Forum > Off-Zone

koninginnedag

(66 reacties. Pagina 5 van 7)
Moderator(s): Dré
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
30-4-2006 20:16

calipso schreef:

Dacide schreef:

uiteindelijk in bed beland bij een mooie dame laugh :D
foteau wink ;) ?
u wished ;)
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
Bassie RassieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2006
Laatste: 21-3-2016
Berichten: 189
30-4-2006 20:37
jammer dat ze de film niet hebben opgenomen maar zoals altijd zijn er foto's
happy :)
Freelancer in de noordelijke provincies
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
30-4-2006 21:32
Zo, net wakker van het klusje uit Leiden, wat een feest gisteravond!

Setje backline af moeten leveren voor PPM, van tevoren bekend dat het een 'moeilijk bereikbare locatie' was. Komen we daar, wordt het of 3 meter traplopen, of 250 meter over hout lopen en vervolgens alle kisten 1 meter omhoog tillen, of onze eigen manier:

de band zou op een drijvend plateau gaan spelen, dus zijn we met een ander drijvend plateau over het water naar de kade gegaan, hebben we alle kisten op dat plateau gereden dmv de ramp, teruggevaren naar het andere plateau, daar alles over geladen en vervolgens opgebouwd. Afbouw precies hetzelfde. Toen het eenmaal stond, was het ook goed en is het een erg gave avond geworden (kade's vol, boten vol, en maar springen met z'n allen op 'liquido'..)

Helaas geen foto's, misschien dat ze op de site van de locatie komen.
Vergeet niet te lachen
BarbaraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 30-9-2009
Berichten: 439
30-4-2006 21:37

Dj Mark schreef:

Helaas geen foto's, misschien dat ze op de site van de locatie komen.
wordt aan gewerkt!
Potverdorie
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
30-4-2006 21:44
Black-line van MA? Want dan zou ik volgaarne wat foto's zien / ontvangen. Bijzonder geinteresseerd in die serie vandaar.
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
30-4-2006 21:57

yoghurt schreef:

Black-line van MA? Want dan zou ik volgaarne wat foto's zien / ontvangen. Bijzonder geinteresseerd in die serie vandaar.
Backline, simpelweg de instrumenten, mengtafels, kabels, enz. We konden zo inprikken op de SA set van het PA bedrijf wat al aanwezig was en de lichtset was er ook al.
Vergeet niet te lachen
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
30-4-2006 23:15
Oops! Gevolg van slaapgebrek gecombineerd met een toefje dyslexie maakt deze voortreffelijke fout compleet. Walking true the hall of shame ashamed :$
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
30-4-2006 23:17

Bassie Rassie schreef:

jammer dat ze de film niet hebben opgenomen maar zoals altijd zijn er foto's
happy :)
Jammer dat er geen fotos zijn van de 'neem een man en een vrouw uit het publiek die zich sexy voelen en laat ze sexy dansen' act. Jammer genoeg voelde die vrouw zich iets te sexy en ging zon beetje alles uitsad :( En toen werd er ineens heel snel gereageerd en switche ze naar een andere camera waar je weer helemaal niks op zaglaugh :D
Soms..
MisterBoemStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2005
Laatste: 26-3-2009
Berichten: 111
1-5-2006 00:16
Opzich weinig gedaan wat met de Queen te maken heeft (of tog wel?) Donderdag begonnen in de stadsporthal in Tilburg met het bouwen voor een benefiet concert Tilburg voor Tuzla, s'ochtens vroeg erin'en s'nachts om 4 weer weg. Volgende dag s'middags opweg naar de borchland hallen in Amsterdam voor Hellbound, nog even de laatste puntjes op de i zetten en show draaien. Daarna weer naar huis om de volgende dag terug te keren naar Amsterdam ditmaal de Heineken music hall, waar luxuruch was, daar show gedaan in de blue area. Daarna weer naar huis en slapen, nu weer rust.

Hier nog wat foto's

luxuruch (blue box)
Hellbound (na de show)
Tilburg voor tuzla (school project)
Bas is een gitaar, Sub is een kast waar lage fq uit komen!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
1-5-2006 03:27
Ik had voor het eerst sinds 5 jaar helemaal niks met zowel koninginnenacht als dag....... geen feestjes, hoefde nergens te draaien, geen beloftes..... niks.

Ik heb lekker een film gekeken en ben om 1 uur mijn bed in gerold om vanmiddag als enig fris persoon op mijn werk te verschijnen. Heb ik wat gemist? Ik denk het niet, ieder jaar weer hetzelfde domme volk wat zichzelf een stuk in zijn kl*ten zuipt en vervolgens lastig gaat doen... nee ik pak volgend weekend wel weer een feestje om te draaien. ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Afgesloten topic