Forum > Algemeen Forum

G-forze 2004 outdoor

(49 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
EinstijnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-2-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 166
26-5-2004 23:31

Boellie schreef:

Is idd wel grappig dat al die bedrijven van die outdoor domes maken voor de movingheads terwijl die dingen gewoon tegen water kunnen shocked 8O shocked 8O
Dus eigelijk zeg jij dat ik een moving head in de plomp moet kunnen zetten en er dan maar vanuit gaan dat hij het nog doet?
nou ik zal je dan uit die droom helpen... zo'n ding is dan wel stuk(geheid dat er weer uitzonderingen etc zijn, maar als je het letterlijk leest komt het zo over) en als hij aan staat kan hij ook niet tegen stromende regen.
soms zit het mee, maar meestal tegen
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
26-5-2004 23:40
Je hebt het sarcasme van Boellie's post niet mee gekregen. Hij zegt (volgens mij) EIGENLIJK het tegenovergestelde.

Sarcasme is een prachtige vorm van humor ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
27-5-2004 01:16
Zie dvd van britney spears: staat een studiobeam van HES vol in een watergordijn, ding blijft het doen razz :p
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
27-5-2004 20:31
sorry Cyber, ben je tot een ZO laag niveau gedaalt dat je de DVD van britney spears hebt? wink ;) razz :p
Lijkt mij ERG moeilijk.. (de heletijd je hand voor je ogen houden als ZIJ te zien is, en als je een overview ziet snel kijken.. laugh :D )
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
Dj largeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
Berichten: 220
27-5-2004 22:16
cyber ik heb effe voor je na gevraagd maar die tent was van convoi hijswerken www.convoi.nl misschien kun je eens bellen
Spectrum Drive-in Show
BoellieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 174
1-6-2004 18:59
Idd einstijn, het was met een hele grote knipoog bedoeld wink ;) laugh :D
vandaar ook [cinismemode aan][/cinismemode uit] er om heen gezet had..

Maar ik bedoelde juist dat het dom was om de MH in de regen te hangen, de spullen gaan wel niet zo heel snel kapot maar je moet het toch ook niet gaan opzoeken. en zoiezo een beetje MH fabrikant heeft wel een mooie outdoorbox/dome voor in het assortiment en anders zijn er nog altijd plasticzakken en gaffatape..

water en apparatuur is zoiezo altijd heel eng, lees in de post dat er een paar keer kortsluiting geweest is.. goh geen idee hoe dat toch kan.. maar maakt niet zo veel uit want alle spullen waren toch netjes geaard shocked 8O
(sarcasme wink ;))

p.s. als ik het zo lees vind ik het wel onverantwoord hoe het gegaan is, niet geaarde spullen.. lampen die vol lopen met water en truss die na het feest zelf bijna naar beneden komt lijkt mijn niet het meest veilige feestje voor de mensen die er werkte MAAR VOORAL DIE ER waren die avond..
gear: A&H Xone:32, 2*Akiyama Acura, Redsound Soundbite, Stanton Finalscratch 2.0, Ableton Live 5.2, Sennheiser HD-25, Syrincs M3
Dj largeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
Berichten: 220
6-6-2004 17:34
je overdrijft t wel een beetje heel erg en trouwens zo stom om de openingen die er zijn niet af te plakken met tape waren we ook niet

parren zijn sowieso waterdicht en movingheads ook als je rubbertjes gebruikt.
(je moet ze natuurlijk niet in een zwembad gooien maar dat is weer wat anders)

gooi t toppic maar dicht want om de hele tijd mensen te laten reageren hoe slecht t wel was en ze dr niet eens iets van gezien hadden heeft niet erg veel nut(t was als een fototopic bedoeld want de foto's die dr zijn gemaakt zijn echt wel de moeite waard)
Spectrum Drive-in Show
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
6-6-2004 20:08
AHUM!

Je hebt fotos laten zien, vraagt daarvan ons oordeel, en daaruit blijkt gewoon dat je veel dingen slecht geregeld had, en dat jij daar niet tegen kan tjah,
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
Dj largeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
Berichten: 220
7-6-2004 13:28
IK NIET!!!!!

ik was ook maar in loondienst
Spectrum Drive-in Show
BoellieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 174
14-6-2004 00:33
ja, srry dj large..

maar al was jij maar in dienst en niet de baas, dan nog moet je toegeven dat het niet echt goed was om spullen te laten verregenen..
en kortsluiting zal de opdrachtgever ook niet als extra lichteffect besteld hebben.

Je weet wat er fout is gegaan, geeft dit zelf aan en vraagt dan onze mening. dan is het ook wel handig dat wij echt onze mening geven en niet allemaal alleen maar; "goed gedaan joh" posten.

Ik persoonlijk vind, water/apparatuur/bezoekers gewoon een slechte combinatie
gear: A&H Xone:32, 2*Akiyama Acura, Redsound Soundbite, Stanton Finalscratch 2.0, Ableton Live 5.2, Sennheiser HD-25, Syrincs M3

Terug naar forum Reageer (zonder quote)