Slechtste ervaring
(792 reacties. Pagina 58 van 80)Moderator(s): Dré
GoeieGastStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-4-2003 Laatste: 24-1-2010 Berichten: 696 | 10-10-2006 15:23 |
JeroenVDV schreef: GoeieGast schreef: Of makkelijker, alle gevolgschade. Kun je ook je kilometertjes enz enz enz nog gaan opschrijven.En om even wat te tonen: Transavia Algemene Vervoersvoorwaarden. Vervoerder is niet aansprakelijk voor indirecte, bijkomende of gevolgschade. Logitech softwaregebruik voorwaarden. BEPERKING VAN AANSPRAKELIJKHEID. LOGITECH OF HAAR LEVERANCIERS ZULLEN IN GEEN ENKEL GEVAL AANSPRAKELIJK ZIJN VOOR DE AANSCHAFFINGSKOSTEN VAN VERVANGENDE PRODUCTEN OF DIENSTEN, GEDERFDE WINST, VERLIES VAN INFORMATIE OF GEGEVENS, OF ENIG ANDERE SPECIALE, INDIRECTE, BIJKOMENDE OF GEVOLGSCHADE DIE OP ENIGERLEI WIJZE VOORTVLOEIT UIT DE VERKOOP VAN, HET GEBRUIK VAN, OF HET NIET KUNNEN GEBRUIKEN VAN EEN LOGITECH-PRODUCT OF -DIENST, ZELFS ALS LOGITECH VAN DE MOGELIJKHEID VAN DERGELIJKE SCHADE OP DE HOOGTE IS GESTELD. Enz. enz. enz. | |
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming. | |
Zero_bitStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-4-2006 Laatste: 27-11-2007 Berichten: 27 | 10-10-2006 23:58 |
over slechte ervaring gesproken, ik zou eens voor de buurtvereneging draaien bij het 800 jarige bestaan van borne, nee ik hoefde niks mee tenemen alles was geregeld. moet ik daar zijn om 12 uur zijn, kon ik de instalatie nergens vinden, half uur zoeken en vragen waar de zooi nou was/stond. komt er een SWB bus aanrijden met een of ander zelfgetimmerd meubeltje + 4x25w huis versterkertje en speakertjes waar de hele ophangrand van weggerot waren moest ik daarmee voor een dansvereneging draaien +- 300 man toeschouwers komen ze met gebrande en totaal verkrasde cd's aanzetten slaat de hele zooi elke keer weer over iedereen naar mij kijken valt ineens alles uit. een of andere mafkees had de stekker er tijdens het optreden ergens uitgetrokken omdat er veel ste veel aanzat en bla bla bla, zou iemand voor mij de stekker wel ergens insteken, 10 min later nog geen stroom zelf dr achteraan gegaan : zat die persoon rustig koffie te drinken . nog een paar keer gehad dat een cd het totaal niet dee, behoorlijk lullig staan ze daar klaar op het podium : ja eeeuhm de cd speler doet het niet begon het nog te regenen, nergens geen zeil te vinden, allemaal kartonen dozen eroverheen gelegd . maarja dit is niet echt goede reclame voor je eigen drive in als ze je op de site zien staan | |
V-power | |
SebasVDVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 9-2-2003 Laatste: 17-8-2016 Berichten: 1719 | 11-10-2006 00:03 |
Daarom zou ik ook gelijk omdraaien als de appaatuur niet op orde is. Niet dat het gelijk Pio/Dateq oid. moet zijn, maar er moet wel redelijk mee te mixen zijn. Zoals ik het nu lees kun je gewoon je 'werk' niet goed uitvoeren en het is funest voor je naam. Eerst vriendelijk vragen om deugdelijke apparatuur, kunnen ze dit niet leveren? Toch maar bedanken dan. | |
PartyfishStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 25-9-2002 Laatste: 6-1-2017 Berichten: 673 | 11-10-2006 00:39 |
Ja, ben ik het helemaal mee eens. Was ik niet eens aan begonnen. Je verkloot alleen je eigen naam hiermee namelijk. Ook al is de apparatuur niet van jou, dat maakt de mensen niets uit. | |
GoeieGastStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-4-2003 Laatste: 24-1-2010 Berichten: 696 | 11-10-2006 10:58 |
partyfish schreef: Ja, ben ik het helemaal mee eens. Was ik niet eens aan begonnen.Je verkloot alleen je eigen naam hiermee namelijk. Ook al is de apparatuur niet van jou, dat maakt de mensen niets uit. | |
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming. | |
Luc2366Standaard Lid Uit: België Sinds: 8-4-2003 Laatste: 15-6-2017 Berichten: 686 | 11-10-2006 11:51 |
Melo-G schreef: Gemakzucht, gewoon geen zin/tijd gehad om te testen. Ik ging er vanuit dat de set nog in goede conditie was, maar dat bleek dus niet zo te zijn.@Luc: in het contract staat dat de set speelklaar opgeleverd wordt, dat houd in incl. clip-limiters aan. Dat stond echter niet vermeld in het contract, is nu inmiddels gewijzigd. Setje is hoe dan ook bij hun kapot gegaan, dus die rekening krijgen ze echt wel. Ondanks clip-limiters die wel of niet aan stonden (staan bij ons standaard aan ivm het ontbreken van een externe limiter). Het contract is mijn houvast in dit verhaal, hierin stond duidelijk dat de set in goede staat opgeleverd wordt en ook zo terug hoort te komen. Is voor getekend, dus op dat punt kan ik terugvallen indien het meer juridisch gaat worden. 2/ heel simpel voor hun advokaat: zijn client mag er vanuit gaan dat jij als professioneel verhuurder minstens 1x/week dergelijke set verhuurd (en dus ondertussen al 1 à 2 keer op de baan is geweest). Je post hier zelf dat dat setje veel weg is, dat was zelfs al de dag nadien weer de baan op. ik zou zeggen: succes ermee! mijn algemene voorwaarden zijn ook 2 A-4tjes lang en ik heb het helaas/gelukkig maar 1x meegemaakt dat er zware schade was. Heeft me véél brieven, faxen, telefoontjes gekost maar ik heb uiteindelijk wel m'n centen gezien. NIET omdat mijn contract 100% waterdicht is, NIET omdat ik 100% kon aantonen dat de schade van dié klant kwam, NIET... maar enkel-en-alleen omdat "papa" er goed inzit en het voor hem peanuts waren | |
Luc2366Standaard Lid Uit: België Sinds: 8-4-2003 Laatste: 15-6-2017 Berichten: 686 | 11-10-2006 12:02 |
mijn kleine setjes K112/115 of K-112+sub durf ik nog wel eens wegzetten zonder te checken (spare-speaker genoeg liggen ), al de rest wordt binnenstebuiten gedraait voor ik ze het magazijn induw. dat kost idd tijd en moet gebeuren op een tijdstip dat ik meestal in m'n bed zou willen/moeten liggen maar da's een keuze die je zelf moet maken. hier staat nu wel een amp/mixer/cd-speler + alle mogelijke aansluitingen dus testen is gewoon plug-n-play | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 11-10-2006 15:29 |
zero_bit schreef: nee ik hoefde niks mee tenemen alles was geregeld. | |
YourLiVeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-5-2004 Laatste: 27-10-2021 Berichten: 1849 | 12-10-2006 16:08 |
Ik neem ook wel eens een eigen dj-setje mee zonder daar extra voor te rekenen (als het even kan wordt daar natuurlijk wel 50 euri extra voor geteld, zo'n setje is toch al gauw zo'n 2000 euro waard). Maar ik doe liever iets meer moeite voor niks dan dat ik me de hele avond sta te ergeren aan slecht werkende apparatuur... | |
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 12-10-2006 17:29 |
Precies. En het blijft altijd schipperen. Ik roep niet zomaar tegen een opdrachtgever dat degene bij wie ze licht en geluid hebben geregeld ruk-apparatuur neer gaat zetten, vooral niet als ik weet dat budget een rol speelt. Ben natuurlijk niet te beroerd om ze te waarschuwen als het spul "op het randje is", en als het echt niet kan dan zeg ik het wel, maar met name in dat eerste geval ben ik wel eens flexibel als het gaat om gratis meenemen van eigen mixer en spelers. (Verder dan dat ga ik niet, zodra er luidsprekers of verlichting bij moet, wordt er hoe dan ook betaald.) | |