Dit is toch zeker niet verantwoord?!?!
(43 reacties. Pagina 5 van 5)Moderator(s): Dré
Wesley vd HStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-11-2002 Laatste: 23-11-2014 Berichten: 397 | 2-7-2003 10:46 |
Ehh ik heb denk ik ooit zijn site gezien want ik kan me nog herinneren dat iemand zij dat hij beter serieuze foto's kon gebruiken omdat anders de toekomende klant hun als een stel grappenmakers ziet. En wat blijkt er : ze zijn het ook (geen leuke grap maarja) Ik weet zeker dat als rinus ooit op een feestje komt en hij ziet zoeits staan dat hij ales mee begint af te breken (rinus kenende (van het forum dan)) | |
PartyfishStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 25-9-2002 Laatste: 6-1-2017 Berichten: 673 | 2-7-2003 12:23 |
Ja, dat hebben ze hier tegen mij ook gezegt. Maar zelfs ik ga mijn truss niet zo krom de lucht in helpen. Ik ben dit dus niet (gelukkig) Groeten, Maarten | |
IdeedeluxeStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 4-6-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 853 | 2-7-2003 17:20 |
Hallo, Ik vind dat schakelbord voor de eigen veiligheid van de drive in show ook niet mis. Iedere keer als je zo'n schakelaar overhaalt springt er een klein vonkje over, er zal maar iets gebeuren, bijvoorbeeld schakelaartje stuk ( niet de meest stevige dingen ) en je staat onder stroom. Ik heb het overigens al eens eerder gezien, een "drivein show" van een aantal jochies van 13, waarbij het schakelbord een wijnkistje was waarin ze een aantal installatiedraden bij elkaar gedraaid hadden en ook van die schemelampschakelaars gebruikten. Hun lichtstatief was overigens een soort waslijnpaal gemonteerd op een wiel van een boerenwagen. Er zijn dus meer "dare-devils" actief ! John | |
I am a TimeDriver! | |
RoeltjeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-1-2003 Laatste: 30-9-2015 Berichten: 505 | 2-7-2003 17:27 |
Zo's soort schakelpaneel hebben wij ook gehad... achteraf hebben we zoiets van... omfg, waar waren we mee bezig :) | |
vaj-ta-lie-tie |