Forum > Newbie Forum

Beginnen met DJ-en

(48 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
15-5-2007 17:15

palmboompie schreef:

maar als 2dehands hier op new-line wel goede spullen zijn
Houd je er wel rekening mee dat New-Line niet verantwoordelijk is voor de spullen die via dit forum worden verhandeld? Maw het feit dat je apparatuur hier aangeboden ziet, houdt niet PER DEFINITIE in dat de gear 100% in orde is.

Wél is het zo dat vrij veel forumleden elkaar via New-Line tot op zekere hoogte "kennen". Na verloop van tijd weet je dus aan wie je iets hebt en aan wie niet.
Daarnaast houden de moderatoren, voor zover mogelijk, een oogje in het zeil en wanneer de indruk bestaat dat iemand niet eerlijk te werk gaat, kan er actie worden ondernomen.
Echter feit blijft dat de handel en wandel via het tweedehands forum in de eerste instantie de verantwoordelijkheid van de leden zelf is.
PalmboompieStandaard Lid
Sinds: 12-5-2007
Laatste: 2-7-2007
15-5-2007 17:19

Sylvia schreef:

palmboompie schreef:

maar als 2dehands hier op new-line wel goede spullen zijn
Houd je er wel rekening mee dat New-Line niet verantwoordelijk is voor de spullen die via dit forum worden verhandeld? Maw het feit dat je apparatuur hier aangeboden ziet, houdt niet PER DEFINITIE in dat de gear 100% in orde is.
Dat snap ik wel

sylvia schreef:

Wél is het zo dat vrij veel forumleden elkaar via New-Line tot op zekere hoogte "kennen". Na verloop van tijd weet je dus aan wie je iets hebt en aan wie niet.
Daarnaast houden de moderatoren, voor zover mogelijk, een oogje in het zeil en wanneer de indruk bestaat dat iemand niet eerlijk te werk gaat, kan er actie worden ondernomen.
Dat bedoelde ik. Dat het over het algemen hier wel goed gaat.

sylvia schreef:

Echter feit blijft dat de handel en wandel via het tweedehands forum in de eerste instantie de verantwoordelijkheid van de leden zelf is.
vrij logisch toch?
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
15-5-2007 18:56
Allemaal logisch, maar niet op te maken uit je eerdere reactie dat je dit in de gaten hebt, vandaar.
PalmboompieStandaard Lid
16-5-2007 16:49

Sylvia schreef:

Allemaal logisch, maar niet op te maken uit je eerdere reactie dat je dit in de gaten hebt, vandaar.
o sorry.
weer aan iedereen:
maar kan ik als ik 2dehands ga. beter dezelfde producten (als ik eerst van plan was nieuw te kopen) kopen. en de rest in cd's investeren. of betere producten maar dan tweedehands
Philip_JanssenStandaard Lid
Sinds: 13-10-2003
Laatste: 9-3-2013
16-5-2007 22:06
In muziek zul je, vroeger of later, moeten investeren. Maar als ik heel eerlijk mag zijn, draai ik thuis hoofdzakelijk met verse MP3tjes welke ik op een cd zet. Als ik de deur uit ga, dan zorg ik wel dat ik het nummer of het album gekocht heb. Dus mocht je voorlopig lekker vanaf je slaapkamer draaien, dan zou ik eerst investeren in goede apparatuur, dan je stijl (muziek smaak) ontwikkelen en dan muziek kopen die je ook echt leuk vind om te draaien.
Nooit zo maar iets aannemen tenzij het een fooi is!
PalmboompieStandaard Lid
17-5-2007 08:14

Philip_Janssen schreef:

In muziek zul je, vroeger of later, moeten investeren. Maar als ik heel eerlijk mag zijn, draai ik thuis hoofdzakelijk met verse MP3tjes welke ik op een cd zet. Als ik de deur uit ga, dan zorg ik wel dat ik het nummer of het album gekocht heb. Dus mocht je voorlopig lekker vanaf je slaapkamer draaien, dan zou ik eerst investeren in goede apparatuur, dan je stijl (muziek smaak) ontwikkelen en dan muziek kopen die je ook echt leuk vind om te draaien.
ok bedankt. want ik heb ongeveer 1.8 dagen aan mp3-tjes dus dat moet wel lukken razz :p
PalmboompieStandaard Lid
20-5-2007 16:58
ik denk dat ik er wel uit ben.
nu maar doorgaan met sparen laugh :D
Philip_JanssenStandaard Lid
Sinds: 13-10-2003
Laatste: 9-3-2013
20-5-2007 17:01
En waarvoor ga je sparen? Nu we je geholpen hebben, willen we natuurlijk ook weten wat je gaat doen wink ;)
Nooit zo maar iets aannemen tenzij het een fooi is!
PalmboompieStandaard Lid
23-5-2007 06:16
mixer
hoofdtelefoon
cd-speler

en dan naar de rommelmarkt na een tijdje

€ 159,- + € 399,- + € 49,- = € 607,-

Terug naar forum Reageer (zonder quote)