Forum > Licht

Vraag Lichtprogamma Freestyler

(41 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
LJ D!voyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2006
Laatste: 7-10-2011
Berichten: 24
11-11-2008 15:30

dj mento schreef:

LJ D!voy schreef:

...maar daar heb je een aparte file voor die je kan downloaden.
Deze werkt echter niet bij mij geeft een bestand aan die hij niet kent (onbekend bestand).
Weet iemand hoe dit moet?...
Je moet eerst freestyler openen en dan naar External control ->MIDI en dan import file, en daar je file openen.
Dit heb ik gedaan maar als je op import drukt kan je enkel een .fms bestand openen.
Terwijl het bestand wat je dowload van de fs site een .syx bestand is.

En is er iemand die deze combinatie gebruikt?
Ik hoorde namelijk dat je soms nog wel eens last hebt van vertraging tussen de bcf en het programma.
En als je nou net een flash button instelt lijkt me dat zeer irritant.

Voor de duidelijkheid ik heb de BCF-2000 nog niet zelf maar wil dit eerst even weten voordat ik hem aanschaf.
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
11-11-2008 16:03

pimmo schreef:

abnpranger@home.nl schreef:

Ligt het aan mij of kan ik zowel in de offline files geen showmaster file vinden als wel in fora van fs. Hebben jullie een idee waar ik die file verder kan zoeken?
Showmaster is niet te gebruiken als midi-controller, zoiets zag ik laatst op het forum van FS zelf staan.
Een showmaster werkt bij prima als midi controller. De faders werken nog niet, dat ligt inderdaad denk ik aan de showmaster zelf, maar de knoppen werken wel, en als je toch een showmaster hebt staan en handig programmeerd werkt dat al een stuk beter.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)