Alleen voor elektronica experts, graag raad bij lichtsturing
(41 reacties. Pagina 5 van 5)Moderator(s): Dré
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 21-6-2003 18:20 |
Dré schreef: Ik zou dit dan ook ASAP veranderen als ik jou was.Een harting iederekeer openschroeven en de draadjes verwisselen is ook heel wat werk. Met die banaantjes (die ik nog had liggen) kan ik ff lekker expirimenteren. Als het helemaal ok is komen er hartings. Zeker weten. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 21-6-2003 23:44 |
Wat ik nog zeggen wou.... De bananeplugjes komen niet na een draaiavondje er uit hoor; Dit is een binnenkabel van het systeem. De bananen zien nooit het "daglicht" het zit in de case, en daar blijven ze zitten. Aan die 2x 18 adertjes multikabels zitten weer twee stage blocks waar alle stopcontakten en diverse hartings voor de licht en effect balken op zitten. Deze kunnen we achter ons neer leggen, en dan gaan er slechts twee dikke draden vanuit de licht regelkast naar achteren. Alle multikabels van alle parren en effecten liggen ons dan niet in de weg, want die liggen aan de zijkant van het tonneel, of achter ons. Hoop dat het zo iets duidelijker is. Want ik moet er niet aan denken dat ik iedere keer al die banaantjes moet los halen Hoop dat het zo iets duidelijker is. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. |