Hoe neem je een set op via de pc
(45 reacties. Pagina 5 van 5)Moderator(s): Dré
FrontStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-2-2004 Laatste: 8-2-2004 Berichten: 1 | 8-2-2004 15:05 |
heb gelijkaardig probleem, tijdje terug werkte ik met Creative Live Player Platinum waarmee ik heel handig kon opnemen van minidisk nr .wav , .mp3 , ... (en omgekeerd ook natuurlijk). Ondertussen door omstandigheden moeten overschakelen nr P4 waarvan moederbord niet compatibel is met die geluidskaart -> vraag is nu hoe opnemen (welk programmatje enzo) van minidisk nr .wav,... (er is een SPDIF (IN en OUT) (digitaal dus, optisch) voorzien maar zou ook analoog kunnen dacht ik... Any help please? | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 9-2-2004 02:22 |
Gebruik gewoon je onboard soundcard -> Neemt net zo best op als iedere andere geluidskaart en scheelt vaak een hoop gelazer. | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
AtiStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 31-12-2003 Laatste: 17-8-2004 Berichten: 3 | 5-3-2004 16:29 |
het is mij gelukt om de mixer aan te sluiten op de Line-In ingang van de geluidskaart en ik hoor ook het geluid van de mixer op mijn computer uit de computerspeakers, alleen als ik dan Soundrecorder gebruiker (XP) om een stuk op te nemen en ik speel het opgenomen bestand af, dan hoor ik alleen een ruis met op de achtergrond zachtjes de muziek??? Iemand enig idee wat ik verkeerd doe? (alle volume instellingen van windows staat open en op maximaal) | |
Tribal ChefStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-11-2003 Laatste: 28-9-2009 Berichten: 543 | 5-3-2004 16:37 |
ati schreef: het is mij gelukt om de mixer aan te sluiten op de Line-In ingang van de geluidskaart en ik hoor ook het geluid van de mixer op mijn computer uit de computerspeakers, alleen als ik dan Soundrecorder gebruiker (XP) om een stuk op te nemen en ik speel het opgenomen bestand af, dan hoor ik alleen een ruis met op de achtergrond zachtjes de muziek??? Iemand enig idee wat ik verkeerd doe? (alle volume instellingen van windows staat open en op maximaal)Ga naar opties (in je volumeregeling) en druk op eigenschappen, hier kun je de opname instellingen laten weergeven. | |
PimWStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-4-2003 Laatste: 15-12-2010 Berichten: 207 | 5-3-2004 19:28 |
En zet het line-in volume niet te hoog! Zo voorkom je dat de kanalen van de line-in en de line-out gaan 'lekken', hetgeen een lelijk geluid tot gevolg zou hebben... | |
DesconStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-7-2002 Laatste: 20-4-2009 Berichten: 179 | 6-3-2004 16:23 |
Reind schreef: Gebruik gewoon je onboard soundcard -> Neemt net zo best op als iedere andere geluidskaart en scheelt vaak een hoop gelazer. | |