beatrix college schoolfeest
(43 reacties. Pagina 5 van 5)Moderator(s): Dré
GoeieGastStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-4-2003 Laatste: 24-1-2010 Berichten: 696 | 29-3-2004 21:17 |
Hoe laat je ook bent, hoe gestressed je ook bent, hoe groot de druk ook is, als je je eigen veiligheid (EN DIE VAN ANDEREN) niet voor laat gaan heb ik daar maar drie woorden voor: HEEL ERG DOM. | |
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming. | |
NiekStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-8-2002 Laatste: 10-7-2014 Berichten: 882 | 29-3-2004 22:35 |
Ok, zo is het dus wel goed geweest. Ik ben expres ff boos geworden om toch maar even onder de aandacht te brengen welke gevaren met dit klusje gepaard zijn gegaan. Alhoewel het nog steeds een foute beslissing blijft, snap ik ook best dat je dit toegezegd hebt. Maar ik wil erop blijven hameren: pas a.u.b. op waar je mee bezig bent! Je bent daro met gevaarlijk werk op nog gevaarlijker hoogtes bezig! Zorg ervoor dat je hobby leuk blijft en zonder problemen of ongevallen. Dan moet je show maar wat meer kosten door extra inhuren van statieven, of je moet de opdrachtgever maar eens een "nee" verkopen wanneer ie weer dergelijke constructies eist. | |
CyberDanceVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 18-6-2003 Laatste: 1-7-2020 Berichten: 1212 | 30-3-2004 02:48 |
Inderdaad helemaal mee eens. Stelletje statieven of 4 takeltjes inhuren kost de wereld toch ook niet... Spaart daarbij ook weer een hoop gepruts op locatie.. al die lampen nog met de ladder inhangen als de truss hangt... moet er niet aan denken . Maak ik toch liever wat minder winst en kan ik netjes doorwerken, dan wat aan zitten te prutsen. Maargoed, blijkbaar zijn er velen die er anders over denken heb ik al ingezien. | |
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2 | |
GoeieGastStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-4-2003 Laatste: 24-1-2010 Berichten: 696 | 30-3-2004 13:59 |
Als ik het goed begrijp wilde licht mensen met jouw appratuur iets doen? Ik laat anderen nooit iets tegen mn zin doen met apparatuur, en al helemaal niet met gehuurde apparatuur. Ik huur bijna altijd want ik heb zelf nauwelijks iets (inderdaad, veel praatjes, weinig apparatuur) en dan ben ik de enige die eraan kom en bepaal hoe of wat. | |
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming. |