Carnavalsklappertjes 2005
(168 reacties. Pagina 5 van 17)Moderator(s): Dré
DJ HanSie VStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-1-2003 Laatste: 11-4-2015 Berichten: 219 | 13-1-2005 13:20 |
Geweldig nummer, de Regiotappers hebben er nog hun regio versie d´r op gemaakt, maar orgineel blijft beter..echte knaller hier ook in het zuiden van Drenthe en het noorden van Overijssel. | |
ImcoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-6-2003 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 998 | 13-1-2005 15:13 |
dj highway schreef: weet niet of die aan zal slaan. Ik verwacht eigelijk niet dat iedereen spontaan in het duits gaat staan meelallenIk vind zelf trouwens niet echt veel aan het nummer. Heb het een aantal weken geleden eens gedraaid, en vorrige week werd het ook gedraaid op een carnavalsfeest, maar sloeg niet echt aan. Tot nu toe wordt eigenlijk alleen maar de gebruikelijke carnavalsmuziek gedraaid hier, afgewisseld met wat top40 en oldies. Vooral Anouk doet het hier nu goed. Maar naar mijn idee is hier nog geen echte carnavalshit 2005 geboren. | |
Dance the night away! | |
Dj FerryAccount Geblokkeerd Uit: Nederland Sinds: 28-1-2004 Laatste: 9-9-2008 Berichten: 27 | 13-1-2005 17:38 |
Om het over Carnaval te houden, Heeft iemand nog echte swingende nummers voor op de carnavalswagen? Hoeft niet persee van dit jaar te zijn (Apres-Ski,Dance enz) | |
DavaschStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-5-2003 Laatste: 15-9-2015 Berichten: 102 | 14-1-2005 20:08 |
Nummers die je zou kunnen draaien: Zware Jongens Stil aan de overkant Van Bill Non, non, rien 'n a changé Van Alles We En nou die handjes de lucht in The Shorts Comment Ca Va Piet Engelen Zoenen is gaaf Peter Koelewijn Kom van dat dak af Partysyndicate Pippi's Dance Parla & Pardoux Liberté Parla & Pardoux Jump and let's party One Two Trio Juffrouw Toos One Two Trio Maneschijn Ome Henk Opblaaskrokodil Nienke Annie hou jij m'n tassie ff vast Move it Shout Melrose O Leo Nardell Laat de boel maar lekker waaien Jurgen ft. TMS Ik zou je willen kussen Jurgen ft. TMS Vogeltjesdans 2004 (mag ik jouw vogelje eens zien?) Jop Jij bent de zon John & Ron Het kontje Jammer Kiele Kiele Kiele Jack Gooi die remmen los Huub Hangop Www.Anita.Nl Hermes Houseband Country Roads Gebroeders Ko Gebroeders Grimm Ritje in de arreslee Flair Con Los Manos Feest DJ Maarten Eric Dikeb Pizzahaha En Gij Dan Is er hier een party ? Eddy wally Vliegmachien Earforce Zoene! DJ Sam & Moos 7 dagen lang (wat zullen we drinken) DJ Maurice Hands up DJ Galaga The Game Def P + Beatbusters Chillen in een bubbelbad De Sjonnies Zwemmen zonder slip De Sjonnies Dans je de hele nacht met mij De Sjonnies Opa koos De Hooglanders Ik dacht dat je een vrouw was De havenzangers s nachts na tweeen De Deurzakkers Zak es lekker door Dario G Carnval de Paris Cooldown Cafe Met z'n allen Cooldown Cafe Hey Baby Boswachters Bananenlied Bombi Rio Bloem Even aan mijn moeder vrage André van Duin Ayohee! Altijd Lazerus Alex Een bossie rooie rozen AA Project Une fille de tous les pays t Dak eraf De Slurvendans DJ Goldfinger Welcome to the costa brava Etiene Bang Bang Feestpolitie Smeer me in, maak me gek! Partymasterz Jumpy Walter Vermeer Swing Low Rob Ronalds Breek de tent maar af Marco Kanters De nacht is lang niet lang genoeg Fred en Aad We maken het laat Funjocks Ft. De Deurzakkers Doe een stapje naar voren Village People Macho man Starkoo En natuurlijk ook de Party party cd's. | |
ImcoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-6-2003 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 998 | 14-1-2005 22:47 |
Ik vind het après-ski gehalte wel erg hoog in deze lijst. Carnaval is toch nog wel wat meer dat dit soort Flügel-muziek mag ik hopen....? | |
ReemskiVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 22-10-2002 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 1370 | 15-1-2005 02:12 |
Voor de echte carnaval moet je gewoon OF boven de rivieren wonen, OF iets langer draaien dan 4 jaar... Voldoet je aan geen van de criteria, dan ken je voornamelijk maar Apres-Ski. | |
CalipsoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-3-2004 Laatste: 6-10-2024 Berichten: 506 | 15-1-2005 06:17 |
nou dat boven de rivieren klopt volgens mij voor geen meter, omdat carnaval vooral in het zuiden gevierd word. | |
wat een onzin in dit vak | |
DJ JusStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 4-3-2004 Laatste: 30-12-2005 Berichten: 410 | 15-1-2005 08:23 |
Ik vrees dat er nog iets is wat zal overwaaien vanuit de apres ski gebieden: Schnappi Een 9 jarig duits meisje dat een liedje zingt over een krokodil, ik heb het gehoort, en ik kan duitsers nu helemaal niet meer serieus nemen kwa muziek Een aantal radio stations in Nederland zouden het ook al een aantal keren (in verschillende remixen) hebben laten horen! | |
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug | |
ImcoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-6-2003 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 998 | 15-1-2005 12:56 |
Het viel me gewoon op, dat als ik deze lijst bekijk, ik misschien 1 of 2 van deze nummers draai met carnaval. De meeste carnavalsmuziek is hier ook in het Limburgs, dus vandaar dat de niet-Limburgers ze ook niet kennen. Maar après-ski wordt hier bijna niet gedraaid met carnaval. Dat is hier echt een Limburgs feest, met Limburgse en Duitse carnavalsmuziek. Hoewel ik moet zeggen dat hier ook genoeg café's met après-ski muziek gedurende de carnaval. Maar daar komt dan ook bijna alleen maar jeugd tot een jaar of 18. | |
SebasVDVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 9-2-2003 Laatste: 17-8-2016 Berichten: 1719 | 15-1-2005 13:00 |
DJ Jus schreef: Ik vrees dat er nog iets is wat zal overwaaien vanuit de apres ski gebieden: SchnappiEen 9 jarig duits meisje dat een liedje zingt over een krokodil, ik heb het gehoort, en ik kan duitsers nu helemaal niet meer serieus nemen kwa muziek Een aantal radio stations in Nederland zouden het ook al een aantal keren (in verschillende remixen) hebben laten horen! | |