Forum > Licht

Aankoop skytracer / skyrose

(43 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
16-3-2008 15:06
Skyrose plaatsen voor een avond is geen enkel probleem, even een melding maken bij agent. Een wijkagent is daar idd een goede persoon voor, hij of zij kan dan een notitie maken en is het bekend. Zorg ervoor dat deze lamp niet in of richting huizen schijnt. De lucht in is dus geen probleem.

als je een beetje bekend bent met de omgeving, ik neem aan de lamp komt te staan in Silvolde? Dan weet je ook dat er geen laag vliegend verkeer is. laugh :D Dichtbijzijnde vliegveld is Borken Duitsland, daar mag alleen overdag worden gevlogen.

Maar je verhuurder had je dit toch ook kunnen vertellen?
En verder, heeft die disco in Dinxperlo ook niet een lampje buiten staan? Verder Index zekers weten, owke het is Duitsland maar toch wel goed te zien bij helder weer. Verder heeft de Radstake zo nu en dan ook een stel skybeams, lampjes of andere dingen buiten staan, geen enkel probleem. En daar staan 1 maal per jaar ook een 6 tal Canonnen can 4000 watt... Doetinchem Stadsfeest ook wel een of twee van die dingen buiten zien schijnen.

En verder zoals Sylvia al vertelde, een bevriende/ kennende politie agent even vragen kan ook al een hoop opheldering geven.

Hier uit eerste hand, een skyrose mag je gewoon plaatsen voor een dag, weekend. Mits deze geen overlast veroorzaakt in directe omgeving, (in huizen schijnen enz)

Krijg het idee dat je van alles wilt maar er niet echt goed over nadenkt van te voren..

owja op elke regel zijn er weer uitzonderingen, dus ook al heb je een vergunning, bij overtreding, hinder of andere storende zaken kunnen die zo worden ingetrokken laugh :D
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
WatjeVIP Lid
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
16-3-2008 15:54
hoe raad je toch waar hij zou komen te staan :p
maar het ging om 2 dingen, informatie. die heb ik gekregen.
en het ging niet om het huren van zo'n ding. maar de aanschaf ervan
omdat er 2 vrij goedkoop (naar mijn mening) op marktplaats stonden
dus geen verhuurder in het spel
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
SylviaEx Lid
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
16-3-2008 16:41

watje schreef:

goed idee, en over dat luchtvaart verhaal. Waar zou ik dat kunnen navragen?
KLPD Luchtvaart. Maar laat het lekker aan de Wijkagent of Bijzondere Wetten over om dat voor je na te vragen, scheelt jou weer een hoop doorverbonden worden.
WatjeVIP Lid
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
16-3-2008 20:48
okey ;-)
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen

Terug naar forum Reageer (zonder quote)