Forum > Muziek

Openings nummers

(96 reacties. Pagina 5 van 10)
Moderator(s): Dré
BergambachtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-7-2003
Laatste: 16-1-2005
Berichten: 163
16-7-2003 17:46

DJRo-Meo schreef:

op een beedje echt dans feest waar de mensen komen voor de Trance ofzo open ik meestal met Push - The Anthem en op een wat meer commercieel feestje waar ik om 11 uur moet beginnen begin ik meestal met Sensation Megamix White Edition dat is zo'n lkkre tekst intro en dan begint hij gelijk met Tiesto - Lethal Industry en dan eindig ik meestal bij het 5e nummer Faithlles - Insomnia en daar zijn ze altijd wel tevreden over...en meestal MEER dan tevreden razz :p
Ik vind het altijd erg gevaarlijk om gewoon 5 nummers van een kant en klare mix-cd te draaien. Een beetje dance-kenner zal die cd ongetwijfeld herkennen. Ze huren een DJ om leuke muziek te draaien. Als die dan een cd'tje opzet, hadden ze dat net zo goed zelf ook wel kunnen doen.
Maar zo denk ik erover natuurlijk....
Keep the Inspirit alive...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
16-7-2003 20:43
Het is Tijd (Hazes), of heel traditioneel "Hoogste tijd" (Carell)
Worden altijd uit volle borst meegezongen.
Auww.
Jij liever dan ik razz :p razz :p razz :p

Even zonder gekheid, zo zal het vast zo her & der ook wel gaan in het Utregse, maar wanneer mensen mij bellen en laten merken dat ze dit echt leuk vinden, dan stuur ik ze vriendelijk verder naar een collega dj. Dat voorkomt in ieder geval dat ik dingen ga draaien waar ik het heel erg zwaar mee zou krijgen (en da's niet eens zo heel snel het geval, ik geloof niet in het aan het publiek opdringen van mijn fantastische muzieksmaak) of erger nog, zou gaan weigeren (die heb je ook nog, klusje aannemen en dan ter plekke zeggen dat je écht geen Paradise by the Dashboard Light gaat draaiuh.)
RitscheStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2002
Laatste: 16-8-2015
Berichten: 129
16-7-2003 20:57
Ik heb eens zelf een intro gemaakt voor een dj contest. Als ik in de club sta bouw ik rustig op want om 22.00 is er nog een hond (ik draai Trance & Hardtrance).
Mooie vrouwen zijn niet lelijk
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 9489
16-7-2003 22:32

sylvia schreef:

Auww.
Jij liever dan ik razz :p razz :p razz :p
Ach, ik heb maar één streven:
De klant moet het naar zijn zin hebben.
dus als je denkt, daar heb ik geen zin in (De oubollige muziek wink ;) )
kan je het altijd aan me doorstoten, ik vind alles leuk, zolang ik maar niet van die extreme dance of house de hele avond moet draaien.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
17-7-2003 10:52
Als drive-in DJ moet je gewoon alle genres draaien... wat de mensen willen!
SB1Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-7-2003
Laatste: 31-10-2008
Berichten: 23
17-7-2003 21:48
Chris Liebing - Intruder
super intro!!!!!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
19-7-2003 21:36
Als drive-in DJ moet je gewoon alle genres draaien... wat de mensen willen!
Eens! Heb gisteren gedraaid op een bruiloft in Wageningen, wilde het paar graag de openingsdans doen op "omarm" van Blöf. Ai, veeeeeeeeel te langzaam, dacht ik, maar met een volgspot vanaf het plafond op het stel en langzaam maar zeker alle roze parren die ik in die zaal kon vinden aanschuiven kwam best wel super over. Goede sfeer gezet, gassen, hele avond verder lol gehad met die mensen. happy :) happy :) happy :)
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
20-7-2003 12:12
Paul van Dyk - Nothing but you vind ik een best mooie en goede plaat, wel de orginele club mix. happy :)
DJRo-MeoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-5-2003
Laatste: 3-5-2005
Berichten: 35
28-7-2003 12:44

Bergambacht schreef:

DJRo-Meo schreef:

op een beedje echt dans feest waar de mensen komen voor de Trance ofzo open ik meestal met Push - The Anthem en op een wat meer commercieel feestje waar ik om 11 uur moet beginnen begin ik meestal met Sensation Megamix White Edition dat is zo'n lkkre tekst intro en dan begint hij gelijk met Tiesto - Lethal Industry en dan eindig ik meestal bij het 5e nummer Faithlles - Insomnia en daar zijn ze altijd wel tevreden over...en meestal MEER dan tevreden razz :p
Ik vind het altijd erg gevaarlijk om gewoon 5 nummers van een kant en klare mix-cd te draaien. Een beetje dance-kenner zal die cd ongetwijfeld herkennen. Ze huren een DJ om leuke muziek te draaien. Als die dan een cd'tje opzet, hadden ze dat net zo goed zelf ook wel kunnen doen.
Maar zo denk ik erover natuurlijk....
ja heb je opzig wel gelijk in maar je zou het kunne vergelijken met een apres ski cd die nummer worden mar 45 sec. gedraaid ongeveer en bij me kaar duren die 5 nummers netzolang als een nummer en het is gewoon om de mensen btje los te krijgen want daarna ga ik gewoon op me eigen manier verder
Just Be!
RickEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 7-5-2005
Berichten: 118
28-7-2003 13:45

Reemski schreef:

Ooit eens zelf een hele intro in elkaar gezet voor een avond..

Moest draaien in een Discotheek voor een apres-ski avond. Dus hop beginnen: lichten gedimt, beetje strobo af en toe..

Lekker lang het geluid van ongure bergwind, beetje berggeiten er door heen. Grote luchthoorn!! BAM licht aan.. En dan...: GOEDENAVOND
Dat stukje zou ik wel is willen horen.
Ik ben zelf ook bezig met zoiets te maken maar het lukt niet echt
Kan je dit online zetten ofniet
Alvast bedankt
Forever Today

Terug naar forum Reageer (zonder quote)