Forum > Geluid

Mic geluid is ruk/SPOED

(48 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
15-6-2005 00:57
Tja natuurlijk eerst even een kwestie van proberen he... dus eerst een ander kabeltje eraan om te kijken of het daar aan ligt (tenzij je maar één XLR hebt shocked 8O ) En ach, kabels kun je nooit teveel hebben toch?
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
FredjeStandaard Lid
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
15-6-2005 07:38
heeft niks met hobbyen of nieuwe kabel te maken.
ik gaf duidelijk aan dat bij change mixer er van xlr naar jack moest-ipv xlr/xlr.
Daar er een zeer uitgebreid aansluitpaneel in mn mixercase zit en daar alles top aangesloten zit,ik de interne kabel(xlr) een jack op moest maken.
En daar zat het probleem voor mij.
Ik verklaar ook niet dat ik technisch onderlegt ben!!
Ik heb gedaan wat ik kon doen en dann moet je gewoon hulp vragen als het niet lukt.
Daar kom ik eerlijk voor uit en mij zal je ook niet bijdehand zien doen in tech topics want is niet mijn stiel.
Laten we eerlijk zijn-Tom gaf en had de oplossing-nu is alles ok!!
Thanks allen voor medewerking,nu nog dat draadloze ding van Martijn en de bewoners zijn helemaal happy.
groetjes
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
YourLiVeStandaard Lid
15-6-2005 10:14
Ik ben ook absoluut niet technisch onderlegd, vandaar dat ik ook gewoon een nieuwe kabel koop wink ;) . Maar als je een kabel aan één kant gesoldeerd hebt aan je connecterpaneel kun je 'm inderdaad niet zomaar even vervangen. Ik werk ook met connecterpaneeltjes en als daar iets mis mee is moet ik ermee naar de lokale discoboer om het te laten maken. Als je dat zelf kunt is dat natuurlijk alleen maar makkelijk!
Bigf00tStandaard Lid
Sinds: 31-10-2004
Laatste: 28-11-2013
15-6-2005 11:35

YourLiVe schreef:

Ik werk ook met connecterpaneeltjes en als daar iets mis mee is moet ik ermee naar de lokale discoboer om het te laten maken.
Dus als je op een klus aankomt en een of ander kabeltje is toevallig losgegaan tijdens het vervoeren (wat wel eens kan gebeuren) dan heb je een probleem? Soms is het toch wel handig dat je een soldeerbout bij de hand hebt. Als het nou een gewoon kabeltje is dan pak je gewoon een andere, maar als er iets intern in je connectorpaneel los zit dan word het lastiger wink ;)
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 21-11-2024
15-6-2005 12:13

fredje schreef:

nu nog dat draadloze ding van Martijn en de bewoners zijn helemaal happy.
groetjes
Ik vrees dat je niet zo heel blij gaat worden met dat draadloze ding sad :(
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
FredjeStandaard Lid
16-6-2005 08:46
als de bewoners maar happy zijn,en ik draai m uiteindelijk toch stiekum uit wink ;)
Maar dat die ene dan gewoon 3 uur met een mic door de zaal kan lopen en ik af en toe even het geluid open zet om m tevreden te houden,is alles opgelost.
En.....staat hij ook niet drie uur op mn vingers te kijken en maar te zeggen dat hij de mic wil om mee te zingen happy :)
dat is eigenlijk de reden.
groet
JeroenVDVVIP Lid
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
16-6-2005 12:38

fredje schreef:

als de bewoners maar happy zijn,en ik draai m uiteindelijk toch stiekum uit wink ;)
Maar dat die ene dan gewoon 3 uur met een mic door de zaal kan lopen en ik af en toe even het geluid open zet om m tevreden te houden,is alles opgelost.
En.....staat hij ook niet drie uur op mn vingers te kijken en maar te zeggen dat hij de mic wil om mee te zingen happy :)
dat is eigenlijk de reden.
groet
Dan kun je ook een draadgebonden microfoon nemen waar je de draad af haalt, is'ie ook draadloos. Enige nadeel is dat je hem dan niet af en toe kunt aanzetten wink ;)
Light Image
FredjeStandaard Lid
16-6-2005 20:40
en daar trappen ze niet in sad :(
en vasthoudend kunnen ze zijn-vergis je daar niet in.
dat afknip verhaal halen zij zelf uit als zij voor laag niveau iets organiseren.Let wel;een bewoner (hoog niveau) die 1x per maand voor laag niveau een disco organiseert!!!!
Hoog niveau ligt niet zo ver bij jou en mij vandaan namelijk wink ;)
YourLiVeStandaard Lid
17-6-2005 01:03

Bigf00t schreef:

YourLiVe schreef:

Ik werk ook met connecterpaneeltjes en als daar iets mis mee is moet ik ermee naar de lokale discoboer om het te laten maken.
Dus als je op een klus aankomt en een of ander kabeltje is toevallig losgegaan tijdens het vervoeren (wat wel eens kan gebeuren) dan heb je een probleem? Soms is het toch wel handig dat je een soldeerbout bij de hand hebt. Als het nou een gewoon kabeltje is dan pak je gewoon een andere, maar als er iets intern in je connectorpaneel los zit dan word het lastiger wink ;)
Nee hoor, geen probleem, dan haal ik de achterste deksel van mn kist af en prik ik m rechtstreeks op het mengpaneel wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)