Forum > Geluid

geluids installatie in een restaurant

(41 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
Sick2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-9-2007
Laatste: 8-1-2016
Berichten: 133
13-11-2009 15:39
Heb helaas twee weken plat gelegen door de mexicaanse griep.
Dus ben niet meer in het restaurant geweest.
Ikzelf ben er van overtuigd dat die dapjes dit wel aankunnen, standaard kroeg volume lijkt me geen probleem.
Ook kun je voor die prijs bijna geen miskoop doen naar mijn mening.
Verder kastjes waren gewoon hard plastic incl. ophangbeugels. Voelde naar mijn mening wel degelijk aan.
Heb eigenlijk geen slechte dingen aan de speakers kunnen zien, alleen de zonemixer is een waardeloos apparaat.

Wat ik me afvraag in je post is hoezo je vraagt of deze kastjes hufterproof moeten zijn?
Ik neem aan dat je ze ophangt en er daarna niks meer mee gaat doen?
Of bedoel je met hufterproof dat je de kastjes opengooit met mengpaneel vol in het rood en dat soort taferelen?

Dan durf ik er niks over te zeggen, geen idee hoe ze zich dan gedragen.

Mocht je nog iets beter geluid willen hebben dan kun je er eventueel nog een subje bij zetten.
insomnia
Dj FlashlightStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2003
Laatste: 22-12-2022
Berichten: 202
13-11-2009 17:30
Ik had het puntje hufterproof niet echt goed uitgelegd, dit bedoel ik op 2 manieren. Aan de ene kant de behuizing, mocht er eens iets tegen aan komen. (het is een lokaal waar zo afentoe tenten worden gedroogd etc.) Maar ook mocht er eens iemand in het rood draaien, dat het niet gelijk einde oefening is. Als ik dit zo hoor dan moet ik deze speakers maar in het plan zetten en de groep in gooien. Subje is (nu nog) geen budget voor, dus dat dan pas later.

Ps, Bedankt voor je reactie en beterschap !
ja...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)