Forum > Geluid

Het Ecler Nuo5-topic

(621 reacties. Pagina 45 van 63)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
6-12-2005 10:29
Maak je geen zorgen, van mij had Ecler ook wel een aan/uitknop voor de crossfader erop mogen zetten. Je kunt namelijk werkelijk alles aan die xf aanpassen en instellen, behalve dat.

Punt blijft dat je zo'n mooie crossfader helemaal niet uit wilt zetten. Maar punt blijft ook dat ik zo'n mooie crossfader er al helemaal niet uit ga halen.

Verder is het allemaal niet belangrijk. Er zijn zoals Reind al zei belangrijkere dingen die Ecler mag gaan doen (met name het lekje op de PFL van de effectensectie).
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
6-12-2005 15:42

Lassy schreef:

Men hoeft hier niet gelijk op z'n achterste benen te gaan staan als er iemand een puntje van kritiek heeft, damn! shocked 8O

Een Ferrari koop je trouwens niet om kinderen mee te vervoeren, daar neem je een station voor, of als het echt moet, een Ferrari 456 wink ;)
Het gaat hier niet om het feit dat er iemand op zijn achterste benen gaat staan maar om het feit dat mensen zo ontiegelijk kunnen miepen om dat een crossfader niet uit zou kunnen maar wel te bedonderd zijn het stekkertje los te trekken en van het probleem af te zijn.

Dus je gaat wel miepen dat ie niet uit kan en je er aan ergeren want die 1 á 2 db verschil word vanzelf irritant... maar een stekkertje los trekken is teveel gevraagd?
Want wat is nou helemaal het probleem? Je gebruikt de X fader niet dus dat ding moet uit, kan ie uit door de stekker los te trekken mag dat weer niet omdat je hem mischien ooit nog eens wil gaan gebruiken...... maar dan sluit je hem dan toch gewoon weer aan?
Ecler gaat echt niet moeilijk doen over een garantie als jij die stekker van een x fader los trekt dus dat is geen issue.
Er valt onder in die mixer (rond de xfader) niks te slopen dus daar hoef je ook niet bang voor te zijn.
En ik durf er een wedje op te maken dat ik hem binnen 5 minuten los gekoppeld heb en de mixer weer dicht zit, in het ergste geval zou een ander daar dus 10 minuten mee bezig zijn aangezien mensen nog wel een schroefjes laten vallen etc etc.

En nee een ferrari koop je inderdaad niet om kinderen mee te vervoeren, een Ecler mixer koop je ook niet om vervolgens de helft van de features te gebruiken.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
LassyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 22-10-2009
Berichten: 18
6-12-2005 15:52
1 x bewerkt. Laatst door Lassy op 6-12-2005 16:01

Reind schreef:

Lassy schreef:

Men hoeft hier niet gelijk op z'n achterste benen te gaan staan als er iemand een puntje van kritiek heeft, damn! shocked 8O

Een Ferrari koop je trouwens niet om kinderen mee te vervoeren, daar neem je een station voor, of als het echt moet, een Ferrari 456 wink ;)
Het gaat hier niet om het feit dat ik op mijn achterste benen ga staan maar om het feit dat mensen zo ontiegelijk kunnen miepen om dat een crossfader niet uit zou kunnen maar wel te bedonderd zijn het stekkertje los te trekken en van het probleem af te zijn.

Dus je gaat wel zeiken dat ie niet uit kan en je er aan ergeren maar een stekkertje los trekken is teveel gevraagd?

En een ferrari koop je inderdaad niet om kinderen mee te vervoeren, een Ecler mixer koop je ook niet om vervolgens de helft van de features te gebruiken.
De helft? Jij zou toch beter moeten weten! sneaky :V

Je weet dat heel veel mensen de x-fader nou eenmaal nooit gebruiken...zou me dan kunnen voorstellen dat een producent dat ook doorheeft. Een aan-/uitknop zou op z'n minst een puntje van verbetering kunnen zijn.

Ik miep niet, het verbaast mij alleen maar...
Het is al heel wat als je kunt fietsen!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
6-12-2005 15:56

Lassy schreef:

Je weet dat heel veel mensen de x-fader nou eenmaal nooit gebruiken...zou me dan kunnen voorstellen dat een producent dat ook doorheeft. Het zou op z'n minst een puntje van verbetering kunnen zijn.
Mee eens. Ik zal eens vragen of het niet mogelijk is de instellingen zo te maken dat de fader geen "nut" meer heeft (dus ongeveer de instellingen van Sylvia e.d. maar dan met als resultaat dat de fader niets meer doet).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
LassyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 22-10-2009
Berichten: 18
22-12-2005 14:47
Heb je al antwoord gekregen op je vraag Andre?
Het is al heel wat als je kunt fietsen!
DjpieterlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-1-2004
Laatste: 10-4-2009
Berichten: 91
19-1-2006 08:51
Even een kleine kick voor een (waarschijnlijk) hele stomme vraag. ALs ik bv een delay inschakel tap ik altijd om de BPM goed te zetten. Maar zit er nu ook een auto BPM counter in? En kan ik dan aflezen wat het BPM is? ashamed :$

Ik ben helaas even niet thuis, maar ik vroeg het me ineens af!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
19-1-2006 09:47
Edit Mod: Titel van topic veranderd (de Nuo-5 is inmiddels zo nieuw als een witbrood van vorige week maandag, vandaar).
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
Tribal ChefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 28-9-2009
Berichten: 543
19-1-2006 15:30
Ik tap nooit, de BPM wordt automatisch bepaald, het gebeurt zelden dat hij ernaast zit, ik dacht dat de bpm niet af te lezen was, maar correct me if i'm wrong
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
19-1-2006 16:15

Lassy schreef:

Heb je al antwoord gekregen op je vraag Andre?
Staat nog in m'n lijstje (nu samen met het verzoek tot een CH2 curve mod voor de Nuo 3). Ik hoop binnenkort een keer rechtstreeks contact te kunnen hebben met de ontwerpers van de Nuo mixers.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DjpieterlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-1-2004
Laatste: 10-4-2009
Berichten: 91
19-1-2006 16:47
check!

Ik ben net thuis en kom er nu pas achter :)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)