Forum > Licht

Vraagje over een hazer

(52 reacties. Pagina 5 van 6)
Moderator(s): Dré
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
18-3-2007 20:45

Mifex schreef:

Ja dat heb ik al gedaan, en bij producten staat geen JEM Technohaze meer alleen die oudere series!
Neehoor,

JEM TechnHaze handleiding

(Gewoon naar Support, Smoke, TechnoHaze bladeren).

Op de 2e sheet zie je staan "Fluids suitable for this machine: JEM Pro-Haze".
Light Image
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
18-3-2007 20:51
Ah, ik ging via products en zo zie je hem niet.

Duidelijk dus, haze vloeistof.. dus dan neem ik aan dat elke andere ter strengste verboden is? of moet ik aannemen dat ik dan niet het gewenste effect krijg maar dat ie het wel gewoon doet, en ook blijft doen razz :p
I Love House Music!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
18-3-2007 20:58

Mifex schreef:

Ah, ik ging via products en zo zie je hem niet.
Daarom moet je voor support-manuals ook altijd naar support gaan, en niet naar productpagina's. Die geven namelijk het huidige aanbod weer razz :p
Duidelijk dus, haze vloeistof.. dus dan neem ik aan dat elke andere ter strengste verboden is? of moet ik aannemen dat ik dan niet het gewenste effect krijg maar dat ie het wel gewoon doet, en ook blijft doen razz :p
Tja, haze-vloeistof is toch echt een andere verhouding en samenstelling dan gewone rookvloeistof. In hoeverre dit invloed heeft op het binnenwerk van je machine: Can't tell you. Lijkt me raadzaam om het gewoon te gebruiken. Kost nog minder dan ZR-mix ook.
Light Image
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
25-3-2007 13:33
Wie weet hoeveel kanalen de Technohaze heeft? En wat doet elk kanaal? Dit staat jammer genoeg niet in de handleiding ashamed :$ . Ik heb al diverse kanalen uitgeprobeert ik kwam niet verder als 1 kanaal, namelijk de output. 0 is uit, 1 tm 256 is van zwak naar sterke output. Kan ik de fan niet beinvloeden?
I Love House Music!
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
25-3-2007 23:18
Ik neem aan dat je het aantal 0-10V kanalen bedoelt? De Technofog is namelijk gewoon analoog.

Als je de fan niet via de bijbehorende afstandbediening kunt regelen, gaat je dat met een andere controller ook niet lukken. wink ;)
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
26-3-2007 03:32
Ik bestuur hem toch echt met DMX laugh :D .. of ik moet wat heeeeeeel erg fouts doen shocked 8O. Gaat trouwens om een technohaze!
I Love House Music!
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
26-3-2007 15:30
In mijn post bedoelde ik inderdaad Technohaze.

Gisteren heb ik de handleiding even doorgebladerd, maar daar staat niks in over DMX bedienbaar zijn. Bovendien mis ik nog een DMX uitgang. Dat het werkt op een DMX bus zou kunnen, maar da's waarschijnlijk dan meer toevallig. Kun je de machine wel op de hoogste stand zetten als je 'm aan een DMX tafel hebt hangen? (Vergeleken met vol uitsturen met de handbediening)
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
26-3-2007 22:03

Martijn schreef:

In mijn post bedoelde ik inderdaad Technohaze.

Gisteren heb ik de handleiding even doorgebladerd, maar daar staat niks in over DMX bedienbaar zijn. Bovendien mis ik nog een DMX uitgang. Dat het werkt op een DMX bus zou kunnen, maar da's waarschijnlijk dan meer toevallig. Kun je de machine wel op de hoogste stand zetten als je 'm aan een DMX tafel hebt hangen? (Vergeleken met vol uitsturen met de handbediening)
Ja ik kan hem heel laag zetten en heel hoog. Wat de hoogste stand is weet ik niet. Verder heb ik een input voor de AB. een DMX input een DMX output en een aantal dipswitches aan boord zitten. Ik heb hem via martin LJ aangestuurd. De hazer was ongeveer de middelste fixture dus heb DMX in en DMX out gebruikt en dat werkte allemaal naar behoren.
I Love House Music!
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 2419
26-3-2007 22:49
Is de hazer omgebouwd dan? Zag niks over DMX aanstuurbaar in de handleiding namelijk. Als er een DMX in- en uitgang opzitten, een rijtje adresseerswitches en het werkt ook nog, dan zie ik weinig problemen.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
26-3-2007 23:05
Ik weet niet hoe hij er origineel uit moet zijn maar lijkt me niet omgebouwt omdat het echt netjes is gemaakt. Mooi aan een printplaat gelast e.d., De gaten waar dmx connectoren en dipswitchrijtje in zitten zijn heel recht uitgezaagd, kortom moet in de fabriek gedaan zijn.

Dat ik niets kon vinden over DMX was ook de aanleiding tot deze vraag. Nu weet ik dat hij dus 1 kanaals bestuurbaar is.

Gr
I Love House Music!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)