Forum > Licht

Defecte printplaat Showtec PIXIE of MEX-150 ( moving head )

(42 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 292
21-1-2010 18:52
Forum lid Kevinos heeft ervaring met deze heads, misschien kan hij je ook nog helpen of tips geven....
SjoerdiejStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-2-2008
Laatste: 16-8-2018
Berichten: 176
22-1-2010 07:23

MG schreef:

Forum lid Kevinos heeft ervaring met deze heads, misschien kan hij je ook nog helpen of tips geven....
Hij heeft net iets andere, giant koppen. Deze zijn kwa printplaat totaal anders volgens highlite.
Momenteel werken ze nu alle 4 weer door de printplaat die ik heb ontvangen dus daar ben ik erg blij mee happy :)
Het enige probleem bij 1 head is de shutter, die reageerd niet meer goed zodra je de strobo functie gebruikt. Je hoort hem dan tegen de behuizing aantikken en blijft soms steken.
HES Hog IPC
AnthonyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-1-2005
Laatste: 25-4-2019
Berichten: 91
26-1-2010 21:18

zijkstra schreef:

MG schreef:

Forum lid Kevinos heeft ervaring met deze heads, misschien kan hij je ook nog helpen of tips geven....
Hij heeft net iets andere, giant koppen. Deze zijn kwa printplaat totaal anders volgens highlite.
Momenteel werken ze nu alle 4 weer door de printplaat die ik heb ontvangen dus daar ben ik erg blij mee happy :)
Het enige probleem bij 1 head is de shutter, die reageerd niet meer goed zodra je de strobo functie gebruikt. Je hoort hem dan tegen de behuizing aantikken en blijft soms steken.
Dat is je steppen driver van je shutter of kabel breuk.

Anthony,
Helaas de fun is er af.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)