en kon iedereen gewoon zijn logo in de standaard template van zijn/haar CMS gooien. | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com |