Forum > Algemeen Forum

Drive-in

(43 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
DjjensStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-4-2004
Laatste: 15-5-2004
Berichten: 2
10-4-2004 17:50
hey het is mss belachelijk maar zo heb ik een naam voor mijn drive in show gevonden
discobar scooby doo ( ik ben van belgie en discobar beteknd drive in ) laugh :D
denk aan disney land of looney tunes en zo van die dingen!!! laugh :D laugh :D laugh :D zet je 5 uur voor de tv en je hebt een naam wink ;) wink ;) jullie denken weer rare belgen laugh :D haha

gr jens happy :) happy :) laugh :D
hey
Dieje.tkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2004
Laatste: 20-5-2004
Berichten: 66
10-4-2004 18:10
DieJe is een samenvoeging van mijn naam en de naam van de lj; ik ben diederik en de lj heet Jelle. en je spreekt het uit als D.J.
Je hebt mensen en je hebt DJ's
SkylightStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 13-6-2009
Berichten: 23
10-4-2004 19:10

djjens schreef:

hey het is mss belachelijk maar zo heb ik een naam voor mijn drive in show gevonden
discobar scooby doo ( ik ben van belgie en discobar beteknd drive in ) laugh :D
denk aan disney land of looney tunes en zo van die dingen!!! laugh :D laugh :D laugh :D zet je 5 uur voor de tv en je hebt een naam wink ;) wink ;) jullie denken weer rare belgen laugh :D haha

gr jens happy :) happy :) laugh :D
Sorry, maar heb je nog toevallig gekeken naar de datum van de laatste posting toen je besloot dit topic te kicken? bijna 15 maanden geleden, ik denk dat die jongens er ondertussen al wel uitzijn wink ;)
Voortaan misschien handig om eventjes te kijken hoe oud een topic is, want ik heb weer net het hele topic zitten lezen in de veronderstelling dat dit een nieuw topic was.
Wordt zonder inhoud geleverd.
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
11-4-2004 01:14
En wat minder vaak op de laugh :D en happy :) , wink ;) klikken kan ook geen kwaad (neem van mij aan, je gaat er niet dood van)
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)