Forum > Algemeen Forum

Volledig vernieuwde drive-in show

(118 reacties. Pagina 5 van 12)
Moderator(s): Dré
Dj largeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
Berichten: 220
7-11-2004 22:10
wow jullie zijn echt van alle markten thuis, niet alleen van licht-geluid apperatuur maar ook van computers en al die internet shit.

over het visitekaartje; waar ontwerpen jullie die ? ik heb deze in paint gemaakt, (het logo) en daarna het logo in word geplakt en de text erbij geplakt maar ik vind dit niet echt een succes hebben jullie nog andere opties ?
@tom dat wat je als idee had om het logo te spreiden lijkt me idd ook wel wat, moet ik nog effe over nadenken.

ma de site word volledig gemaakt door een goede kennis die dat als beroep heeft, dus dan vraag ik ook aan hem of ie me dat van een nieuw e-mail adres regelt

alleen wil ik wel percé een .nl site hebben, dit omdat ik het en makkelijker zal zijn voor mensen om te onthouden en het wat professioneler staat.
maybe kan ik deze site pakken : www.spectrumdrive-in.nl
is dat beter ?

alvast bedankt allemaal
Spectrum Drive-in Show
FerdyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 23-12-2009
Berichten: 331
7-11-2004 22:55
1 x bewerkt. Laatst door Ferdy op 7-11-2004 22:58
Probeer eens aan photoshop te komen ( www.adobe.nl/products/photoshop/main.html ) een erg goed programma dat wereldwijd wel zo'n beetje geaccepteerd wordt. Als je dat voor elkaar hebt, ga dan eens aan de hand van tutorials (o.a. op www.good-tutorials.com te vinden) een beetje 'kloten', zo leer je het programma het snelst kennen en je zult zien dat het erg snel en makkelijk gaat (ondanks dat het programma verschikkelijk veel dingen kan).
Ik denk dat Tom zijn voorbeeld ook even in fotoshop o.i.d heeft gedaan, Paint zou ik in iedergeval niet aan beginnen, veel te weinig mogelijkheden en het ziet er gelijk een beetje 'knullig' uit.

dj large schreef:

alleen wil ik wel percé een .nl site hebben, dit omdat ik het en makkelijker zal zijn voor mensen om te onthouden en het wat professioneler staat.
maybe kan ik deze site pakken : www.spectrumdrive-in.nl
is dat beter ?
Waar moet het streepje precies? streepje liggend of streepje halverwege? ..Get my point? sneaky :V
Ik zie nu dat www.spectrum.net/ nog vrij is, nu weet ik niet precies hoe het zit met auth-en van dat adres, maar het is maar een idee-tje.
Niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
7-11-2004 22:58
Stuk goedkoper en "n00b-vriendelijker" is PaintShop Pro.

Maar Photoshop is inderdaad een heel mooi semi-proffesioneel pakket. Betaal je echter ook voor, en het is zeker in het begin niet erg makkelijk.

@Next: een .net domein kost 11 euro per jaar (zelfde tarrief als .nl)
En ik vind www.spectrum.net persoonlijk een stuk mooier dan www.spectrumdrivein.nl
ook een .net adres komt proffesioneel over hoor!

Met streepjes moet je inderdaad ook niet gaan werken, vraag maar aan Dré wink ;)
FerdyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 23-12-2009
Berichten: 331
7-11-2004 23:01
Ik vermoed dat een vriendelijke collega of klasgenoot eerder Photoshop heeft liggen dan Paintshop Pro. (Of je dit ziet als een uitnodiging om bij iemand te gaan lenen, moet je zelf weten ;-)) Photoshop wordt vaker gebruikt en met een beetje oefening kan echt iedereen er mee werken. Ik ken ook een paar mensen die zweren bij Photoshop, daar ben ik er geen van hoewel het toch een goed werkend programma is...
Niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 11-7-2024
Berichten: 9476
7-11-2004 23:43
als het even kan, nooit streepjes of ander leestekens in je naam!
letter, en dan ook nog kleine letters, geen hoofdletters!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Dj largeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
Berichten: 220
8-11-2004 08:23
is www.spectrum.com geen optie ? of is dat duurder ?

mvg lars
Spectrum Drive-in Show
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
8-11-2004 10:24
.com is 14 euro per jaar. Ook goed te doen dus!
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
8-11-2004 12:35

massive schreef:

Stuk goedkoper en "n00b-vriendelijker" is PaintShop Pro.

Maar Photoshop is inderdaad een heel mooi semi-proffesioneel pakket. Betaal je echter ook voor, en het is zeker in het begin niet erg makkelijk.
Offtopic:

Xcuse me, Mark, Photoshop semi-professioneel ??? Dat ben ik niet helemaal met je eens. Qua grafische pakketten moet er nog steeds een leverancier opstaan die de marktdominantie van adobe afpikt. Corel is een flop, macromedia is niet universeel...dus kom maar op met "professionele" pakketten :P :P.

Back on topic:

Is het nog steeds zo dat die .net en .com domeinen per twee jaar moeten worden afgerekend?

John
I am a TimeDriver!
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 10-7-2024
Berichten: 1207
8-11-2004 13:20
.com = commercieel en wordt door een aantal zoekmachines niet gepikt als er wordt gezocht op ''nederlandse sites''
Ben je van plan om over meerdere landen te gaan werken neem dan een .com oid en blijf je gewoon in nederland waarom dan niet gewoon .nl?
Darth Crossfader
Dj largeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
Berichten: 220
8-11-2004 13:25
omdat www.spectrum.nl al bezet is, wink ;)
(lees bovenstaande post's eens door)
mm tja 14 euro is absoluut niet veel, iemand anders vertelde mij dat t 4 euro per maand kostte shocked 8O
Spectrum Drive-in Show

Terug naar forum Reageer (zonder quote)