Forum > Geluid

Skytec versterker JBL boxen

(46 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
12-6-2003 23:40
Wow... Dus vanaf de PRO versie ontploffen ze niet bij het eerste beste foutje. Is er dan ook nog een PRO PRO versie die wellicht een limiter heeft? Of een PRO PRO PRO versie met enige instelmogelijkheden ter bescherming van speakers???

Hou toch eens op met die kutmerken. Ik kan er bijna depri van worden.
nou nou wat een agressie wink ;) mijn pa2100 leeft anders wel gewoon nog hoor, of zou dat komen omdat ik hem letterlijk 1 x op een feestje gebruikt heb laugh :D , en toen kon ik er een ei op bakken zo heet, (maarja wist ik veel dat als je 3 boxen per kanaal er op aan sluit dan je dan op ~2 ohm draait of wat het is wat meer) whaha eerst link kanaal der uit, even later rechter kanaal eruit, maaaar toen deed de linker het weer dus toen de linker weer aan whaha lekker zooitje was dat toen happy :)
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
Berichten: 2195
12-6-2003 23:49

Dré schreef:

Als je nou echt waar voor je geld wil hebben: Kap eraf, stekker eruit en met een grote groep om de versterker staan. Leuter uit de broek en pissen maar.

Kijk, da's een pisbak!
nee man, stekker erin laten. zal ze leren die skypech klanten.

skypech is een leuke versterker, maar niet voor het doel waarvoor ze "ontworpen" zijn.
ze spelen goed op oude philips speakers uit het jaar kruik!!

(uit ervaring wink ;) )
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
13-6-2003 18:02
Hahaha... oke: ik weet dat Skytec niet echt goed is (beter: slecht!) maar ik wil die versterker toch graag houden...

Even over het berichtje van nijhuisr: De eerste vraag: nee, de versterker slaat alleen af met een tamelijk zware box erachter. Bij een enkele piezo-hoorn of GEEN luidsprekerbox aangesloten doet hij het. Wel hoor je in die Piezo luidspreker GEEN muziek, ook alleen gebrom. Tweede vraag: weet ik niet, het is een vrij simpele versterker waarin iedere beetje elektrocien in zou kunnen werken. Ook zijn het allemaal simpele dingen die erin zitten. Een groot koelblok en een vrij klein printplaatje. Maar er steken twee grote condensators uit en twee kleine printplaatjes die rechtop (omhoog) steken waarop fijner soldeerwerk zit.

En ja: het lijkt wel of er een relais uitschakelt. Dit is echt KL*TE!!!

Ik ben ook eigenlijk pas een beginner: en ze zeggen wel mooie lampen, geen versterker. Maar van licht heb ik ook brak weinig. En toch lijkt het me geen oneven versterker als die het doet. En tot die tijd kan ik sparen voor mijn Crown versterker. Dus ik MOET hem eigenlijk wel repareren of LATEN maken. Ook nogmaals is er binnenin niets zwart/bruin of verkleurd of verbrand en ruik ik ook niets vreemds. De ventilator draaid ook normaal. WEL had ik toen ik hem kocht dat als je de potmeters op 0 (nul) zetten dat je dan gepiep door je speakers hoort, maar d8 dat dit normaal was...

Nog reacties of hulp?

MVG Edie
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
13-6-2003 18:20
kan inderdaad wel zijn dat als je de pot`s volledig dicht draait, dat er gepiep/gebrom uit komt is bij mij ook zo
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
13-6-2003 18:22

speakerfreak schreef:

kan inderdaad wel zijn dat als je de pot`s volledig dicht draait, dat er gepiep/gebrom uit komt is bij mij ook zo
Hier ook, welkom bij de Skytec Club laugh :Dshocked 8O
(( ik hoop dat ik er binnenkort Onderuit kan ... ))
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
Berichten: 2195
13-6-2003 21:36
gepiep en brom bij dicht gedraaide pots? das nie goe!!
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
14-6-2003 01:06
Dat dacht ik dus ook... Maargoed: morgen (zaterdag) word hij webgebracht en zou Maandag weer klaar zijn. Ik hoop dat hij het dan weer doet. Iniedergeval allemaal bedankt voor de reacties!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)