Forum > Newbie Forum

cd speler skytec

(50 reacties. Pagina 5 van 6)
Moderator(s): Dré
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
20-7-2004 11:48

Dré schreef:

Bij een CD-speler in de budget prijsklasse? Laten we wel een beetje realistisch blijven SVP. 2 weken is netjes (alleen als hij toch al omgeruild zou worden dan had dat natuurlijk ook al direct gekund...).
Zoals ik het lees heeft 'de winkel' 'm 2 weken in bezit gehad voor ze tot deze conclusie zijn gekomen (de OP verteld er NIET bij dat het apparaat opgestuurd is geweest)

Is dat wel het geval, dan is 2 weken meer dan redelijk inderdaad.
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
20-7-2004 12:21
Ik zal wat duidelijkheid scheppen,... wink ;) De cd-speler is opgestuurd naar de "hoofdzetel" van België , daar gaven ze volledig hun fout toe (zij belden naar mij!) en gaven mij het goede nieuws dat ik een nieuwe kreeg en vandaag ga ik die halen. Ofdat ik nu een leenapparaat kreeg of niet; ik heb er niet naar gevraagd. En @ Sylvia: je hebt gelijk, het klinkt raar maar het KAN toch gebeuren dat er eens een fabricage fout is op 1 speler van de zovelen,... Maar ik ben er heel blij mee! Maar ofdat de service van skytec even goed is dat laten we even in het midden,... wink ;)

GRTS TOM
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 9489
20-7-2004 15:14
Mijn ervaring met verkeerde/kapotte/en slechte dingen van skytech:
Word mits in orginele staat en niet gebruikt, zo omgeruild.
als het een gebruikt app. is, dan word het onder garantie gerepareerd, maar daar heb ik geen ervaring uit de praktijk mee.

Ik denk dat hun Td niet echt groot is, en ze derhalve veel zaken gewoon omruilen.

Heb eens een hele partij speakon-pluggen gehad met een probleem,
kon gewoon terug en werd omgeruild.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
22-7-2004 09:10
Dan heb ik dus verkeerde info doorgekregen van de verkoper van IMG,... hij zei dat SKYTEC een van de slechtste services heeft van alle merken,...

excuseer mij hiervoor!

GRTS TOM
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 9489
22-7-2004 09:18
Ik denk als je het over slechte service hebt in de budged merken,
dat op dit moment Behringer en Gemini elkaar naar de kroon steken.

Of er moet inmiddels in de afgelopen paar maanden wat veranderd zijn waar ik geen weet van heb. dus houd me ten goede.

Maar de service van importeur is eigelijk niet het belangrijkste,
Veel belangrijker is de service van de detailist die je de spullen levert.
Daar begint het.
Vaak kan deze veel meer zaken voorkomen en oplossen,omdat deze meer gewicht in de schaal kan leggen bij de importeur. Dus zijn bereidheid maakt het grootste verschil.

Voorbeeldje: hoe gaat hij om met DOA's?
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
22-7-2004 16:11
en wat zijn DOA's ,...

GRTS TOM V
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
22-7-2004 16:37
Dead On Arrival.

Je koopt iets nieuw, stopt de stekker in het stopcontact en hij doet het niet.
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
22-7-2004 19:01
oooh, bedankt! wink ;)

GRTS TOM V
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
22-7-2004 20:51
En voor zoiets kan dan weer een RMA aan worden gemaakt:
Return Material Authorisation.

Maar da's voornamelijk bij de wat duurdere producten.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
23-7-2004 15:49
Bij DAP/Showtec werken ze ook met RMA's wink ;)
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)